Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

SIS Nocté

stefanw
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 18 mar 2010 19:40

stefanw 08 jul 2012 18:57

Mannen, onderstaand product trof ik ergens op het net aan. Wie van jullie heeft hier ervaring mee en/of wil reageren. Ben namelijk benieuwd of zoiets überhaupt zin heeft en dat een normaal eetpatroon volstaat of dat het wel degelijk iets bij draagt aan het herstel etc.

Brand maar los!


SIS Nocté

SIS Nocté Productomschrijving
Optimale rust en herstel met nocte.

De nachtelijke drank voor sporters en actieve mensen.

Nocte optimaliseert het slapen. Het bevat alle essentiële ingrediënten die nodig zijn voor het lichaam om optimaal te kunnen rusten en herstellen. Een gezonde rust help het behouden van een gezond immuunsysteem en bevorderd het welzijn. Slaap niet alleen, Slaap Sterk!


Nocte bevat specifieke ingrediënten, die alle een belangrijke rol spelen in bij slaap en spierherstel.

In eenvoudige termen ziet onze Nocte formule er als volgt uit:

Eiwit + magnesium + zink + vitamine B6 = slaap rust, spier-reparatie en herstel

Wat doet het allemaal?
Functionele eiwitten
Hoge Tryptofaan Eiwitten - Tryptofaan is het aminozuur dat door het lichaam gebruikt wordt om de slaap hormoon melatonine aan te maken..
“Langzame Eiwitten” - Repareert het spierweefsel gedurende de nacht. - Belangrijk bij de productie van hemoglobine (vervoer van zuurstof in het bloed). - Steunt de absorptie van vitaminen en mineralen.
Magnesium - Vermindert de nachtelijke spiertrekkingen. - Helpt tegen het onrustige been syndroom.
Zink - Helpt bij de bevordering van een gezond immuunsysteem. - Optimaliseert eiwit en koolhydraat-metabolisme.
Vitamine B6 - Essentieel voor een efficiënt metabolisme van eiwitten.
Pre biotica (voor gezonde maag bacteriën) - Helpt het lichaam de bovenstaande voedingsstoffen effectief absorberen.

Verbeter uw fysieke prestaties met een hoge kwaliteit nachtrust en een optimale voeding voor nachtelijk.

Van Nocte is aangetoond dat het de spierpijn helpt verminderen en de testosteron en immuunfunctie niveaus te verbeteren tijdens perioden van harde training.
SIS PSP22 Energy - Voordelen

Wat zijn de voordelen die u kunt verwachten bij het gebruik van Nocte?

Optimale rust en herstel
Diepere, ongestoorde slaap
Stabiel gewicht of zelfs gewichtsverlies
Minder spierpijn
Verbeterde lichamelijke en mentale prestaties.

Gebruik van SIS Nocté

Neem Nocte 30-60 minuten vóór het slapen gaan. Voor de beste resultaten te mengen met 200-300ml koud water in een shakebeker. Nocte kan ook gemaakt worden als een warm drankje, maar koud is het beste voor een optimale slaap.
Gezelligheid kent geen tijd

pierre92
Forum-lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 10 jan 2009 20:00

pierre92 09 jul 2012 11:14

Tja, eh.

Tryptofaan, magnesium, zink, B6, prebiotica, je haalt het gewoon uit voeding. Maar ik sluit niet uit dat het inderdaad je slaap optimaliseert.
fietsen, da\'s mijn verzetje!

thomwittendorp
Forum-lid
Berichten: 1160
Lid geworden op: 16 jan 2010 20:28

thomwittendorp 09 jul 2012 11:22

Ik kan wel vertellen dat als je niet van chocolade drank houdt het niet te drinken is. Heb het 1x geprobeerd, ik vond het gewoon niet te drinken. Heb het dus niet helemaal opgedronken, ook niet echt het gevoel dat het mijn slaap optimaliseert, kwam denk ik ook omdat ik standaard al goed slaap. Het is natuurlijk ook iets persoonlijk, ik zou zeggen probeer gewoon of het voor jou werkt.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

tom de groot
Forum-lid
Berichten: 885
Lid geworden op: 03 jul 2011 11:53

tom de groot 09 jul 2012 15:39

Zoals 99% van de supplementen zonde van je geld.

stefanw
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 18 mar 2010 19:40

stefanw 09 jul 2012 15:45

tom de groot schreef:Zoals 99% van de supplementen zonde van je geld.
Omdat?
Gezelligheid kent geen tijd

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 jul 2012 16:09

Omdat het voor het grootste gedeelte marketing kletspraat is. Als je gevarieerd eet krijg je al die stoffen gewoon genoeg binnen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie