Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Bike Life Roden in de hens.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 22 jun 2020 08:35

Nou, Wel heel toevallig allemaal, Daar zit wel een oordeel achter. Als het alleen over het moment ging dat schrijf je: Dat is toevallig. Maar goed, inderdaad, nu ook maar een slotje vanwege het taalkundig gekibbel. Waar ik zelf ook schuldig aan ben :-). Mea culpa.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
MarcFaFo
Forum-lid
Berichten: 1532
Lid geworden op: 30 sep 2012 20:39

Gebruikersavatar MarcFaFo 22 jun 2020 12:48

Joseba schreef: 22 jun 2020 07:40 Slotje dan maar?
+1
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3229
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 22 jun 2020 13:34

Waar mensen niet bij stilstaan.
Deze insinuaties gaan richting laster.
Als de eigenaar van deze fietswinkel naar een advocaat stapt en hem vraagt actie te ondernemen dan heb je de poppen aan het dansen.

Een dergelijk schrijven valt namelijk niet bij de forumbeheerder op de mat.
Een dergelijk schrijven valt op de mat bij de directeur van de holding die boven de uitgeverij hangt.

Die man/vrouw gaat zich dan afvragen wat het forum opbrengt.
Ik weet uit ervaring dat men op directie niveau's zelden waarde hecht aan een forum.
En dan wordt het gewoon een abc'tje
Als dit forum potentieel een afbreukrisico vormt dan gaat de stekker er uit.

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 22 jun 2020 13:43

Het is trouwens ook een bekend gegeven dat pyromanen vaak leegstaande bedrijfspanden op de korrel nemen (met name als die panden gesloopt gaan worden). Wel lekker fikkie stoken, maar geen risico op slachtoffers en relatief weinig schade (althans dat denken ze dan). Zeker als er in de media aandacht is geweest voor een dergelijke verhuizing kan dat pyro's uit het hele land op ideeën brengen.

In de straat waar ik vroeger woonde is destijds de kringloopwinkel (oud shell lab) ook direct na de verhuizing in vlammen op gegaan. Een van de brandweerlui vertelde destijds dat pyro's vaak op dit soort panden azen en goed de 'kranten' in de gaten houden.
Laatst gewijzigd door Sulla op 22 jun 2020 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5018
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 22 jun 2020 13:45

NicoNB schreef: 22 jun 2020 13:34 Waar mensen niet bij stilstaan.
Deze insinuaties gaan richting laster.
Als de eigenaar van deze fietswinkel naar een advocaat stapt en hem vraagt actie te ondernemen dan heb je de poppen aan het dansen.

Een dergelijk schrijven valt namelijk niet bij de forumbeheerder op de mat.
Een dergelijk schrijven valt op de mat bij de directeur van de holding die boven de uitgeverij hangt.

Die man/vrouw gaat zich dan afvragen wat het forum opbrengt.
Ik weet uit ervaring dat men op directie niveau's zelden waarde hecht aan een forum.
En dan wordt het gewoon een abc'tje
Als dit forum potentieel een afbreukrisico vormt dan gaat de stekker er uit.
+1 ik zou dit maar heel snel verwijderen. TS weet zelf ook wel wat hij wilde zeggen met "wel heel toevallig allemaal'. En het maakt het helemaal sneu om dan daarna te zeggen dat het aan ons ligt dat wij die zin verkeerd interpreteren. We zijn niet gek.

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6059
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 22 jun 2020 14:00

https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/160897 ... ndje-kwijt

Kennelijk niet leegstaand, want nog reparatiefietsen en ook nog andere bedrijven onder hetzelfde dak.
En ontstaan vanuit de meterkast in het voorste deel, aldus de brandweer.

En er staat niet meer dan een achtergevel.
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/160879 ... door-brand
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Gebruikersavatar
Marcopfiets
Forum-lid
Berichten: 768
Lid geworden op: 12 jan 2017 15:40

Gebruikersavatar Marcopfiets 23 jun 2020 23:57

rikkert schreef: 22 jun 2020 07:50 Doe maar een slotje. Niet vanwege het gekibbel over de inhoud van Van Dale maar over de startpost. Dat die gedachte door je hoofd gaat is menselijk maar ongefundeerd dit soort impliciete dingen in een post op een forum zetten, is niet heel aangenaam. Als datgeen wat jij impliceert waar blijkt, gerust posten,
Ik Impliceer niets. Als op de dag voor de opening van een nieuw pand het oude pand in de fik vliegt is dat heel toevallig.

Gebruikersavatar
Marcopfiets
Forum-lid
Berichten: 768
Lid geworden op: 12 jan 2017 15:40

Gebruikersavatar Marcopfiets 24 jun 2020 00:00

NicoNB schreef: 22 jun 2020 13:34 Waar mensen niet bij stilstaan.
Deze insinuaties gaan richting laster.
Als de eigenaar van deze fietswinkel naar een advocaat stapt en hem vraagt actie te ondernemen dan heb je de poppen aan het dansen.

Een dergelijk schrijven valt namelijk niet bij de forumbeheerder op de mat.
Een dergelijk schrijven valt op de mat bij de directeur van de holding die boven de uitgeverij hangt.

Die man/vrouw gaat zich dan afvragen wat het forum opbrengt.
Ik weet uit ervaring dat men op directie niveau's zelden waarde hecht aan een forum.
En dan wordt het gewoon een abc'tje
Als dit forum potentieel een afbreukrisico vormt dan gaat de stekker er uit.
Dat je mijn beschuldigt van laster terwijl ik allang uitgelegd heb hoe zit
beschouw als bijzonder kwalijk. Het is een grove belediging. Ik heb er een team van advocaten op gezet. Dit gaat je heel veel geld kosten.

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2610
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 24 jun 2020 07:35

Het gekleuter gaat toch nog even door?

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 24 jun 2020 07:49

Marcopfiets schreef: 23 jun 2020 23:57
rikkert schreef: 22 jun 2020 07:50 Doe maar een slotje. Niet vanwege het gekibbel over de inhoud van Van Dale maar over de startpost. Dat die gedachte door je hoofd gaat is menselijk maar ongefundeerd dit soort impliciete dingen in een post op een forum zetten, is niet heel aangenaam. Als datgeen wat jij impliceert waar blijkt, gerust posten,
Ik Impliceer niets. Als op de dag voor de opening van een nieuw pand het oude pand in de fik vliegt is dat heel toevallig.
Ja joh, denk het ook. Als iedere lezer een insinuatie leest in je woorden dan ligt het aan aan die lezers. De hele wereld is gek, behalve jij. Communiceren bestaat uit het zenden en ontvangen van informatie. Als alle ontvangers het op dezelfde manier opvatten, moet naar mijn idee de zender eens nadenken of zijn boodschap goed gesteld is.

Bovendien blijkt uit het bericht van MarkVeenstra ook nog eens dat de brand in de meterkast is ontstaan. Dus lijkt er ook nog eens op dat je insinuatie niet eens waar blijkt te zijn. Oh nee, sorry het was natuurlijk geen insinuatie. Zo wordt het alleen maar door alle lezers opgevat.

Maar je hebt helemaal gelijk joh. Fijne dag verders!
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 24 jun 2020 10:36

Alsjeblieft zegt, wat is iedereen weer lekker PC de laatste tijd. Kan dat nou niet anders dan overal met gestrekt been invliegen?

Alles moet zwart wit zijn tegenwoordig, je bent racist of je bent het niet, je bent veganist of pro-Boer, links of rechts, Xbox of Playstation, milieufreak of topvervuiler, en een schuine opmerking is direct laster. Dat terwijl iemand op een fietsforum iets schrijft over z'n fietsprestaties, diegene direct een bak spuug over zich heen krijgt.

Ik denk dat ik zo langzamerhand een beetje klaar ben met fora en 'sociale' media. Wordt er gewoon echt niet gelukkig meer van.

Gebruikersavatar
Marcopfiets
Forum-lid
Berichten: 768
Lid geworden op: 12 jan 2017 15:40

Gebruikersavatar Marcopfiets 24 jun 2020 11:33

Je vijandenlijst is succesvol bijgewerkt.

Plaats reactie