Getest: Argon 18 Krypton Pro
“Leuke fiets”, dat is de eerste reactie die...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Keesx ook hoor. Zodra hij zijn muziektips heeft gegeven kan ik even uitleggen uit welke meerdere muziekstromingen die is ontstaan. Was gewoon een opmerking van hem om te kunnen klieren over een onderwerp waar hij geen affiniteit mee heeft
wat een woorden kunstenaar:
Ik heb inderdaad geen ambitie om anderen te vertellen wat ze mooie muziek moeten vinden, dat is gewoon te persoonlijk.
Kende ik niet, heb het gisteren beluisterd. Deed me ergens aan de platen van Wim Mertens in de jaren tachtig denken.Gastheerg schreef: ↑03 nov 2020 08:39..................
Nog een echte luistertip is voor mij Jan Swerts met het album Schaduwland. De hoes is al een meesterwerk. Een concept album met 4 zijde waarbij het concept LP maximaal benut wordt door per kant een fase uit te werken te beginnende bij de Ontkenning. Melancholiek als levenskunst...........brrrr wat mooi.
..................
Ook Iron Maiden zijn storytellers. Rime of the Ancient Mariner is een heerlijk nummer met prachtig verhaal. Zowel in studio als live erg goed. Ook veel andere nummers, Powerslave!, uit hun eerdere albums blijf ik goed vinden.Supergrover schreef: ↑04 nov 2020 13:25Mark Knopfler (Dire Straits) en Huub vd Lubbe (De Dijk).
storytellers....
Gebruikers op dit forum: De Tukker