Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Conditie testen

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 21 okt 2016 21:09

Hahaha, je wordt een sociaal aanvoelend persoon Keezx? :lol:

Behoorlijk slap gezever dat jij nu weet en kunt aanvoelen dat Vanpeer een 'gevoelige jongen is' Schat jezelf nu niet te hoog in aangezien je niets hebt om je gedachte op te baseren.
Puur een gok omdat je denkt dat Vanpeer uit Belgie afkomstig is vanwege de naam gecombineerd met het feit dat hij/zegt 16 te zijn.
In Nederland noemen we zoiets naief Keezx.

TS geschrokken van mij? Hoeft echt niet hoor. Ik kom soms recht door zee over en dat kan dan bij bepaalde personen wel eens als hard overkomen.
Daar heb jij toch nooit last van Keezx. :D

Ik stelde alleen wat kritische vragen en zal mijn ongelijk toegeven als dat nodig blijkt maar als je nogmaals naar TS zijn openigspost kijkt dan kun je dat niet serieus nemen en ik was niet de enige die er vraagtekens bij stelde. Zie 'vermeulen' en 'rvv' hun posts.

TS, kom er maar in en laat je niet afleiden door de conversatie tussen mij en Keezx..........................
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 21 okt 2016 23:43

Zorro is juist goed bezig. Fysiek gezien kan TS de TdF over een paar jaar winnen. Het enige wat hij als verlegen jongetje nog mist is hardheid. Dat heb je namelijk echt wel nodig om jaar op jaar de TdF te gaan winnen :lol:
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 22 okt 2016 00:15

Van Peer is een naam die veel voorkomt in de noorderkempen, dus vrij kort bij de Nederlandese grens. Ik heb er ooit mijn eerste racefiets gekocht bij 'Van Peer' (ik denk in Ravels) een norta , dit was een prototype met , voor die tijd een revolutionair aluminium frame (tot toen was er enkel sprake van staal) uit China. Van Peer was de mecano of de verzorger van de Belgische ploeg in de Tour de France. :shock:

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 22 okt 2016 01:05

ottorongo schreef:Van Peer is een naam die veel voorkomt in de noorderkempen, dus vrij kort bij de Nederlandese grens. Ik heb er ooit mijn eerste racefiets gekocht bij 'Van Peer' (ik denk in Ravels) een norta , dit was een prototype met , voor die tijd een revolutionair aluminium frame (tot toen was er enkel sprake van staal) uit China. Van Peer was de mecano of de verzorger van de Belgische ploeg in de Tour de France. :shock:
Gaan we nu forumnamen aan eventuele geloofwaardigheid koppelen middels die kent die etc ottorongo? :dislike:

Mijn achternaam is Vos.

On topic graag met een TS die ongeloofwaardige data post en verder niet reageert.
Zonder verdere reactie van TS zou ik dit topic maar mooi sluiten aangezien het behoorlijk kansloos is.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 22 okt 2016 01:32

Zorro schreef: Mijn achternaam is Vos.
Niets mis mee, zolang geen familie van en niet woonachtig in een "wagen" waar al jaren geen wielen meer onder zitten... :)

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37642
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 22 okt 2016 06:15

Of hij is de langzaam fietsende tak van de familie ;-)
Less is bore

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 22 okt 2016 12:52

@zorro. Dit was enkel anekdotisch bedoeld en ter info. Geen andere overwegingen in mijn post.Maar waarom steeds die denigrerende opmerkingen (afkappen) in uw repliek is mij een raadsel(maar ook weer niet) gezien uw vroegere reacties op andere forummers. :oops:

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 22 okt 2016 12:54

daniel1975 schreef:Of hij is de langzaam fietsende tak van de familie ;-)
Ik had het over de fietsen verkopers tak ;)

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3235
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 22 okt 2016 14:01

Afbeelding

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 22 okt 2016 15:14

Wtf als je tijd hebt om je druk te maken om dit topic dan fiets je te weinig :-)

Plaats reactie