Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 24 jun 2021 18:19

marin30 schreef: 24 jun 2021 18:16 Kunnen we dit topic niet 'Tim & Jans ergeren zich aan Puck en verwarren dit met inhoud' noemen? Dan is het gewoon duidelijk wat het doel is.
Je poging tot framen is helder maar ik erger mij niet aan Moonen. Duidelijk dat je helemaal niets leest van wat ik schrijf en enkel meehuilt met de wolven. Kunnen we überhaupt nog iets anders van je verwachten dan getrol?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8939
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 24 jun 2021 18:40

marin30 schreef: 24 jun 2021 18:16 Kunnen we dit topic niet 'Tim & Jans ergeren zich aan Puck en verwarren dit met inhoud' noemen? Dan is het gewoon duidelijk wat het doel is.


Goed plan. Soort van quarantaine in dit topic. Wel jammer dat Puck (d'r topic) daarvoor opgeofferd moet worden, maar als dat de rest van het forum vrijwaart van deze drammers...

:winkthumb: :winkthumb:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 24 jun 2021 18:47

Jullie hebben het nu al pagina's lang over Jans en mij. Wie zijn dan de drammers?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 24 jun 2021 19:05

Ymk1OGlJNTlPNzNaSUlLM3F1ZjMzUT09-product_image.jpg
Ymk1OGlJNTlPNzNaSUlLM3F1ZjMzUT09-product_image.jpg (140.48 KiB) 373 keer bekeken
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 24 jun 2021 19:46

timo2.0 schreef: 24 jun 2021 14:55
afrit13 schreef: 24 jun 2021 14:31Voor degen die prat gaat op 'inhoudelijke bijdrages' en 'feitelijkheden'.... Lees gewoon het artikel waar je naar linkt. Of is dat teveel moeite?

Er staat letterlijk:

Volgend jaar wil ze haar “kans krijgen” in kleinere wedstrijden. “Ik wil niet mijn leven lang knecht spelen”,

En 'een kans krijgen' is niet hetzelfde als kopvrouw zijn.
Met andere woorden: volgend jaar (dat wil zeggen dit seizoen, 2021) wil ze in kleinere wedstrijden een kans krijgen als kopvrouw. Maak er nou geen taalspelletje van. Als we het gooien op "lees gewoon het artikel waarnaar je linkt" dan staat in dat artikel vetgedrukt:
"Puck Moonen (24) was deze week te gast bij de podcast Day1. Daarbij liet ze uitschijnen dat ze komend jaar graag haar kans wil gaan als kopvrouw bij haar wielerploeg."
Wat ben je toch een slimme rakker hè. Niet het citaat van Moonen uit het artikel en uit de podcast nemen, maar de interpretatie van de journalist uit het artikel pikken. Hou het bij de feitelijkheden.

timo2.0 schreef: 24 jun 2021 14:41 In de grote wedstrijden werken voor anderen en in kleinere wedstrijden je eigen kans gaan “en kijken wat het je brengt”. Dan gebruikt ze misschien niet letterlijk het woord kopvrouw maar ze zegt het wel degelijk met zoveel woorden. Want wie anders dan een kopvrouw mag voor eigen kans gaan?
Weer jouw vrije interpretatie (omdat dat jou beter uitkomt?). Je kans gaan maakt je niet de kopvrouw. Als in de Tour (of welke wedstrijd dan ook) renners weggaan in de vroege ontsnapping, dan mogen die 'een keer hun kans gaan'. Dat maakt ze zeker nog geen kopman/vrouw.

Maar ik zal het allemaal wel niet begrijpen. Maar dan leg je het me vast nog wel een keer uit hoe jij de feiten ziet.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 24 jun 2021 19:47

afrit13 schreef: 24 jun 2021 19:46
Maar ik zal het allemaal wel niet begrijpen. Maar dan leg je het me vast nog wel een keer uit hoe jij de feiten ziet.
moet dat?

:mrgreen:
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 24 jun 2021 20:02

afrit13 schreef: 24 jun 2021 19:46
timo2.0 schreef: 24 jun 2021 14:55
afrit13 schreef: 24 jun 2021 14:31Voor degen die prat gaat op 'inhoudelijke bijdrages' en 'feitelijkheden'.... Lees gewoon het artikel waar je naar linkt. Of is dat teveel moeite?

Er staat letterlijk:

Volgend jaar wil ze haar “kans krijgen” in kleinere wedstrijden. “Ik wil niet mijn leven lang knecht spelen”,

En 'een kans krijgen' is niet hetzelfde als kopvrouw zijn.
Met andere woorden: volgend jaar (dat wil zeggen dit seizoen, 2021) wil ze in kleinere wedstrijden een kans krijgen als kopvrouw. Maak er nou geen taalspelletje van. Als we het gooien op "lees gewoon het artikel waarnaar je linkt" dan staat in dat artikel vetgedrukt:
"Puck Moonen (24) was deze week te gast bij de podcast Day1. Daarbij liet ze uitschijnen dat ze komend jaar graag haar kans wil gaan als kopvrouw bij haar wielerploeg."
Wat ben je toch een slimme rakker hè. Niet het citaat van Moonen uit het artikel en uit de podcast nemen, maar de interpretatie van de journalist uit het artikel pikken. Hou het bij de feitelijkheden.

timo2.0 schreef: 24 jun 2021 14:41 In de grote wedstrijden werken voor anderen en in kleinere wedstrijden je eigen kans gaan “en kijken wat het je brengt”. Dan gebruikt ze misschien niet letterlijk het woord kopvrouw maar ze zegt het wel degelijk met zoveel woorden. Want wie anders dan een kopvrouw mag voor eigen kans gaan?
Weer jouw vrije interpretatie (omdat dat jou beter uitkomt?). Je kans gaan maakt je niet de kopvrouw. Als in de Tour (of welke wedstrijd dan ook) renners weggaan in de vroege ontsnapping, dan mogen die 'een keer hun kans gaan'. Dat maakt ze zeker nog geen kopman/vrouw.

Maar ik zal het allemaal wel niet begrijpen. Maar dan leg je het me vast nog wel een keer uit hoe jij de feiten ziet.
Ik kom al tot dezelfde conclusie in een van mijn vorige bijdrage n.l :

tiom2.0 is een meester in het op een andere manier uitleggen van wat iemand bedoelt.
Niet om het feit zelf maar puur om het eigen gelijk te halen t.o.v. die ander. Hij vervormt de feiten naar zijn eigen weldunken om zo in alle gevallen het gelijk aan zijn zijde te knutselen

Geeft niet, maar het is zo doorzichtig.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 24 jun 2021 20:03

afrit13 schreef: 24 jun 2021 19:46Weer jouw vrije interpretatie (omdat dat jou beter uitkomt?). Je kans gaan maakt je niet de kopvrouw. Als in de Tour (of welke wedstrijd dan ook) renners weggaan in de vroege ontsnapping, dan mogen die 'een keer hun kans gaan'. Dat maakt ze zeker nog geen kopman/vrouw.
En wat is dat, anders dan jouw interpretatie omdat het jou goed uitkomt? Laat ze nou in dezelfde podcast zeggen dat haar ploeggenoten haar kennen als iemand die. als ze niet voor anderen werkt, "constant aanvalt" (haar woorden). Dan mag je toch al mee in ontsnappingen of hoe werkt dat bij jou? Ze zegt letterlijk dat ze in de grote wedstrijden wil werken voor anderen en in kleinere wedstrijden voor eigen kans wil kunnen gaan. Dat is toch echt geen vroeg vlucht in een rittenkoers, dat is in een beschermde status in een kleinere koers: dat heet kopvrouw willen zijn.

Maar kom er maar in hoor, leg het me maar weer uit
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 24 jun 2021 20:04

Jaap Telder, wat zegt jouw vakliteratuur over je plotselinge obsessie voor alles wat ik hier schrijf? Je laatste 46 berichten gaan enkel over mij en Jans. Hoe gezond is dat dan?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 24 jun 2021 20:11

timo2.0 schreef: 24 jun 2021 20:03
afrit13 schreef: 24 jun 2021 19:46Weer jouw vrije interpretatie (omdat dat jou beter uitkomt?). Je kans gaan maakt je niet de kopvrouw. Als in de Tour (of welke wedstrijd dan ook) renners weggaan in de vroege ontsnapping, dan mogen die 'een keer hun kans gaan'. Dat maakt ze zeker nog geen kopman/vrouw.
En wat is dat, anders dan jouw interpretatie omdat het jou goed uitkomt? Laat ze nou in dezelfde podcast zeggen dat haar ploeggenoten haar kennen als iemand die. als ze niet voor anderen werkt, "constant aanvalt" (haar woorden). Dan mag je toch al mee in ontsnappingen of hoe werkt dat bij jou? Ze zegt letterlijk dat ze in de grote wedstrijden wil werken voor anderen en in kleinere wedstrijden voor eigen kans wil kunnen gaan. Dat is toch echt geen vroeg vlucht in een rittenkoers, dat is in een beschermde status in een kleinere koers: dat heet kopvrouw willen zijn.

Maar kom er maar in hoor, leg het me maar weer uit
Ik snap het nu. Dank je.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 24 jun 2021 20:16

Als casus en praktijkvoorbeeld uitstekend te gebruiken. Zeker voor één van de modules die we hanteren.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 24 jun 2021 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

RonaldH76
Forum-lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 26 mar 2016 23:14
Locatie: Hogtown

RonaldH76 24 jun 2021 20:20

Als jullie zo doorgaan met ouwehoeren,
reageert er niemand meer .
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc

Plaats reactie