Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 25 apr 2021 15:20

Oh ja, nog vergeten:

Ik hoorde daarstraks tijdens LBL zeggen door Lieselot dat Puck laattijdig afgehaakt zou hebben waardoor Thalita alsnog moest starten. Volgens Lieselot zou dat wel eens de weg naar de uitgang van Puck kunnen betekenen in de ploeg Bingoal Chevalmeire.

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 25 apr 2021 15:25

Zegt toch iets over de hiërarchie in de ploeg als Thalita de reserve is voor Puck :twisted:

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 25 apr 2021 15:35

Ik begrijp het niet zo goed, maar ze gingen maar met 3 of 4 starten.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16216
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 25 apr 2021 15:48

lugosi schreef: 25 apr 2021 15:17
Ernie C. schreef: 25 apr 2021 13:12

Ik zie niet waar ze dan hard gewerkt heeft en al helemaal niet hoe deze carrière mogelijk zou zijn zonder haar borsten.
Dat borsten belangrijk zijn is nu eenmaal een evolutionair feit (seksuele selectie) en dat gaat niet zo meteen verdwijnen, tot spijt van wie het benijd.

Overigens; ik ben nog altijd aan het wachten op je bikini-foto's :mrgreen:


Ik heb een aantal bikini merken aangeschreven om er eentje gesponsord te krijgen maar helaas nog geen reacties ontvangen :mrgreen: .
Campagnolo Ultra Dork

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 25 apr 2021 16:53

Thalita de Jong heeft van Omloop tot en met Vlaanderen alle Vlaamse voorjaarskoersen gereden en vervolgens nog de Brabantse Pijl en de Gold Race. Daarna zou ze rust nemen maar door de slechte vorm van c.q. blessures bij de rensters voor de Ardennen reed ze toch de Waalse Pijl en Luik en start ze ook nog in de Elsy Jacobs.

Moonen zou in de Waalse Pijl en Luik starten maar is na haar kotsen niet meer opgesteld. Mogelijk dat ze 9 mei weer in een wedstrijd te zien is, want ze zit vooralsnog in de selectie voor de Trofee Maarten Wynants, Daarna staan Veenendaal en de Belgium Tour op haar agenda.

Heeft ze mooi twee weken tijd vrij voor sponsorverplichtingen en instagramfoto's :winkthumb:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8346
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 25 apr 2021 17:05

Veenendaal is volgens mij uitgesteld, maar daar is Puck wel voor aan het voorbereiden. Ze heeft de Grebbeberg, Amerongse berg, Koerheuvel en Defensieweg al verkend

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4224
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 25 apr 2021 17:11

Ik dacht dat profs die dingen maximaal als "vals plat" zagen. En de verkenning maar overslaan :lol:

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 25 apr 2021 17:21

Wat Thalita de Jong gistermiddag op Instagram postte is trouwens veelzeggend:
"trainingsweekend met zussie @demidejongg helaas afgebroken. Vandaag wel nog een mooie duurrit gedaan van 4 uur met heerlijk weer ☀️ Bij thuiskomst te horen gekregen dat @puckmoonen het laat afweten om te komen koersen. Ik heb aangeboden om te starten met de ploeg anders kon heel de ploeg naar huis met de nodige voorbereidingen, hotel / PCR kosten en boetes. Gelukkig een negatieve PCR test nog afgelegd dus alles is safe! Jullie begrijpen dat ik hier niet op was ingesteld dus we zullen zien hoe ver ik morgen geraak 🤭😉 #trainingskoers"
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27551
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 25 apr 2021 17:28

Het door Timo terecht vaak genoemde argument van een "plek voor een ander bezet houden" wordt sterker en sterker. Laat haar lekker een tweede Japke worden.

Kan ook totaal niet fietsen. Geeft niks. Heeft een leuk koppie. Honderduizenden geile mannen gaan er helemaal los op. Elke dag plaatje van zichzelf.

Narcisme of commercie? U mag het zeggen. Het is hoe dan een prima verdienmodel.

P.S. Japke bewijst dat je ook zonder tieten veel volgers kunt krijgen.

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2024
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 25 apr 2021 17:37

Totaal off topic maar ik vind Demi die vandaag LBL won ook een leuke frisse uitstraling hebben. Ik kan me zomaar voorstellen dat zij ook de nodige volgers heeft.
Maar ik word ook altijd blij als ik Van der Breggen, Vos of Van Vleuten zie. Bij hun interviews zie je altijd het vuur voor de sport branden.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 25 apr 2021 17:44

Nou, bakboord1, ik postte ooit een foto van Vollering in het schone dames topic en dat werd niet gewaardeerd :!:

@havana: Japke? Help me even, ik ken alleen Japke-d. maar die zal je toch niet bedoelen?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 25 apr 2021 17:59

timo2.0 schreef: 25 apr 2021 17:44 Nou, bakboord1, ik postte ooit een foto van Vollering in het schone dames topic en dat werd niet gewaardeerd :!:

@havana: Japke? Help me even, ik ken alleen Japke-d. maar die zal je toch niet bedoelen?
Vollering is toch best een leuke verschijning? Niet zo fotogeniek en geplamuurd als de rest van het 'schone' dames topic, maar er zijn hele mooie foto's van haar (vooral die waar ze heel gefocust op staat zonder dat ze bewust was van de camera)

Plaats reactie