Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37614
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 03 jul 2020 14:17

Ik lees net dat volgens GG die oerdriften voor 55% onder controle zijn :mrgreen:
Less is bore

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 03 jul 2020 14:19

GG is een rasoptimist.....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7951
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 03 jul 2020 14:25

Meanwhile zijn er in Mongolië twee mensen besmet geraakt met de builenpest. Dezelfde pest die in de middeleeuwen en renaissance in Europa de wereldbevolking danig heeft gedecimeerd.

Vermoedelijk door het eten van hamsters. Er is een quarantaine ingesteld.

And The Beat Goes On...
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5918
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 03 jul 2020 14:51

Enzzo schreef: 03 jul 2020 14:25 Meanwhile zijn er in Mongolië twee mensen besmet geraakt met de builenpest. Dezelfde pest die in de middeleeuwen en renaissance in Europa de wereldbevolking danig heeft gedecimeerd.

Vermoedelijk door het eten van hamsters. Er is een quarantaine ingesteld.

And The Beat Goes On...
Dat was toch allang bekent van de pest :

https://m.hln.be/nieuws/buitenland/waar ... ogle.nl%2F
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16195
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 03 jul 2020 15:35

En het betreft dan hoogstwaarschijnlijk de Chinese hamster. In het westen eten wij die niet naar injecteren wij delen van hem in onze aderen om een beetje sneller te kunnen fietsen. Over rare gewoontes gesproken...
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 03 jul 2020 15:56

Keezx schreef: 03 jul 2020 14:19 GG is een rasoptimist.....
Het compliment is met veel plezier in ontvangst genomen. :winkthumb:

Daar waar ik 45% noem zijn er ook bronnen die het over 70% hebben. Ik wilde het een beetje leuk houden en niet drie kwart van de lezers een slechte avond bezorgen :mrgreen:

dwangarbeider
Forum-lid
Berichten: 1218
Lid geworden op: 11 mei 2006 21:25

dwangarbeider 03 jul 2020 16:51

De meeste forumleden hebben fietsen als oerdrift, is nog maar een heel recente evolutionaire zijsprong.
(En als er toch nog primitieve driften gaan spelen, zeggen ze gewoon tegen hun echtgenote dat ze gaan fietsen)

Fietsen zal dus altijd blijven bestaan.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 03 jul 2020 17:49

dwangarbeider schreef: 03 jul 2020 16:51 (En als er toch nog primitieve driften gaan spelen, zeggen ze gewoon tegen hun echtgenote dat ze gaan fietsen)
Heb ik een briljant verhaal van.

Ik sta in 2010 onder de douche in het velodrome van Roubaix na afloop van dik 200 kilometer door de Noord Franse zooi.
Ik sta ook wat foto's te maken.
Roept er een Vlaming: "Die zet je toch niet op Facebook want mijn vrouw denkt dat ik bij m'n maîtresse ben" .......en vervolgd gort en gort droog......"als ze weet dat ik dit soort gekke dingen doet staat vanavond m'n valies buiten"
De helft van de fietsers ligt dubbel van het lachen.
De andere helft kijkt vragend.
Een van Belgen vertaald het in het Frans en de andere helft ligt dubbel van het lachen. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2609
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 03 jul 2020 18:39

daniel1975 schreef: 03 jul 2020 13:33 Nee, met zo'n tshirt bij de koning en koningin gaan lunchen, daar scoor je punten mee.
In het artikel : ,,Ik zal dit soort shirts blijven dragen tot we een mooie, inclusieve toekomst hebben bereikt waarin we allemaal gelijk zijn en waarin niemand in Nederland meer pijn heeft om dit soort oude tradities”, aldus de actrice tegen BuzzE.

Maar dan wel een uitnodiging aannemen van het koningspaar voor een lunch... Hypocriet.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7951
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 03 jul 2020 21:26

Gastheerg schreef: 03 jul 2020 17:49
dwangarbeider schreef: 03 jul 2020 16:51 (En als er toch nog primitieve driften gaan spelen, zeggen ze gewoon tegen hun echtgenote dat ze gaan fietsen)
Heb ik een briljant verhaal van.

Ik sta in 2010 onder de douche in het velodrome van Roubaix na afloop van dik 200 kilometer door de Noord Franse zooi.
Ik sta ook wat foto's te maken.
Roept er een Vlaming: "Die zet je toch niet op Facebook want mijn vrouw denkt dat ik bij m'n maîtresse ben" .......en vervolgd gort en gort droog......"als ze weet dat ik dit soort gekke dingen doet staat vanavond m'n valies buiten"
De helft van de fietsers ligt dubbel van het lachen.
De andere helft kijkt vragend.
Een van Belgen vertaald het in het Frans en de andere helft ligt dubbel van het lachen. :mrgreen:
:lol: :lol: :winkthumb:
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7951
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 03 jul 2020 21:42

JoostG schreef: 03 jul 2020 09:19
Enzzo schreef: 03 jul 2020 09:07
Jans schreef: 03 jul 2020 08:11 Volgens mij is dat niet huidskleur gerelateerd.
Nederland heeft een systemisch probleem met racisme dat soms zo diep geworteld is dat je kunt spreken over institutioneel racisme.
Ik vind dat nog al een uitspraak die je hier doet. Dat niet iedereen in Nederland dezelfde kansen krijgt, ga ik niet betwisten. En dat het oneerlijk is, zie ik ook. Dat het volledig op conto van racisme komt (discriminatie op grond van huidskleur, nationaliteit, e.d.) geloof ik niet. Er zijn veel meer factoren die er aan bijdragen: opleidingsniveau ouders/omgeving, sociaal milieu, gender, lichamelijke beperking, etcetera.
Die uitspraak is niet van mij hoor. Dat is de letterlijke tekst zoals Rutte die uitsprak op de persconferentie van 3 juni jl.

Ik wilde er een “quote” van maken maar daar ging iets mis...

Overigens kan ik niet zeggen of die uitspraak klopt, het is immers niet mijn menig, noch mijn onderzoek, noch mijn visie. Ik ben geneigd het te geloven. Maar aangezien die hele persconferentie toch een beetje een verkiezingscampagne van Rutte was vind ik het eigenlijk lastig om de waarde van die uitspraak goed in te schatten.

Maar hoe dan ook dit is wat de Nederlandse premier denkt over de stand van rasisme en discriminatie in Nederland.....
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37614
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 jul 2020 06:56

Less is bore

Gesloten