Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Weerstand verhogen

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 08 mar 2014 11:05

Mijn anti biotica kuurtje is inmiddels wel weer uitgewerkt, ik heb me in de week er vlak na zo goed gevoeld als ik me in tijden niet heb gevoeld. Zo veel energie voor mijn doen heb ik in geen jaren gehad. Datgene waar ik last van heb (virus/bacterie/schimmel/poliep/alien life form?) werd er flink door onderdrukt. Helaas komt het nu weer gewoon terug.
Ik ben bij de huisarts geweest, uiteraard. Die heeft naar mijn longen geluisterd en hoort daar niks. Volgens hem is een longfoto onzin.

Ik vertel dit allemaal, maar het maakt kennelijk weinig indruk.

En hij houdt niet zo van antibiotica. Ik wel, want het werd wel eindelijk minder. Alleen het kuurtje van een week (door zijn vervanger voor geschreven) was net niet lang genoeg.

Nu heb ik weer tabletjes mee om de slijmproductie in mijn luchtwegen te verminderen, boorhexine. Hij denkt dat het dan vanzelf wel over gaat...igg wil hij dat afwachten. Tja, ik loop hier nu al maanden mee rond, het gaat dus niet vanzelf over. Ik voel wel dat het slijm wat verminderd, maar de irritatie is onverminderd en ook word ik misselijk van die medicijnen. Ik heb vannacht zo slecht geslapen dat fietsen met de club er weer niet in zat ondanks het prachtige weer. :cry:

Wat moet ik hier nou mee? Ik heb zelf het gevoel dat ik iets onder de leden heb dat mijn lichaam zelf niet de baas kan maar mijn huisarts vindt van niet.

(oja, voordat iemand zegt "andere huisarts", zo heel simpel is dat niet in Rotterdam zuid...ik ben al een tijdje aan het zoeken maar niet alle praktijken nemen nieuwe patienten aan)
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5299
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 08 mar 2014 11:07

Kun je niet via de dokterswacht of een vervanger (in het avond of weekend) een recept krijgen?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 08 mar 2014 12:47

Eventueel je zorgverzekeraar raadplegen voor een second opinion optie ergens?
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

Plaats reactie