Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Trump out or not?

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4467
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 21 jan 2021 20:42

@Lcsmet
dat is beetje manke bij Enzzo,
@Enzzo
74miljoen hebben op Trump gestemd, maar als jij wilt framen en paar gekken wil aanhalen als de Trump aanhanger prima, maar dat gaat de onderlinge verstandhouding niet dichterbij brengen.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7825
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 21 jan 2021 21:58

Ik frame niet. Ik stel dat Trump een narcistische, racistische idioot is. En dat die fanatieke aanhangers uit de hoek van Qaanon, proud boys en religieuze extremisten net zo erg zijn.
Verder heb ik geen probleem met de democratie in de VS. Wel met het feitelijke systeem wat nog steeds leunt op de filosofie van de Founding fathers en eigenlijk heel achterhaald is. Het is vanwege het systeem ook een beetje een schijndemocratie in mijn optiek. Maar dat staat los van mijn mening over Trump en het smaldeel van zijn fanatieke aanhang.
Verder heb ik niets met de VS, prachtig land met prachtige natuur maar verder voor mij een grote oppervlakkige poppenkast.
Do or don’t, there is no try

Yizu
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 08 jan 2019 22:19

Yizu 21 jan 2021 23:17

Enzzo schreef: 21 jan 2021 15:41 @Yizu: voor het toegevoegde artikel waarbij moet worden voorkomen dat Trump zich ooit nog verkiesbaar stelt is alleen een meerderheid van 51 senaatsstemmen nodig.
Daarvoor moet inderdaad eerst de impeachment zelf een tweederde meerderheid krijgen in de senaat. Die kan lijkt klein omdat nog maar 5 van de benodigde 17 Republikeinse senatoren hebben toegezegd. Maar gezien de ontwikkelingen en mogelijk nog volgende rechtszaken tegen Trump in de 100 dagen voordat de stemming aan de senaat wordt voorgelegd zie ik die kans groeien.

Ik begrijp nog steeds niet in welke context je het woord wederom gebruikt. Dat 'wederom' synoniem is voor; 'nogmaals', 'weer eens' of 'een opvolging op een vorige keer' had ik zelf al een beetje uitgedokterd.
@Enzzo, volgens mij is dit juist wat hierboven heb geschreven itt wat jij in jouw eerdere post beweerde vandaar wederom.

Lees aub mijn post eerst goed voordat je naar de bekende weg vraagt.
Braun Beauty SL Dedacciai

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7825
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 21 jan 2021 23:40

Dat verklaart nog steeds niet de wederom in jouw eerst reactie

En dat we hetzelfde zeggen verklaart evenmin dat ik het, al dan niet ‘wederom’ niet juist heb
Do or don’t, there is no try

Yizu
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 08 jan 2019 22:19

Yizu 22 jan 2021 14:12

Voor de laatste keer, lees mijn post nog maar eens goed door dan zou het duidelijk koeten zijn.

Het wordt je dan wel erg makkelijk gemaak door iemand bijdrage in iets andere bewoordingen over te schrijven en dan als eigen bijdrage te bestempelen. Maar.... ach laat ook maar..... :roll:
Braun Beauty SL Dedacciai

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7825
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 22 jan 2021 14:43

Ik hou er mee op Yizu!
Je doet aantijgingen maar kan niet duidelijk maken wat je er mee bedoelt. Dus dan houdt het op voor mij.
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4467
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 26 jan 2021 20:44

Voordat we weer naar de VS wijzen,
Het was hier de afgelopen 2 nachten niet veel beter dan de afgelopen tijd in de VS.
Gelukkig hebben we een verstandige burgemeester, https://www.nu.nl/285577/video/aboutale ... -goed.html

Plaats reactie