Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Trump out or not?

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3229
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 14 jan 2021 13:29

OWja goeie, :lol:
Moest natuurlijk MSM zijn. ;)

mhr-zip
Forum-lid
Berichten: 1136
Lid geworden op: 01 nov 2013 19:42

mhr-zip 14 jan 2021 14:28

mao schreef: 11 jan 2021 14:32 https://twitter.com/Schwarzenegger/stat ... 1284874240

Zo kan het ook hè
Vond ik wel mooi gedaan.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl

Gebruikersavatar
vantheman
Forum-lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:29
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar vantheman 14 jan 2021 14:37

NicoNB schreef: 14 jan 2021 11:17
De MSN meldt helaas niets over deze andermaal zeer vredige demonstratie van BLM aanhangers.
Niets ?
Ik las in mijn MSM krant vanochtend hier wel een bericht over.
Verder vind ik via google ook voor andere MSM hier berichten over.

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3069
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 14 jan 2021 14:52

Ik denk dat hij bedoelt dat de MSM niet meteen de BLM link legt zoals die uiterst betrouwbare anonieme poster uit zijn link.

Anders heb je wel gelijk, gisteravond werd er al op de MSM Telegraaf en AD over bericht.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 14 jan 2021 15:32

En NOS en VRT nieuws.
Er is trouwens wel een verschil tussen demonstranten en relschoppers denk ik.
En de aanleiding tot die demonstratie moet ook nog wel even goed uitgezocht worden!
Misschien was het een ongelukkige natuurlijke dood. Of misschien is er meer aan de hand.
Direct framen lijkt me ongepast in dit stadium
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3229
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 14 jan 2021 15:37

Laat ik het zo zeggen, als Trump op één of andere manier te linken was geweest aan deze demonstratie / opstand / bestorming dan waren de televisieprogramma's onderbroken voor breaking nieuws. Dan hadden we vandaag niks meer gelezen over corona.

Er werd opgeroepen tot protest, dat loopt vreselijk uit de hand (klein wonder dat er geen doden vielen) en eindigt het voor nu even met een uitgebrand politiebureau.
Brussel als hoofdstad van België en toch ook wel van de EU waar een organisatie wordt aangevallen die onderdeel is van de rechtsstaat.
Toch ziet geen enkele MSM organsiatie hier een bedreiging van de rechtsstaat in.

Inmiddels zijn er meer feiten bekend over de achtergrond van die man waar het allemaal mee begon.
Rende weg bij een controle, wordt in de kraag gevat. Afgeleverd in het cellencomplex en overlijd daar.
Politie wordt verweten niets gedaan te hebben.
Uitslag van het onderzoek naar de doodsoorzaak wijst nu uit dat de man een aangeboren hartafwijking had.
Politiemensen worden nu aangeklaagd omdat het 5-7 minuten duurde voor ze actie ondernamen,

Ik was er niet bij, evenmin ken ik het cellencomplex maar binnen 5 tot 7 minuten in actie komen voor iets wat achteraf een medisch noodgeval was, tja, een cellencomplex is geen CCU.
Zelfs daar duurt het soms even, geen 5 minuten, voor er bij een hartstilstand wordt ingegrepen.
Dat nog los van het feit dat ik niet weet of met een dergelijke hartafwijking reanimatie sowieso nog succesvol kan zijn. Als er sprake is van een scheur in de hartkamer dan red je zo iemand zelfs op de OK meestal niet. (behalve in die ziekenhuisseries op tv natuurlijk)

Ik beschrijf het even klinisch, dat het triest is dat iemand van 23 sterft aan een vorm van hartfalen dat zou voor zich moeten spreken.

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4467
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 14 jan 2021 20:10

Tja de media, zoals jullie ondertussen wel hebben vernomen van me zijn bij mij al afgezonken naar het riool.
Enkele jaren geleden waren ze al afgezakt tot het nivo van privé en story om nog maar wat te verkopen, en dacht je dat het niet lager kon.
Nu het kan nog lager, het is knip en plakken geworden zonder enige vorm van feiten onderzoek of achtergrond informatie alles om maar te overleven tegen het boze internet.
Waar ik vroeger nog respect kon opbergen voor de linkse media omdat ze oprecht voor de arbeider of ongelijkheid opkwamen is het nu ook niet veel beter met dagelijkse hype mee te blèren.
We zij nu al zover afgezonken met onze ( onafhankelijk) vrijheid van pers dat we staan te juichen dat Twitter, Facebook en YouTube enz. de president van Amerika ( ook al is het een sukkel) op zwart zetten.
En zo glijden we verder de afgrond in, want het werkt allemaal averechts.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 14 jan 2021 20:25

Grappig hoe je "de media" afschildert alsof het volkomen homogeen is terwijl er in werkelijkheid (misschien niet genoeg maar nog heel veel) goede onderzoeksjournalistiek bestaat bij de omroepen en de schrijvende pers.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37374
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 14 jan 2021 20:43

timo2.0 schreef: 14 jan 2021 20:25 Grappig hoe je "de media" afschildert alsof het volkomen homogeen is terwijl er in werkelijkheid (misschien niet genoeg maar nog heel veel) goede onderzoeksjournalistiek bestaat bij de omroepen en de schrijvende pers.
Probleem is dat helaas een Telegraaf-kop eerder wordt gelezen dan een goed inhoudelijk stuk :(
Less is bore

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4467
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 14 jan 2021 20:46

Timo, Natuurlijk charger ik, maar de MSM is echt brandhout.
En natuurlijk is er ook goede (onderzoek) journalistiek alleen moet je die met een lampje zoeken tegenwoordig.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 14 jan 2021 20:55

Van de toeslagenaffaire weten we bijvoorbeeld dankzij Pieter Klein (RTL4) en Jan Kleinnijenhuis (Trouw), Follow the Money idem, de Monitor (nu Pointer) onthult aan de lopende band schimmige zaken, Zembla kwam recent nog met de granulietaffaire, de Volkskrant onthulde over Alt-Right in Nederland, De Groene Amsterdammer, Het Parool, de lijst is eindeloos. Het is vooral een kwestie van willen kijken en de hele "MSM" afdoen als brandhout is wat dat betreft een brevet van onvermogen
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4467
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 14 jan 2021 21:33

De groene Amsterdammer, bestaat die nog?

Plaats reactie