Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 17 okt 2020 13:08

Hi Bart, je lijkt te zeggen dat 99% van de mannen graag naar schaarsgeklede meiden die goed in de appelen en peren zitten kijken. Het zou kunnen dat je gelijk hebt maar het is mijn indruk dat je er naast zit. Ik gok dat 10% van de wielerliefhebbers op zoek gaat naar dit soort plaatjes.
Er is een slag mannen dat wel wild wordt van mannen in een weinig verhullende pose; trouwens, Misschien dat we daar ook een topic voor kunnen maken. Mij lijkt het niet erg appetijtelijk maar dat geldt soms ook voor de meidenplaatjes.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 17 okt 2020 13:13

"Toen nog niet zo lang geleden bekend werd dat ik weer single ben, kreeg ik er ineens wel vijfduizend (instagramvolgers) bij. Niet normaal. 92 Procent van mijn volgers is man. Het worden trouwens meer vrouwen, het begint een beetje te verschuiven. Dat wil ik ook, ik wil graag vrouwen aanspreken. In eerste instantie vond ik het heel leuk om uitgeroepen te worden tot mooiste sportvrouw van Nederland, maar achteraf vind ik het een beetje een vleeskeuring. Daar ben ik wel klaar mee, met dat vleeskeuren. Nu snap ik zelf ook wel dat ik niet veel sportieve resultaten heb om op terug te vallen en te kunnen zeggen: ik ben ook een waardevolle sporter. Mijn erelijst is leeg. Maar het steekt soms wel dat ik alleen maar als lekker stukje vlees wordt bekeken. Ik heb superveel bikinifoto’s in mijn telefoon staan. Die zou ik allemaal kunnen uploaden, dan ga ik nog veel harder. Maar dat wil ik niet. Het is ook niet mijn type volk dat ik daarmee aanspreek."

Voor het hele interview: https://www.helden.media/verhalen/niema ... e-met-mij/
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

BartNL
Forum-lid
Berichten: 526
Lid geworden op: 22 jun 2014 13:01

BartNL 17 okt 2020 14:08

sloeren schreef: 17 okt 2020 13:08 Hi Bart, je lijkt te zeggen dat 99% van de mannen graag naar schaarsgeklede meiden die goed in de appelen en peren zitten kijken. Het zou kunnen dat je gelijk hebt maar het is mijn indruk dat je er naast zit. Ik gok dat 10% van de wielerliefhebbers op zoek gaat naar dit soort plaatjes.
ik zeg dat ik haar afbeeldingen niet het voorbeeld vind van 'schaarsgeklede meiden die goed in de appelen en peren zitten'. Wanneer je daar naar op zoek zou zijn kom je volgens mij niet bij haar uit. De zoekterm van mijn vorige post is wat mij betreft een prima omschrijving waar ik ook niets mis mee vind.
Wanneer de door jou genoemde 10% op internet op zoek gaat naar Puck dan is dat blijkbaar voldoende voor haar om van te leven. Dat lijkt mij een prima combinatie van sportieve ambitie met Instagram.

BartNL
Forum-lid
Berichten: 526
Lid geworden op: 22 jun 2014 13:01

BartNL 17 okt 2020 14:12

timo2.0 schreef: 17 okt 2020 13:13 Voor het hele interview....
Je quote een verstandig interview maar je linkt naar iemand die een 200% sportman is :lol:

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 17 okt 2020 15:15

De URL werd niet helemaal in een link omgezet. Zo beter: https://www.helden.media/verhalen/niema ... e-met-mij/
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8358
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 17 okt 2020 17:00

Nou Bart, als je geen fan bent en haar niet volgt op internet, wat weet je dan van de afbeeldingen? Momenteel is ze op haar afbeeldingen zeker niet schaars gekleed, maar ze heeft ook periode gehad dat ze in een, volgens mij twee maten te klein, badpak liep.
En voor de PR meedoen zou prima zijn, maar dan zou een keer een wedstrijd uitrijden toch ook wel een opsteker zijn.

BartNL
Forum-lid
Berichten: 526
Lid geworden op: 22 jun 2014 13:01

BartNL 17 okt 2020 19:34

Jans schreef: 17 okt 2020 17:00 Nou Bart, als je geen fan bent en haar niet volgt op internet, wat weet je dan van de afbeeldingen
wanneer ik jouw reacties lees ben je ook geen fan en toch weet je mij uit te leggen hoe ze op de afbeeldingen staat. Waarschijnlijk weet ik er net zo weinig/veel van als alle andere niet fans ;)

senior
Forum-lid
Berichten: 2211
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 17 okt 2020 20:09

sloeren schreef: 17 okt 2020 13:08 Hi Bart, je lijkt te zeggen dat 99% van de mannen graag naar schaarsgeklede meiden die goed in de appelen en peren zitten kijken. Het zou kunnen dat je gelijk hebt maar het is mijn indruk dat je er naast zit. Ik gok dat 10% van de wielerliefhebbers op zoek gaat naar dit soort plaatjes.
Er is een slag mannen dat wel wild wordt van mannen in een weinig verhullende pose; trouwens, Misschien dat we daar ook een topic voor kunnen maken. Mij lijkt het niet erg appetijtelijk maar dat geldt soms ook voor de meidenplaatjes.
Ah, vandaar al die royaal voorziene dames in het "schone vrouwen" topic. Eigenlijk wil niemand daar naar kijken maar we doen het om een die enkeling die daar komt en plaatjes plaatst een plezier te doen. :lol: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door senior op 17 okt 2020 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8358
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 17 okt 2020 20:16

BartNL schreef: 17 okt 2020 19:34
Jans schreef: 17 okt 2020 17:00 Nou Bart, als je geen fan bent en haar niet volgt op internet, wat weet je dan van de afbeeldingen
wanneer ik jouw reacties lees ben je ook geen fan en toch weet je mij uit te leggen hoe ze op de afbeeldingen staat. Waarschijnlijk weet ik er net zo weinig/veel van als alle andere niet fans ;)
Ik kijk wel op haar Instagram, dat hoef ik toch niet te ontkennen? Waarom, omdat het "product" Puck Moonen mij interesseert.

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6100
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 17 okt 2020 22:20

Zitten we hier nu ineens in het grote Bart en Jans topic?

Ik ben overigens wel fan van Jans... Het 1 na beste ijs van delft.
https://www.jansdelft.nl/

Ow en on topic, ik heb niet zoveel met het "product" puck... Het gaat toch om de inhoud ;)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8358
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 17 okt 2020 22:28

Dat laatste is vooral cryptisch. Je kunt er alle kanten mee op ;)

marsman
Forum-lid
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 17 okt 2020 22:57

Vraag me wel eens af of Puck hier zelf wel eens meeleest. Zou hilarisch zijn als ze haar eigen visie hier eens zou droppen. Dus Puck.....
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Plaats reactie