Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Afsluitingen van wegen tijdens Pasen.

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8453
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 09 apr 2020 22:38

Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
marcuse
Forum-lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 13 aug 2006 18:16

Gebruikersavatar marcuse 10 apr 2020 09:21

Dit dus:
De afgesloten wegen

Gemeente Berg en Dal: Erlecomsedam, Ooijse Bandijk, Duffeltdijk en Rijndijk
Gemeente Culemborg: Goilberdingendijk, Beusichemsedijk
Gemeente Heumen: Sluisweg, Maasdijk, Maasbandijk
Gemeente Maasdriel: Harenseweg, Maasdijk, Hoenzadrielsedijk, Kloosterdijk, Heggeldijk
Gemeente Neder-Betuwe: Waalbandijk (van Echteld tot Herveld)
Gemeente Nijmegen: Waalkade
Gemeente West Betuwe: Appeldijk tussen de Koornwaard en de oude kern (Heukelum), Lingedijk tussen Achterweg en Nieuwesteeg (Acquoy), Lingedijk tussen Middenstraat en Dorpsstraat (Rhenoy), Dorpsdijk tussen Raadsteeg en Veerweg (Rumpt), Mariënwaerdt Notendijk (Beesd)
Gemeente Zaltbommel: Waaldijk, Waalbandijk, Maasdijk, Veerdam

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5073
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 10 apr 2020 09:53

Toevallig ook een kaart met welke wegen er afgesloten zijn voor mensen die niet echt bekend zijn in dat gebied ?

Tussen Hoorn en Enkhuizen sluiten ze de dijk enkel voor auto's en motoren af :
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... ar-drijven

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8926
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 10 apr 2020 09:57

Ha, nog een "kijk de overheid eens onze burgerrechten beperken" topic.

Ronde hoep Amsterdam. Solorijders mogen weer wel dacht ik
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 apr 2020 12:15

En dan raar vinden dat het dadelijk elders druk wordt? Als je die fietspaden op de Posbank afsluit kan ik daar nog ergens in komen, maar de Dorpsstraat in Rhenoy?

Maar goed de heren en dames lokale bestuurders willen hun daadkracht ook laten gelden. Nu Zuid-Limburg op slot gaat, kan Gelderland natuurlijk niet achterblijven. Beleid dat op z'n best op onderbuik gevoelens is gebaseerd. Voor de duidelijkheid, het is zeker geen persoonlijke frustratie, ik heb er totaal geen last van, maar dat maakt het niet minder bezopen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

plaqsac
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 apr 2018 12:43

plaqsac 10 apr 2020 12:51

amclassic-fan schreef: 10 apr 2020 12:15 En dan raar vinden dat het dadelijk elders druk wordt? Als je die fietspaden op de Posbank afsluit kan ik daar nog ergens in komen, maar de Dorpsstraat in Rhenoy?
Dat heeft te maken met de fruitbomen die op dit moment volop in bloei staan. Rond deze tijd van het jaar is het zeer druk met (race)fietsers, motoren en wandelaars op die smalle dijkwegen langs de Linge.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 apr 2020 13:23

Die dijk is anders veel breder dan ieder fietspad door de Nederlandse natuur...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5073
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 10 apr 2020 13:48

plaqsac schreef: 10 apr 2020 12:51 Dat heeft te maken met de fruitbomen die op dit moment volop in bloei staan. Rond deze tijd van het jaar is het zeer druk met (race)fietsers, motoren en wandelaars op die smalle dijkwegen langs de Linge.
Dat is toch pas eind van de maand, staat nu toch nog niet veel in bloei ?

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12485
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 10 apr 2020 13:55

amclassic-fan schreef: 10 apr 2020 12:15 En dan raar vinden dat het dadelijk elders druk wordt? Als je die fietspaden op de Posbank afsluit kan ik daar nog ergens in komen, maar de Dorpsstraat in Rhenoy?

Maar goed de heren en dames lokale bestuurders willen hun daadkracht ook laten gelden. Nu Zuid-Limburg op slot gaat, kan Gelderland natuurlijk niet achterblijven. Beleid dat op z'n best op onderbuik gevoelens is gebaseerd. Voor de duidelijkheid, het is zeker geen persoonlijke frustratie, ik heb er totaal geen last van, maar dat maakt het niet minder bezopen.
+1
Hier ook. De vraag is om vanuit de voordeur de sporten of naar buiten te gaan.

Hier gaan ze waarschijnlijk ook de duinfietspaden sluiten omdat er veel wandelaars zijn. Om als wandelaar op die plekken te komen is de dichtbij zijnde voordeur 5km verder. maw 90% komt dan met de auto :? Ik snap dat niet meer en niet iedereen weet het dus honderden fietsers, ook gezinnen met kinderen worden de openbare (auto) weg opgestuurd.

Als je geen drukte wilt sluit dan de afslagen op de snelwegen af en doe daar de controle.

dix0r
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 12 jun 2010 15:07

dix0r 10 apr 2020 14:56

Ook al meer bekend omtrent Brabant? Neem aan dat ze hier ook niet achterblijven.

plaqsac
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 apr 2018 12:43

plaqsac 10 apr 2020 15:07

DDX schreef: 10 apr 2020 13:48
plaqsac schreef: 10 apr 2020 12:51 Dat heeft te maken met de fruitbomen die op dit moment volop in bloei staan. Rond deze tijd van het jaar is het zeer druk met (race)fietsers, motoren en wandelaars op die smalle dijkwegen langs de Linge.
Dat is toch pas eind van de maand, staat nu toch nog niet veel in bloei ?
Appels nog niet, maar peren, pruimen en kersen volop.

Gebruikersavatar
Douglas
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 18 okt 2014 18:16

Gebruikersavatar Douglas 10 apr 2020 17:36

dix0r schreef: 10 apr 2020 14:56 Ook al meer bekend omtrent Brabant? Neem aan dat ze hier ook niet achterblijven.
Ja wel, gelukkig blijven die achter. Die doen niets. Afsluiten heeft ook helemaal geen zin. Laat mensen de anderhalve meter in acht nemen en verzoeken om rustige wegen te pakken. Afsluiten zorgt alleen voor het verplaatsen van het probleem.
o'7o

Plaats reactie