Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 21 jun 2021 11:50

Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 11:00 Wat een oordelen allemaal en een ander de maat nemen i.v.m. een vrouw die Puck Moonen heet. Dit topic begint verdacht veel op "stalken" te lijken. Smullen jongens... ( volwassen kerels! )
Laat deze vrouw haar leven leiden en kijk zelf eens in de spiegel...
Ik vind dit een smakeloos topic.
En ondertussen zit je er dus van te genieten??

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 21 jun 2021 12:20

marsman schreef: 21 jun 2021 09:57
Maar zeg eens eerlijk: wie van de commentatoren in deze arena staat daadwerkelijk in direct contact met Puck of haar naasten? Ik durf te stellen dat niemand in die positie zit. Ook Rikkert niet.
Nou, ik ben een van haar vrienden. Op Instagram. Of bedoel je dat niet? ,😀
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 21 jun 2021 12:24

timo2.0 schreef: 21 jun 2021 11:30
Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 11:00 Wat een oordelen allemaal en een ander de maat nemen i.v.m. een vrouw die Puck Moonen heet. Dit topic begint verdacht veel op "stalken" te lijken. Smullen jongens... ( volwassen kerels! )
Laat deze vrouw haar leven leiden en kijk zelf eens in de spiegel...
Ik vind dit een smakeloos topic.
Beweer je nu met droge ogen dat het "stalken" lijkt als we praten over iemand die van aandacht een businessmodel heeft gemaakt?
+1, ze kan heel makkelijk van die aandacht afkomen. Gewoon gaan fietsen en niet meer op Instagram. Of niet fietsen. Maar als je veel volgers op Instagram wilt, moet niet zeuren als ze wat van je vinden.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5812
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 21 jun 2021 12:30

Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 11:00 Dit topic begint verdacht veel op "stalken" te lijken. Smullen jongens... ( volwassen kerels! ) Ik vind dit een smakeloos topic.

... Zij vraagt toch om die mediageile aandacht door foto's te posten in een sport Bh-tje.

Zoals ik eerder zei ; Ik heb niet veel zelf respecterende topsportsters het ook zo zien doen ( Anna van der Breggen - Chantal van de Broek - Blaak - Annemiek van Vleuten ) ... en zo noem ik er maar 3 die ook wellicht ooit eens hebben gezegd dat ze Wereldkampioen wilden / zouden worden :lol:
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 21 jun 2021 12:48

Jans schreef: 21 jun 2021 11:50
Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 11:00 Wat een oordelen allemaal en een ander de maat nemen i.v.m. een vrouw die Puck Moonen heet. Dit topic begint verdacht veel op "stalken" te lijken. Smullen jongens... ( volwassen kerels! )
Laat deze vrouw haar leven leiden en kijk zelf eens in de spiegel...
Ik vind dit een smakeloos topic.
En ondertussen zit je er dus van te genieten??
Ik geniet er absoluut niet van, ik erger me er eerder aan.
Als aasgieren rondom een vrouw die haar leven inricht zoals zij wil.
Ook al presteert ze niets op de fiets, en is ze ook een influencer, so what, is dat verboden? Als zij er gelukkig mee is... Waar maakt men zich druk om.
Ik ga jouw leven toch ook niet in een topic beoordelen en alles onder een vergrootglas leggen om als een god te oordelen over alles wat je doet of niet doet volgens de "normen" van een aantal forumleden, categorie roddelbladen.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 21 jun 2021 12:51

Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 12:48
Jans schreef: 21 jun 2021 11:50
Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 11:00 Wat een oordelen allemaal en een ander de maat nemen i.v.m. een vrouw die Puck Moonen heet. Dit topic begint verdacht veel op "stalken" te lijken. Smullen jongens... ( volwassen kerels! )
Laat deze vrouw haar leven leiden en kijk zelf eens in de spiegel...
Ik vind dit een smakeloos topic.
En ondertussen zit je er dus van te genieten??
Ik geniet er absoluut niet van, ik erger me er eerder aan.
Als aasgieren rondom een vrouw die haar leven inricht zoals zij wil.
Ook al presteert ze niets op de fiets, en is ze ook een influencer, so what, is dat verboden? Als zij er gelukkig mee is... Waar maakt men zich druk om.
Ik ga jouw leven toch ook niet in een topic beoordelen en alles onder een vergrootglas leggen om als een god te oordelen over alles wat je doet of niet doet volgens de "normen" van een aantal forumleden.
Jaap, mensen maken zich druk om influencers. Daar is waar ze hun geld aan verdienen. En mijn leven mag je ook beoordelen hoor, be my guest. Alleen kun je er niet over melden, want ik pleur niet mijn hele hebben en houwen op instagram.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 21 jun 2021 12:57

Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 12:48
Jans schreef: 21 jun 2021 11:50
Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 11:00 Wat een oordelen allemaal en een ander de maat nemen i.v.m. een vrouw die Puck Moonen heet. Dit topic begint verdacht veel op "stalken" te lijken. Smullen jongens... ( volwassen kerels! )
Laat deze vrouw haar leven leiden en kijk zelf eens in de spiegel...
Ik vind dit een smakeloos topic.
En ondertussen zit je er dus van te genieten??
Ik geniet er absoluut niet van, ik erger me er eerder aan.
Als aasgieren rondom een vrouw die haar leven inricht zoals zij wil.
Ook al presteert ze niets op de fiets, en is ze ook een influencer, so what, is dat verboden? Als zij er gelukkig mee is... Waar maakt men zich druk om.
Ik ga jouw leven toch ook niet in een topic beoordelen en alles onder een vergrootglas leggen om als een god te oordelen over alles wat je doet of niet doet volgens de "normen" van een aantal forumleden, categorie roddelbladen.
Zit jij nu te 'trollen'?

Dat 'aasgieren' rondom een bekend iemand (in dit geval een vrouw) is het juist het verdienmodel van influencers.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 21 jun 2021 12:58

@rikkert: Ook al zou je dat wél doen, ga je gang, Wie ben ik om dat te beoordelen, leef zoals je dat wil. We kunnen er ook een topic van maken zoals bij Puck Moonen. Gaan we beoordelen wat je doet of niet doet in je leven, of je wel een influencer mag zijn naast andere bezigheden. of je wel of niet iets op Instagram mag zetten, volgers mag hebben, media gebruiken wat vrijwel iedereen doet (b.v. Facebooek, Twitter, Fietsforum etc.) of moeten we dan eerst verantwoording afleggen aan dit forum...

@Sulla: en al is dit het verdienmodel van iemand, wat dan nog? Moet zij zelf weten. Ik ga jou toch ook niet beoordelen op wat je doet of hoe jij aan je geld komt, lijkt wel een tribunaal hier.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 21 jun 2021 13:08, 2 keer totaal gewijzigd.

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5018
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 21 jun 2021 13:07

Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 12:58 Ook al zou je dat wél doen, ga je gang, Wie ben ik om dat te beoordelen, leef zoals je dat wil. We kunnen er ook een topic van maken zoals bij Puck Moonen. Gaan we beoordelen wat je doet of niet doet in je leven, of je wel een influencer mag zijn naast andere bezigheden. of je wel of niet iets op Instagram mag zetten, volgers mag hebben, media gebruiken wat vrijwel iedereen doet (b.v. Facebooek, Twitter, Fietsforum etc.) of moeten we dan eerst verantwoording afleggen aan dit forum...

edit: en al is dit het verdienmodel van iemand, wat dan nog? Moet zij zelf weten. Ik ga jou toch ook niet beoordelen op wat je doet of hoe jij aan je geld komt, lijkt wel een tribunaal hier.
Ik denk dat Puck niet zo blij met jou is. Als iedereen namelijk gaat doen wat jij voorstelt stopt haar verdienmodel en moet ze straks ook echt nog gaan trainen om een goede prof te worden :lol:

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 21 jun 2021 13:13

Jaap is echt helemaal into instagram, daar moet alles vooral mooi, lief en aardig zijn. En vooral niet voorzien van een kritisch noot.

Jaap, als jij vindt dat we haar rustig haar gang moeten laten gaan op social media, laat ons daar dan ook lekker wat van vinden? Ook dit forum is een vorm van social media, en de mensen daarop moet je met rust laten....:-)

Het woord zegt het denk ik al: social media, dus media waarin mensen sociale interactie kunnen hebben. Dus voor elkaar mogen klappen, maar ook mogen zeggen als ze het niet zo denderend vinden. Ook dat is sociale interactie.

Als er geen sociale interactie zou zijn (geen mensen die op de volgknop drukken, dingen liken, reposten, dislikeen, taggen whatever), was mevrouw Moonen brodeloos.
Laatst gewijzigd door rikkert op 21 jun 2021 13:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 21 jun 2021 13:15

NuitKor schreef: 21 jun 2021 13:07
Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 12:58 Ook al zou je dat wél doen, ga je gang, Wie ben ik om dat te beoordelen, leef zoals je dat wil. We kunnen er ook een topic van maken zoals bij Puck Moonen. Gaan we beoordelen wat je doet of niet doet in je leven, of je wel een influencer mag zijn naast andere bezigheden. of je wel of niet iets op Instagram mag zetten, volgers mag hebben, media gebruiken wat vrijwel iedereen doet (b.v. Facebooek, Twitter, Fietsforum etc.) of moeten we dan eerst verantwoording afleggen aan dit forum...

edit: en al is dit het verdienmodel van iemand, wat dan nog? Moet zij zelf weten. Ik ga jou toch ook niet beoordelen op wat je doet of hoe jij aan je geld komt, lijkt wel een tribunaal hier.
Ik denk dat Puck niet zo blij met jou is. Als iedereen namelijk gaat doen wat jij voorstelt stopt haar verdienmodel en moet ze straks ook echt nog gaan trainen om een goede prof te worden :lol:
En ook dat mag zij zelf bepalen. Zij is echt niet afhankelijk van een paar forumleden hier die denken alles over haar leven vanaf de zijlijn te moeten beoordelen. Lachwekkend eigenlijk dit geneuzel hier over andermans(vrouw) leven. Ik haak af. Veel plezier verder met het uitdiepen van iemands leven. Het zal je echter niets opleveren.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 21 jun 2021 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5812
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 21 jun 2021 13:16

NuitKor schreef: 21 jun 2021 13:07
Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 12:58 Ook al zou je dat wél doen, ga je gang, Wie ben ik om dat te beoordelen, leef zoals je dat wil. We kunnen er ook een topic van maken zoals bij Puck Moonen. Gaan we beoordelen wat je doet of niet doet in je leven, of je wel een influencer mag zijn naast andere bezigheden. of je wel of niet iets op Instagram mag zetten, volgers mag hebben, media gebruiken wat vrijwel iedereen doet (b.v. Facebooek, Twitter, Fietsforum etc.) of moeten we dan eerst verantwoording afleggen aan dit forum...

edit: en al is dit het verdienmodel van iemand, wat dan nog? Moet zij zelf weten. Ik ga jou toch ook niet beoordelen op wat je doet of hoe jij aan je geld komt, lijkt wel een tribunaal hier.
Ik denk dat Puck niet zo blij met jou is. Als iedereen namelijk gaat doen wat jij voorstelt stopt haar verdienmodel en moet ze straks ook echt nog gaan trainen om een goede prof te worden :lol:
Misschien kan ze dan wel nep Pinarello's verkopen dan - zit een redelijk verdien model aan. Of zou Jaap zich dan weer wel druk maken ? :lol:
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Plaats reactie