Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat ik niet kan laten als ik op de fiets zit...

Lookkg461
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2011 10:55

Lookkg461 02 nov 2011 00:32

In gedachten boots ik een bergetappe na uit de Tour. Ben dan omringd door alle grote namen. Op mijn koffiemolentje
rijd ik ze er dan 1 voor 1 af! Ondertussen hoor ik dan zelfs Ducrot en Dijkstra bijna van verbazing uitroepen... Dit kan niet. Dit is onmogelijk wat we hier in
beeld zien. Zo`n eenvoudige jongen uit de polder die hier iedereen rijles geeft!

Heb dan zelfs de super originele bijnaam mr. Nochain voor mezelf bedacht! :oops: Beetje triest, maar het helpt me door saaie duurtrainingen heen in de uitgestrekte polders op mijn routes. En ook ik moet en zal altijd proberen een renner die toevallig voor me rijd in te halen. Vlak voor het bijhalen even inhouden, sprint inzetten zonder dat het opvalt, en er dan zo hard mogelijk voorbij knallen. Even kort groeten in het voorbijgaan, en dan maar hopen dat
de benen niet te snel vollopen... Zelfs na meer dan 25 jaar op de fiets kan ik dit niet laten.

Aanhaken bij een groep die me passeert doe ik dan weer liever niet, omdat ik het dan weer lastig vind om te bepalen of het o.k. is dat ik mee ga draaien, of dat ik als plakker achteraan blijf hangen.

kevke86
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 15 sep 2010 17:30

kevke86 02 nov 2011 10:05

Lookkg461 schreef:In gedachten boots ik een bergetappe na uit de Tour. Ben dan omringd door alle grote namen. Op mijn koffiemolentje
rijd ik ze er dan 1 voor 1 af! Ondertussen hoor ik dan zelfs Ducrot en Dijkstra bijna van verbazing uitroepen... Dit kan niet. Dit is onmogelijk wat we hier in
beeld zien. Zo`n eenvoudige jongen uit de polder die hier iedereen rijles geeft!

Heb dan zelfs de super originele bijnaam mr. Nochain voor mezelf bedacht! :oops: Beetje triest, maar het helpt me door saaie duurtrainingen heen in de uitgestrekte polders op mijn routes. En ook ik moet en zal altijd proberen een renner die toevallig voor me rijd in te halen. Vlak voor het bijhalen even inhouden, sprint inzetten zonder dat het opvalt, en er dan zo hard mogelijk voorbij knallen. Even kort groeten in het voorbijgaan, en dan maar hopen dat
de benen niet te snel vollopen... Zelfs na meer dan 25 jaar op de fiets kan ik dit niet laten.

Aanhaken bij een groep die me passeert doe ik dan weer liever niet, omdat ik het dan weer lastig vind om te bepalen of het o.k. is dat ik mee ga draaien, of dat ik als plakker achteraan blijf hangen.

herken het verhaal ;)

Locomotief
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 okt 2011 20:54

Locomotief 04 nov 2011 21:24

Ik moet regelmatig mijn neus legen op de fiets. Ik kijk wel altijd eerst of het kan.
Beter alleen op de fiets dan eenzaam in de groep.

pluisje
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 okt 2011 17:39

pluisje 05 nov 2011 23:45

danny1407 schreef:In etalageruiten kijken hoe de houding en positie op de fiets is.

Uiteraard is dat elke keer weer hetzelfde........maar blijven kijken en controleren.
yep !

JarnoV20
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 jul 2011 14:41

JarnoV20 06 nov 2011 16:57

pluisje schreef:
danny1407 schreef:In etalageruiten kijken hoe de houding en positie op de fiets is.

Uiteraard is dat elke keer weer hetzelfde........maar blijven kijken en controleren.
yep !
Blijft leuk kan je ook gelijk zien of de kleding mooi staat.

Gebruikersavatar
rhino7
Forum-lid
Berichten: 1052
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:50
Locatie: 0251

Gebruikersavatar rhino7 12 dec 2011 19:39

Me niet laten inhalen en dus soms weer naar de kl?!?thuiskom,terwijl ik een rustig traininkje wou afwerken.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

Focus
Forum-lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 21 aug 2011 21:48
Locatie: Krimpenerwaard
Contact

Focus 12 dec 2011 21:38

Soms (net te vaak) vloeken als er geen einde komt aan de tegenwind....

Gebruikersavatar
RRon
Forum-lid
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 okt 2011 20:06

Gebruikersavatar RRon 13 dec 2011 07:58

Locomotief schreef:Ik moet regelmatig mijn neus legen op de fiets. Ik kijk wel altijd eerst of het kan.


Afbeelding

sibon
Forum-lid
Berichten: 438
Lid geworden op: 07 mei 2007 15:16

sibon 28 dec 2011 11:14

Wat ik me nu afvraag: als iedereen de tik op de fiets heeft om mensen voor hem in te halen en er met grote snelheid aan voorbij te poefen. Wie zijn dan die mensen die voortdurend ingehaald worden?

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 28 dec 2011 11:37

Mensen die zich aan het trainingsschema houden, die zitten er ook genoeg op dit forum ;)

sibon
Forum-lid
Berichten: 438
Lid geworden op: 07 mei 2007 15:16

sibon 28 dec 2011 13:04

Zouden die dan niet voortdurend bezig moeten zijn met denken over: 'wacht maar tot het voor het eggie gaat, dan pak ik je wel terug'.

Gebruikersavatar
JeanineL
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 14 dec 2011 12:05
Locatie: Leiderdorp
Contact

Gebruikersavatar JeanineL 28 dec 2011 13:48

Sibon schreef:
Zouden die dan niet voortdurend bezig moeten zijn met denken over: 'wacht maar tot het voor het eggie gaat, dan pak ik je wel terug'.
Die dénken daar niet over, die weten dat zelf toch wel ;)
La Laudy fietst en schrijft
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.jeaninelaudy.nl
http://www.twitter.com/jeaninelaudy

Plaats reactie