Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Tacx Fortius MP @ Futurumshop

robbertje
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 nov 2006 10:43

robbertje 12 okt 2007 13:50

Hey,

Ik wilde jullie even laten weten dat Futurumshop.nl zijn websites wel erg censureert... Ik heb zitten zoeken waar ik de Fortius MP koop en kwam uit bij Sport44.com waar hij het goedkoopst is. Maar ik heb regelmatig wat gekocht bij Futurumshop en heb daar dus ook gekeken, maar daar was hij ruim 40 euro duurder! Ik heb dit netjes vermeld op de betreffende website en om uitleg gevraagd waarom zo'n groot prijs verschil maar ik heb geen reactie gekregen en nog dezelfde dag werd mijn commentaar er van af gehaald!! Na het nog een keer eropgezet te hebben werd het 2 dagen later weer verwijderd!

Maar onthoud, sport44.com is de goedkoopste en ook met hen heb ik al jaren goede ervaringen!!! Hele goede!!! Ik ga voortaan Futurumshop op deze manier links laten liggen...

Het is maar dat jullie het weten! Wilde het even delen...

Robbert
Red Bull Pro-SL 3000 Double Black, Dura-Ace & Ultegra, Ksyrium Elite Black, Fizik Arione, Race Face Deus XC, Ritchey WCS 4-Axis, Continental GP4000, Shimano Flightdeck SC6502 incl. sensor-kit SM-SC 70

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 12 okt 2007 14:05

[quote="Robbertje"]Ik heb dit netjes vermeld op de betreffende website
[...]
en nog dezelfde dag werd mijn commentaar er van af gehaald!! [/quote]

Eh, dat vind je toch niet echt gek of wel? :rolleye:
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 12 okt 2007 14:05

Tja, wat wil je anders!

Ik denk dat futurumshop groot gelijk heeft. Jouw vraag betrof niet zozeer de werking van een product alswel de prijs. Als je dan reclame maakt voor een andere winkel dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze dat weghalen. Moet je je maar ff voorstellen dat je de coca cola bij de c1000 in de schappen ziet staan met daarnaast een briefje van de AH dat een fles daar 10ct goedkoper is!

Overigens is het aanbod bij sport44 ook veel beperkter en moet je bovendien verzendkosten betalen!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27536
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 12 okt 2007 14:05

Mjin ervaring is dat, wanneer je Futurumshop gewoon even mailt (zoals volgens mij ook de policy is), ze bijna altijd de prijs matchen. Verder sluit ik me bij de bovenstaande sprekers aan.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 12 okt 2007 14:13

En sowieso: waarom in hemelsnaam een winkel voorgoed boycotten omdat je toevallig één keer een product ergens anders goedkoper vindt?

Trouwens: groot prijsverschil? € 40 op ongeveer € 800.... Bovendien zitten beide aanbieders al vér onder de adviesprijs. Ga je nu ook bij de fietsenboer op de hoek huilen waarom hij daar € 1000 kost en op internet maar € 800?


Edit: OMG ik zie dat je het er nu al wéér opgezet hebt:
2007-10-12 11:41:33
Hey,Ik wilde even laten weten dat deze bij Sport44.com ruim 40 euro goedkoper is...!Ik heb dit al gelezen deze week op deze pagina, maar dit is eraf gehaald klopt dat Futurumshop?! Dacht het gezien te hebben... Hoe komt dit op zo'n groot prijsverschil?

Kerel, GROW UP! :rolleye:
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 12 okt 2007 14:19

Bij Sport44 houden ze er trouwens rare definities op na voor wat betreft outdoor.

Zag dit bed onder de kop outdoor staan: http://www.sport44.com/sre/product_info ... cts_id/462

Ideaal voor backpacken dus!

mac94
Forum-lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 14 aug 2005 10:41

mac94 12 okt 2007 14:26

[quote="Robbertje"]
Maar onthoud, sport44.com is de goedkoopste en ook met hen heb ik al jaren goede ervaringen!!! Hele goede!!! Ik ga voortaan Futurumshop op deze manier links laten liggen...

Het is maar dat jullie het weten! Wilde het even delen...

Robbert[/quote]

Ik heb mijn Fortius bij Futurumshop gekocht tegen de toenmalig laagste prijs, die niet werd geadverteerd op hun site. Er zijn dus gewoon mogelijkheden en daarnaast heb ik alleen maar positieve ervaringen met Futurumshop.

Je verontwaardiging naar aanleiding van het verwijderen van je bericht verbaast me nogal, het voegt niet echt wat toe aan de site van Futurumshop (wat de meeste andere vragen wel doen).
Se non e vero, e ben trovato.

henkv
Forum-lid
Berichten: 1384
Lid geworden op: 27 dec 2006 19:15
Locatie: Annecy (FR)
Contact

henkv 12 okt 2007 15:37

Overigens ik heb het uberhaupt niet begrepen met die MP versie. Het is een normale fortius + stuurframe + 1 jaar licentie voor webtraining. Die laatste zit ook als 1 maand gratis versie bij een fortius. Vooralsnog, ik kijk elke dag, is dat helemaal niet interessant want op mijn trainingstijdstippen is het aantal deelnemers 1 of nihil. En of je dat stuurframe zou moeten willen, lees maar eens goed alles na mbt stuurframe op de diverse fora! Kortom multiplayen, als dat interessant blijkt na een maand kun je ook gewoon voor 49€ boven op een normale fortius aanschaffen.

En de futurumshop, zowel de NL als FR afdeling, daar ben ik niet ontevreden over. Ligt er bij de FR afdeling een beetje aan of Ernst Duiveman aanwezig is want anders zijn ze daar toch wat minder accuraat. Maar voor franse begrippen kan ik er goed kopen. NL afdeling altijd wat goedkoper en sneller in respons. (kan ook aan mijn frans liggen haha)

en ja, sport44 is ook de moeite...
Mijn trainingen op bikeplanner.com

koertw
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 aug 2006 21:46

koertw 17 okt 2007 13:37

Ik heb indertijd een mail gestuurd met de laagste prijs die ik kon vinden en daar heb ik de Fortius toen ook voor gekregen. Prima service.

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 17 okt 2007 23:56

[quote="havana"]Mjin ervaring is dat, wanneer je Futurumshop gewoon even mailt (zoals volgens mij ook de policy is), ze bijna altijd de prijs matchen. Verder sluit ik me bij de bovenstaande sprekers aan.[/quote]

hier net zo even gewoon een mailtje sturen en 9 van de 10 keer gaan ze mee

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 19 okt 2007 18:49

En de verzendkosten zijn nihil bij Futurumshop.
Afbeelding

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 19 okt 2007 19:12

Ook ik heb louter goede ervaringen. Ik gebruik veel kleding van Ultima. Geen verzendkosten. Prijs matchen met een andere winkel is geen probleem.

Plaats reactie