Ja idd, vandaar dat ik ik in een eerdere post aangegeven had dat het over een ander "mankement" ging.
Ovaal blad, verstandig.?
FGRS,
Bedankt voor je reactie, en natuurlijk die van iedereen
Ik ga voor de Qring Ovaal.
Weet nog niet welk verzet / hoeveel tandjes dit worden. laat ik mij door de rijwielhersteller voorlichten.
Achter laat ik dit ook gelijk vervangen,(geen ovaal), inclusief een nieuwe ketting.
Ga dit dan eerst uit proberen en kijken wat ik hier van vindt. (300km).
Tevens mijn cadans in de gaten houden en inderdaad een schema voor aanhouden via mijn Mio.
Daarna zal ik naar de bikefitter gaan om te kijken wat het allemaal doet en verstellen wat er nodig is om plezierig te gaan rijden (gaan al de rit flandrien doen 7 april).
Ook zal ik de huidige maten vergelijken met die van de bikefitter, van stuurhoogte, zadelen wat er allemaal gedaan is.
Zodra ik alles gemonteerd en gedaan heb zal ik dit ook posten evenals mijn ervaring e.d.
Dat een ander hier ook plezier, advies uit kan halen.
Thnxs, JackyXL.
Bedankt voor je reactie, en natuurlijk die van iedereen
Ik ga voor de Qring Ovaal.
Weet nog niet welk verzet / hoeveel tandjes dit worden. laat ik mij door de rijwielhersteller voorlichten.
Achter laat ik dit ook gelijk vervangen,(geen ovaal), inclusief een nieuwe ketting.
Ga dit dan eerst uit proberen en kijken wat ik hier van vindt. (300km).
Tevens mijn cadans in de gaten houden en inderdaad een schema voor aanhouden via mijn Mio.
Daarna zal ik naar de bikefitter gaan om te kijken wat het allemaal doet en verstellen wat er nodig is om plezierig te gaan rijden (gaan al de rit flandrien doen 7 april).
Ook zal ik de huidige maten vergelijken met die van de bikefitter, van stuurhoogte, zadelen wat er allemaal gedaan is.
Zodra ik alles gemonteerd en gedaan heb zal ik dit ook posten evenals mijn ervaring e.d.
Dat een ander hier ook plezier, advies uit kan halen.
Thnxs, JackyXL.
Lees dit anders eens goed door mocht je het nog niet hebben gelezen:
https://www.rotor-shop.nl/contents/nl/d ... rings.html
Zo weet je waar je op moet letten en kun je tijdig de positie wijzigen. Las ook cadanstrainingen in om je cadans te verhogen en voorkom te zwaar trappen. Niet naar je km teller kijken maar naar de cadans, overdrijf niet en luister naar je lichaam.
https://www.rotor-shop.nl/contents/nl/d ... rings.html
Zo weet je waar je op moet letten en kun je tijdig de positie wijzigen. Las ook cadanstrainingen in om je cadans te verhogen en voorkom te zwaar trappen. Niet naar je km teller kijken maar naar de cadans, overdrijf niet en luister naar je lichaam.