Getest: Argon 18 Krypton Pro
“Leuke fiets”, dat is de eerste reactie die...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Maar dat mag toch gewoon nog -in nederland?
Ik volg, ik zie vooral dat mensen met verschillende visies zich ingraven en beroep doen op al dan niet relevante uitspraken, citaten, feiten, etc. en steeds dezelfde mantra's herhalen.Enzzo schreef: ↑23 mar 2020 08:23
Ondertussen stap ik als TS uit dit topic omdat aan het verzanden is een taarten smijtwedstrijd tussen NL en BE. En een “mijn statistiek is groter dan de jouwe” strijd.
En dat er nog mensen zijn die durven te beweren dat er eigenlijk niets aan de hand is maakt me heel boos dus uit zelfbescherming kruip ik maar even in quarantaine
Veel Discussieerplezier verder.
Tenenkrommend inderdaad.ypuh schreef: ↑23 mar 2020 13:37Ik kwam een nog mooiere tegen op Facebook bij één van mijn vrienden die een aantal familiefoto's van een etentje, dagje op de ijsbaan en verjaardagsfeestje etc. plaatste. Allemaal reacties van wildvreemden waarvan je de strekking al wel kunt begrijpen. Ware het niet dat die foto's al maanden oud zijn (had op elke foto's andere kleding aan en in een totaal andere setting), maar volgens die wildvreemden had ze dat er duidelijker bij moeten zetten en moest ze zich maar gelukkig prijzen dat iemand de moeite nam om op haar gezondheid te lettenStoffa schreef: ↑23 mar 2020 13:22Mooi om te lezen dat anderen er ook zo over denken. Erger me groen en geel aan mensen die maatregelen verzinnen die nog stringenter zijn dan wat het RIVM voorschrijft, om vervolgens anderen de maat te nemen. Zo kwamen gister mijn ouders langs, en kreeg ik het verwijt naar mijn hoofd geslingerd dat door mij het land in lockdown zou gaan omdat ik maar mensen blijf ontvangen.![]()
.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers