Doorgetest: Öhlins RXF 36 EVO voorvork
Rondom sommige merken hangt een mist van magisch...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
En als het om investeringen van een Amerikaans bedrijf in een Europees bedrijf gaat dan is het wel goed? Mind you de investeringen van Nederland in China zijn in volume ongeveer 6 keer zo groot dan in de investeringen van China in Nederland.
Wat zijn volgens jou dan wel problemen, als je ziekte en de dood niet als probleem ziet?barbaar schreef: ↑27 jul 2020 10:03
Zolang niemand mij kan uitleggen waarom corona zo'n probleem is geef ik iedereen die er lacherig over doet groot gelijk.
Mensen worden ziek en sommige gaan dood. That's life. Learn to live with it.
Angst regeert. Volledig mee eens. En over angst is een mooi spreekwoord, iets met angst als raadgever...
Ummm, heb je een paar maanden onder een steen geleefd? Niks meegekregen van het complete zorginfarct in Noord-Italië?
Welkom in het begin van de discussie. Lees er anders de eerste paar pagina’s van dit draadje nog even op na.Mensen worden ziek en sommige gaan dood. That's life. Learn to live with it.
1. Dat we onze wereld in rap tempo afbrekenVicenza schreef: ↑27 jul 2020 10:59Wat zijn volgens jou dan wel problemen, als je ziekte en de dood niet als probleem ziet?barbaar schreef: ↑27 jul 2020 10:03
Zolang niemand mij kan uitleggen waarom corona zo'n probleem is geef ik iedereen die er lacherig over doet groot gelijk.
Mensen worden ziek en sommige gaan dood. That's life. Learn to live with it.
Angst regeert. Volledig mee eens. En over angst is een mooi spreekwoord, iets met angst als raadgever...
Uiterlijk is het in 2100 klaar, volgens sommigen al in 2060, met de mens op deze aarde.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers