Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 29 okt 2020 18:08

Alle DLA-jes zijn gewoon heel irritant vakjargon.
Less is bore

Gebruikersavatar
RKN
Forum-lid
Berichten: 1326
Lid geworden op: 01 apr 2014 16:40
Locatie: Vechtdal

Gebruikersavatar RKN 29 okt 2020 18:22

Mijn excuses...
Ik zal eens kijken of ik nog ergens een andere forumnaam kan opduiken :lol:

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5880
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 29 okt 2020 18:36

daniel1975 schreef: 29 okt 2020 18:08 Alle DLA-jes zijn gewoon heel irritant vakjargon.
Is dat hetzelfde als DMU of JWL.?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 29 okt 2020 18:41

Zou zomaar kunnen.
Drie Letterige Afkorting
Less is bore

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16241
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 29 okt 2020 19:18

Zolang de DMU's en echte virologen blijk geven er precies evenveel (weinig) verstand van hebben als de gemiddelde KTM, hoeven we ons over het gemiddelde kennisniveau van de bevolking geen zorgen te maken...
Campagnolo Ultra Dork

hopjes
Forum-lid
Berichten: 785
Lid geworden op: 31 dec 2015 11:26

hopjes 29 okt 2020 20:50

NicoNB schreef: 29 okt 2020 15:43
hopjes schreef: 29 okt 2020 13:15 ............
Ik ben niet degene die hier meer of minder ziekenhuizen wil promoten. Ik wil alleen aangeven dat het goed is als je je kennis haalt bij betrokkenen en niet uit de media of waar dan ook. Ik was tot een half jaar geleden tegen sluiting van ziekenhuizen, verder niet veel kennis en mening erover. Na een aantal gesprekken met betrokkenen denk ik anders.
............

Je schrijft zelf dat het een complex vraagstuk is
Dus je praat met wat mensen die in de zorg werken en je vindt zelf dat je deskundig genoeg bent om te besluiten de zorg te centraliseren.

Bijzonder
Zucht, mag ik misschien mijn mening vormen op basis van mensen die ik ken en die ik hoger inschat dan gelul in de media en geroep op een forum. Ik geef alleen aan dat ik anders ben gaan denken na me er enigzins in verdiept te hebben. Waar wil je heen?! Ik geef juist aan dat het complex is. Ik neem geen besluiten in de zorg, ik mag stemmen in ons democratische land... en ik ben voor minder slechte ziekenhuizen. En jij mag vinden dat ik mezelf deskundig acht en besluiten kan nemen in de zorg.

hayes

hayes 29 okt 2020 21:36

De deuren op het werk (cultuurcentrum) weer dicht. :dislike:
Nochtans geen enkele besmetting sinds begin september.

Om te beginnen tot 19 november maar gegarandeerd tot eind 2020.
En artiesten beginnen nu zelf al toernees en optredens van begin 2021 annuleren.
Het slagveld zal op het eind van de rit niet om aan te zien zijn.

Dik balen...

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 29 okt 2020 21:49

Balen Hayes :-(
Helaas slechts het topje van de ijsberg van al het leed wat deze lockdowns weer gaan veroorzaken.
Less is bore

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15962
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 29 okt 2020 22:37

Om de situatie in België even te schetsen.
En daarom moest ook in Vlaanderen de horeca dicht.
En daarom willen de virologen nu ook Vlaanderen in totale lockdown.
Enkel en alleen omdat de Vlaamse ziekenhuizen ook slachtoffers uit Brussel en Wallonië opvangen.
Er is eindelijk duidelijkheid over de impact van medische transferts per provincie. Alleen al voor W-Vl gaat het over 44 patiënten. Hier de naakte cijfers.
Bron : Krant Van West-Vlaanderen.
Afbeelding
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7983
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 29 okt 2020 22:40

Vandaag de Franse persconferentie gevolgd. Uitleg over de concrete regels van het gisteren afgekondigde “confinement “
En da’s wel even wat anders dan dat gepruts van Rutte en de Jonge zeg!!
Gewoon duidelijke taal, alle consequenties gewoon benoemen en bij alle maatregelen ook meteen duidelijk maken wat en hoe hoog de geldelijke compensatie is voor ondernemers, werknemers etc. Ook duidelijke cijfers over testcapaciteit en aantallen extra aangeworven ziekenhuispersoneel, verder gratis chirurgische mondkapjes voor mensen uit de risicogroep, af te halen bij je plaatselijke apotheek,
Geen gedraai om de hete brij heen, duidelijke taal en duidelijke, ondubbelzinnige regels.
En dan te bedenken dat het een nogal geïmproviseerde persconferentie was omdat er ook nog een aantal terreur aanslagen waren vandaag.....

Hoe dan ook; morgen in lockdown hier. Een uur per dag naar buiten maar niet meer dan een kilometer van je huis. Voor elke beweging buitenshuis een attest op zak hebben; boodschappen doen, hond uitlaten, sporten, noem maar op. Echt voor elke uitstap een apart attest!. Gelukkig kun je die ook digitaal op je smartphone hebben staan i.p.v. een geprinte papieren versie.
Het mooie is wel dat er hier in het dorp al een soort ondergrondse verzetsbeweging opgetuigd is voor boodschappen doen buiten je eigen regio (iemand met een dispensatie vanwege zijn werk neemt voor iedereen mee wat ze nodig hebben) De kerst is ook redelijk verzekerd van goed voedsel want de jachtbuit van afgelopen weekeinde wordt goed verdeeld. En de likeurtjes, jam en tomatensaus van de rijke oogsten dit jaar zijn inmiddels ook klaar en worden grif uitgedeeld her en der!
Het schept dus ook wel een band deze ellende....
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 29 okt 2020 22:58

Gecondoleerd.
Waar je maar blij mee bent man.....
Zolang ik naar buiten kan en daar doen wat ik wil, kan ik wel leven met lulpraatjes e.d.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8945
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 29 okt 2020 22:59

Same here. Jij liever dan ik...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gesloten