Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7983
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 09 jun 2020 21:44

Bij deze (nogmaals) het verzoek aan de moderatoren om dit topic te sluiten. Gezien de ontwikkelingen lijkt de corona crisis wel een beetje op zijn eind (behoudens de enorme nasleep voor velen) en het verzandt nu in een onbedoelde discussie over politiek en andere actualiteiten.

Bovendien is blijkbaar niet iedereen heel blij met De hardheid waarmee deze discussies af en toe gevoerd worden.

Ik hoop in elk geval dat er een reactie van een van jullie komt, of dat nu positief of negatief is, als in sluiten of open houden, maakt me niet uit maar een motivering hierover zou erg prettig zijn.
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 jun 2020 21:50

Zo hard is de discussie toch helemaal niet? Als ik deze laatste pagina terug lees wordt er ook niet op de man gespeeld?

We moeten nog een maand overbruggen tot we weer koersen kunnen bespreken :)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15962
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 09 jun 2020 22:21

Het gaat er niet echt hard aan toe. Wel heel off-topic maar of je daar een topic voor moet sluiten.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8359
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 09 jun 2020 22:28

Dan maar even on-topic. Ik hoop volgende week mijn enige kleinkind van 8 maanden weer in het echt te zien. Moeten nog wel even de grenzen open. Dat is dan 5 maanden geleden.

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1798
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 09 jun 2020 22:56

Oh wat fijn Jans als dat door zou kunnen gaan.
Rond 15 juni zouden de grenzen in Frankrijk misschien toch open gaan toch?
Bikers are not alone

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8359
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 09 jun 2020 23:13

Dat is enige tijd geleden wel gezegd. Nu moet het alleen wel even gebeuren. Zo'n 200m bij ons vandaan staat een tweede huis van een Belg en die is eergisteren gearriveerd. Er zijn steeds meer mensen die over de grens komen, maar niet dat we overspoeld worden.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7983
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 09 jun 2020 23:22

Dat is een positief bericht!! Voor de hoop; de laatste stand van zaken is dat NL de boel van oranje naar geel zet zodra Fr daadwerkelijk meldt dat de grens weer open is. De zones rouges zijn inmiddels ook al weg m.u.v îles de France (Parijs en rond de stad)
Dat de Belgen al arriveren zegt ook al genoeg over de grenscontroles denk ik. Of ze meoten rond lunchtijd gepasseerd zijn ;)
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3529
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 10 jun 2020 08:47

Ik las gisteren dat de staatssecretaris van Toerisme van Frankrijk zei dat we per 15-6 welkom zijn. @jans: fijn dat je je kleinkind weer gaat zien. Ik wil graag op vakantie maar ik realiseer me dondersgoed dat dit soort dingen in het leven echt belangrijker zijn. Maar goed, het lijkt er echt van te gaan komen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8359
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 jun 2020 08:57

Ik ben blij als ik kleinkind in mijn armen kan houden, maar gelukkig hoeven we tegenwoordig niets te missen van de ontwikkeling. Een filmpje via Whatsapp, video bellen, het had allemaal beroerder gekund. En heel regelmatig een serie foto's.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 10 jun 2020 09:56

Hopen dat het snel weer kan Jans!
Less is bore

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5882
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 10 jun 2020 10:24

Jans schreef: 10 jun 2020 08:57 Ik ben blij als ik kleinkind in mijn armen kan houden, maar gelukkig hoeven we tegenwoordig niets te missen van de ontwikkeling. Een filmpje via Whatsapp, video bellen, het had allemaal beroerder gekund. En heel regelmatig een serie foto's.
Ik begrijp het verlangen @Jans maar in je armen houden in deze anderhalfmeter maatschappij zou je dat wel doen.?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8359
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 jun 2020 10:51

Als mijn zoon en schoondochter het goed vinden wel. In Frankrijk zijn de virussen niet zo fit, die blijven buiten een straal van een meter ;) . Kan zo maar zijn dat ze een vieze broek heeft als papa en mama zijn fietsen. Moet ik haar daar maar mee laten liggen dan? Ik denk het niet, maar we zullen zien.
Maar ik ben niet heel zielig hoor. als er geen Corona was geweest, waren we tussendoor ook maar één keer naar Nederland geweest.

Gesloten