Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Black of Fake friday (editie 2019)

Wat gaat het worden dit jaar?

Black Friday, veel goede deals
11
12%
Fake Friday, vooral nepaanbiedingen
81
88%
 
Totaal aantal stemmen: 92

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5018
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 02 dec 2019 07:43

Douglas schreef: 02 dec 2019 05:47
VictorT schreef: 01 dec 2019 20:00 En hierom is Futurumshop gewoon de beste imho! :-) nog los van hun geweldige after sales service!
Als er ooit nog een belg ons gierig noemt zal ik hem dit mailtje laten lezen.
Ja wat mensen al niet doen en zeggen voor een beetje korting.

Ook op Facebook. Is er een actie waarbij je een product kunt winnen als je zegt waarom jij dat verdiend. De grootste jankverhalen komen voorbij en iedereen kan het lezen.

Stoffa
Forum-lid
Berichten: 448
Lid geworden op: 15 feb 2013 15:25

Stoffa 02 dec 2019 08:00

NuitKor schreef: 02 dec 2019 07:43
Douglas schreef: 02 dec 2019 05:47
VictorT schreef: 01 dec 2019 20:00 En hierom is Futurumshop gewoon de beste imho! :-) nog los van hun geweldige after sales service!
Als er ooit nog een belg ons gierig noemt zal ik hem dit mailtje laten lezen.
Ja wat mensen al niet doen en zeggen voor een beetje korting.

Ook op Facebook. Is er een actie waarbij je een product kunt winnen als je zegt waarom jij dat verdiend. De grootste jankverhalen komen voorbij en iedereen kan het lezen.
Wat heb je zelf geschreven?

Najieto
Forum-lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 06 mei 2016 11:05

Najieto 02 dec 2019 13:50

ypuh schreef: 01 dec 2019 22:19
Najieto schreef: 01 dec 2019 21:15 vond de sis deals tegenvallen. Heb 4 1.6kg potten waarvan 2 sportdrank en 2 ''herstel'' shakes bij wiggle gekocht voor nog geen 100 euro.
Waarom zou je dat bij Wiggle en/of van SiS kopen?

Bij MyProtein koop je 5kg eiwit of herstel shakes voor €45 incl.
Omdat ik de smaak van sis lekker vind. De sportdrank verhouding hou ik sowieso nooit aan dus doe er al langer mee. Herstelshakes gebruik ik niet vaak. Dus om dan 5kg aan te gaan schaffen vind ik niet nodig. Dat zijn toch ook eiwitten die je door yoghurt oid moet doen? Nu hoef ik alleen 500ml water erbij te doen. Plus het is chocolade smaak. Voorziet het ook nog een beetje in mijn guilty pleasure :lol:
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 02 dec 2019 15:05

Najieto schreef: 02 dec 2019 13:50 Omdat ik de smaak van sis lekker vind. De sportdrank verhouding hou ik sowieso nooit aan dus doe er al langer mee. Herstelshakes gebruik ik niet vaak. Dus om dan 5kg aan te gaan schaffen vind ik niet nodig. Dat zijn toch ook eiwitten die je door yoghurt oid moet doen? Nu hoef ik alleen 500ml water erbij te doen. Plus het is chocolade smaak. Voorziet het ook nog een beetje in mijn guilty pleasure :lol:
Je mag het uiteraard helemaal zelf weten en ik probeer je dan ook niet te overtuigen, maar SiS is gewoon een merk wat zijn marketing richting wielrenners gewoon goed op orde heeft en daardoor 3-4x zoveel voor hun producten kan/durft te vragen. Niet-wielrenners kopen geen SiS producten.

Heb je wel eens andere merken geprobeerd? Het zijn allemaal praktisch dezelfde smaakstoffen. Als je al wel 3.2kg aan herstelshakes koopt en 3.2kg aan energiepoeder, snap ik je argument niet dat je geen 5kg bestellen wilt. Zo snel vergaat dat spul niet. Het is ook gewoon poeder wat je aanlengt met melk/water zoals er nog 1.000'en andere merken zijn (met 100'en dezelfde smaken) die exact hetzelfde product verkopen.

Nogmaals probeer ik je niet te overtuigen, maar kan er gewoon slecht tegen als mensen met open ogen in de marketing machine trappen en daar veel te veel voor betalen.

Najieto
Forum-lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 06 mei 2016 11:05

Najieto 02 dec 2019 18:32

ypuh schreef: 02 dec 2019 15:05
Najieto schreef: 02 dec 2019 13:50 Omdat ik de smaak van sis lekker vind. De sportdrank verhouding hou ik sowieso nooit aan dus doe er al langer mee. Herstelshakes gebruik ik niet vaak. Dus om dan 5kg aan te gaan schaffen vind ik niet nodig. Dat zijn toch ook eiwitten die je door yoghurt oid moet doen? Nu hoef ik alleen 500ml water erbij te doen. Plus het is chocolade smaak. Voorziet het ook nog een beetje in mijn guilty pleasure :lol:
Je mag het uiteraard helemaal zelf weten en ik probeer je dan ook niet te overtuigen, maar SiS is gewoon een merk wat zijn marketing richting wielrenners gewoon goed op orde heeft en daardoor 3-4x zoveel voor hun producten kan/durft te vragen. Niet-wielrenners kopen geen SiS producten.

Heb je wel eens andere merken geprobeerd? Het zijn allemaal praktisch dezelfde smaakstoffen. Als je al wel 3.2kg aan herstelshakes koopt en 3.2kg aan energiepoeder, snap ik je argument niet dat je geen 5kg bestellen wilt. Zo snel vergaat dat spul niet. Het is ook gewoon poeder wat je aanlengt met melk/water zoals er nog 1.000'en andere merken zijn (met 100'en dezelfde smaken) die exact hetzelfde product verkopen.

Nogmaals probeer ik je niet te overtuigen, maar kan er gewoon slecht tegen als mensen met open ogen in de marketing machine trappen en daar veel te veel voor betalen.
Ja, heb verschillende merken geprobeerd. Sis blijft mijn favoriet. Ik heb ook geen zin om zelf allerlei mengsels te maken die nergens naar smaken. Ik betaal dan liever voor het kant en klare gemak. Ik koop nooit bij Sis zelf want die zijn bizar duur. Wiggle is vaak meer dan de helft goedkoper. Dan verdienen ze er alsnog op. Prima, want ik betaal graag voor gemak.

Maar goed, we raken offtopic. Laten we terug gaan naar [s] Black Friday[/s] Cyber Monday
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020

Plaats reactie