Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Pijn in onderrug, enkel rechter zijde

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8346
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 17 jul 2019 17:37

Vanlimpurg schreef: 17 jul 2019 16:59
Jans schreef: 17 jul 2019 16:29
Vanlimpurg schreef: 17 jul 2019 14:42 Ze moet gewoon terug naar de bikefitter en uitleggen dat het niet geholpen heeft. Ze heeft er voor betaald dus hun kunnen het oplossen
Ga je je geld ook terughalen bij de dokter als je probleem niet opgelost is? Wie zegt dat het aan de bikefitter ligt?
Mijn geld voor de dokter draag ik iedere maand af dus ja ik ga terug naar de dokter als het niet opgelost is. Lijkt mij als je een bikefitting heb gedaan en dik in de portemonnee heb gegraaid en het probleem is niet verholpen dat je dan terug kan komen en ze andere aanpassingen doen, kosteloos. Anders krijg ik zo'n little britain gevoel: computer say yes ipv computer say no
En stel, ts maak je niet ongerust, de dame in kwestie zou een hernia hebben? Dan moet ze maar 10 keer naar de bikefitter, die er echt helemaal niets aan kan doen?
Maar goed, jij bent een gelukkig mens, alle kwalen, wel of niet ernstig, kunnen opgelost worden. Wat zou ik daar gelukkig van worden.

Vanlimpurg
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 jul 2019 16:32

Vanlimpurg 17 jul 2019 18:20

Jans schreef: 17 jul 2019 17:34
Vanlimpurg schreef: 17 jul 2019 17:32
Nee_Nee schreef: 17 jul 2019 16:22 Lees eens een boek. Rugpijn heeft vaak geen oorzaak en geen gevolg. Punt
Nee zeg dat maar tegen mijn schoonzus met haar dikke tieten en rugpijn. Duidelijk geval van oorzaak en gevolg. Na borstverkleining geen klachten meer
Misschien wat ander taalgebruik?
Je hebt altijd iets he. Er is een hele pagina van half blote vrouwen en jij maakt je druk om tieten. De vragensteller heeft denk ik genoeg info gekregen om zijn vriendin te helpen.
Hoe lichter de fiets is, hoe minder energie het kost, hoe minder snel je dikke pens weg is

Vanlimpurg
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 jul 2019 16:32

Vanlimpurg 17 jul 2019 19:08

En stel, ts maak je niet ongerust, de dame in kwestie zou een hernia hebben? Dan moet ze maar 10 keer naar de bikefitter, die er echt helemaal niets aan kan doen?
Maar goed, jij bent een gelukkig mens, alle kwalen, wel of niet ernstig, kunnen opgelost worden. Wat zou ik daar gelukkig van worden

Volgens nee nee moet ik gaan lezen omdat rugpijn bijna nooit een oorzaak heeft dus ook geen gevolg. Als ze een hernia zou hebben dan valt ze in die 5% die geen atypische klachten hebben. Er bestaat meer, je hebt ook de homeopathische geneeswijze, cranio sacraal, en gelukkig denken deze mensen vaak out of the box en en ja ik ben een heel gelukkig mens. Iedere klacht heeft een oorzaak en gevolg. Punt
Laatst gewijzigd door Vanlimpurg op 18 jul 2019 07:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe lichter de fiets is, hoe minder energie het kost, hoe minder snel je dikke pens weg is

Critic
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 28 jul 2015 19:17

Critic 17 jul 2019 22:38

Vervelend is dat de pijn aan 1 kant zit. Bij verkeerde afstelling zou je beide zijde of midden verwachten..
Toch maar eens weer bij fysio langs en kijken of hij een idee heeft, of een collega kent met ervaring..

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 17 jul 2019 22:56

Tijd om mijn killfilter bij te werken. Toedeloe

Vanlimpurg
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 jul 2019 16:32

Vanlimpurg 18 jul 2019 08:57

Nee_Nee schreef: 17 jul 2019 22:56 Tijd om mijn killfilter bij te werken. Toedeloe
:like: :like:
Hoe lichter de fiets is, hoe minder energie het kost, hoe minder snel je dikke pens weg is

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8346
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 18 jul 2019 09:27

@Critic, regio midden, zou Papendal dan geen goede plek zijn om het voor te leggen?
Daar word je als niet topsporter ook prima geholpen en een keur aan prima fysio's.

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 18 jul 2019 21:23

Als je bij SMA in Amf bent geweest en daar ook medisch gekeurd bent, dan levert een bezoek aan een SMA in Arnh geen nieuwe inzichten op
Bernard te Boekhorst en Guido Vroemen zijn uitstekende sportartsen
Mocht je het niet vertrouwen als betrokkene, ga dan gewoon terug. Doe je ook bij een andere arts.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8346
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 18 jul 2019 22:33

Nee_Nee schreef: 18 jul 2019 21:23 Als je bij SMA in Amf bent geweest en daar ook medisch gekeurd bent, dan levert een bezoek aan een SMA in Arnh geen nieuwe inzichten op
Bernard te Boekhorst en Guido Vroemen zijn uitstekende sportartsen
Mocht je het niet vertrouwen als betrokkene, ga dan gewoon terug. Doe je ook bij een andere arts.
Het voordeel van Papendal is in mijn ogen toch dat er een pak goede fysio's achter zitten. Bij SMA Amersfoort weet ik niet of daar (hele goede) fysio's rond lopen. (In het verleden wel).
Maar een keer terug gaan is natuurlijk nooit verkeerd, ook voor de artsen lijkt me.

Plaats reactie