Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

fatmodul
Forum-lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 02 jan 2009 16:58

fatmodul 22 jun 2021 15:56

timo2.0 schreef: 22 jun 2021 15:02
fatmodul schreef: 22 jun 2021 14:27Maar nogmaals Timo, van ALLE dingen waar je je op de wereld druk over kan maken, kies jij een fietsfluenster uit om bijkans flauwvallend van woede en frustratie uren aan een stuk reacties en commentaren neer te tikken? Harry Mulisch heeft daar een boek over geschreven. Hint: het is niet "Twee vrouwen".
Hahaha, je poging tot framen is heerlijk maar, zoals ik hierboven al meerdere keren schreef, we doen wat lacherig over Moonen en lachen vooral met haar fans. Van woede en frustratie is geen sprake, laat staan dat ik "bijkans" flauwval :mrgreen:
Ben jij zo iemand die tegen iemand die kalm en beredeneerd iets zegt wat je niet bevalt, roept dat diegene niet zo opgefokt moet doen? Dat is namelijk één van de kenmerken van een pestkop.
Ik moet echt hardop om je post lachen. Soit ik heb m'n verbazing uitgesproken, veel succes ermee.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3522
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 22 jun 2021 15:58

Ow, nou heb ik 'm: dit topic is een nieuw tv programma: Wie is de Trol? Kolere, zeg, dat ik 100 pagina's nodig had om daar achter te komen.:-)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8939
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 22 jun 2021 15:59

hayes schreef: 22 jun 2021 13:08 Afbeelding

Vwoila, een zeldzame zonder wielertenue of bikini ;)
Alweer een foto van een mooi meisje. Leuk topic om te volgen zo. Dit meisje lijkt wel een beetje op het meisje met die fiets met spacers boven de stuurpen. Zijn het misschien zussen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 22 jun 2021 16:00

:D :D :D :D
5e53oy.jpg

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3365
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 22 jun 2021 16:12

Puck heeft/had grote internationale bekendheid:


https://www.youtube.com/watch?v=5EE8m8mmq1k
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 22 jun 2021 17:39

timo2.0 schreef: 22 jun 2021 15:55 Ah ja natuurlijk, voor een toeschouwer neem je wel verdacht veel deel aan het spel. Dat noemden ze vroeger in goed Amsterdams "stoken". Maar je zoekt het verder maar uit.
Welk spel?
Ik heb niet het idee dat dit een "spel" is.
Ik heb op jouw advies "Helden" gelezen, het meeste was bekend en wist ik al.
Wel interessant wat deze vrouw heeft meegemaakt in haar jeugd. Krijg hierdoor eigenlijk meer waardering voor haar hoe ze het doet. Een eigen weg vinden in het leven ondanks alle afgunst en pesterijen van anderen.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 18:22

Toeschouwers associeer ik vooral met wedstrijden, met spelletjes en roepen aan de zijlijn, vandaar. Niet met iemand die een paar stenen in de vijver gooit en dan op een afstandje blijft roepen dat hij enkel wil observeren.

Opmerkelijk dat jij haar ziet als een kind dat een eigen weg moet vinden tussen afgunst en pesterijen. Dat pesten zie ik wel, die afgunst niet. Nu komen we namelijk op mijn vakgebied en ik zie juist een kind dat door gedrag altijd uiten de groep viel omdat de anderen haar raar vonden, waardoor ze nergens aansluiting vond. Ze heeft het over zich terugtrekken in een eigen wereld en legt de schuld voor wat op kleuter-, basis- en middelbare school gebeurde steevast bij anderen, en dat doet ze vandaag de dag nog steeds. Geen zelfreflectie, Door een "knap snoetje" en grote borsten gecombineerd met wielrennen ziet men haar nu wel staan maar je ziet haar worstelen: ze noemt het zelf een vleeskeuring, heeft het eigenlijk niet zo op al die mannelijke volgers, het is het eigenlijk niet de aandacht die ze wil, maar het is haar verdienmodel dus ze kan ook niet zonder. Vanuit mijn professie kan ik er wat labeltjes op plakken maar dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook niet doen.

Ik zie, als ik naar dit topic kijk, toch vrijwel geen afgunst. Wel zie ik een groep mensen die het vermakelijk vinden dat iemand speciaal over dit meisje een topic voor sexy plaatjes is begonnen en amechtige pogingen deed om het vooral over die plaatjes te laten gaan en het niet over haar wielrencapaciteiten te hebben. Ik zie een groep mensen die eigenlijk geen idee hadden wie Puck Moonen is maar die haar door dit topic zijn gaan opmerken in de media en het wel over haar fietscapriolen willen hebben en het nimmer aflatende "gedoe" rond haar steeds vermakelijker vinden. Dus ja, als ze zichzelf dan weer eens overschat, of het laat afweten en de schuld bij anderen legt, of weer eens een interview geeft waaruit dat gebrek aan zelfreflectie weer blijkt, dan is het leuk dat er een fietscafé is met een topic helemaal speciaal over haar waarin we weer even kunnen grinniken om haar uitspraken, verbaasd kunnen zijn over haar verwachtingen, plaatsvervangende schaamte kunnen bij haar fitties en kunnen lachen om haar fans.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

RonaldH76
Forum-lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 26 mar 2016 23:14
Locatie: Hogtown

RonaldH76 22 jun 2021 18:25

Jaap is wel een fan denk ik....
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc

hayes

hayes 22 jun 2021 18:42

53x11 schreef: 22 jun 2021 15:59
hayes schreef: 22 jun 2021 13:08 Afbeelding

Vwoila, een zeldzame zonder wielertenue of bikini ;)
Alweer een foto van een mooi meisje. Leuk topic om te volgen zo. Dit meisje lijkt wel een beetje op het meisje met die fiets met spacers boven de stuurpen. Zijn het misschien zussen?
Om José De Cauwer te citeren: "Het zou zomaar eens kunnen."

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15933
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 22 jun 2021 19:16

timo2.0 schreef: 22 jun 2021 18:22 ..Wel zie ik een groep mensen die het vermakelijk vinden dat iemand speciaal over dit meisje een topic voor sexy plaatjes is begonnen en amechtige pogingen deed om het vooral over die plaatjes te laten gaan en het niet over haar wielrencapaciteiten te hebben. ..............
Dan lees jij echt iets helemaal anders dan wat in de beginpost staat.
Lcsmet schreef: 11 aug 2019 21:43 Vooral als reactie op het sluiten van het Puck topic door de activiteiten van enkele trollen.
Trollen gelieve zich te onthouden.
Het gaat hem niet over het winnen van koersen.
Daar hebben we Annemiek van Vleuten, Sanne Cant, Anne Vander Breggen en anderen voor.
Op wikipedia kan je meer vinden over de sportieve prestaties over Puck Moonen.
Dit topic gaat hem dus vooral over haar activiteiten naast het fietsen.
Foto's van haar Instagram account liever niet.
Afbeelding
Puck Moonen is zowat het uithangbord van het vrouwenwielrennen. Op haar 23ste één van de talentjes uit Nederland, wonend in België, populair op sociale media en toch de ontvangster van heel wat kritiek. Onderwerpen die de renster van Lotto Soudal Ladies niet uit de weg gaat.

Puck Moonen verhuisde naar Kuurne om samen te wonen met crosser Eli Iserbyt, haar vriend. In een gesprek met De Zondag neemt ze de West-Vlaamse fietspaden op de korrel. "Ik vind het straf dat jullie dat fietspaden durven noemen. Ik zou mijn oma of mijn kind, mocht ik één hebben, niet over deze paden laten fietsen hoor. Veel te gevaarlijk."

Hoe is Moonen eigenlijk profrenster geworden? "Ik wou traumachirurg worden. Ik was van plan in Gent te studeren. Ik was al ingeschreven voor het toelatingsexamen, toen Lotto Soudal mij een profcontract voorschotelde. Dat was even beangstigend. Zou ik dat wel kunnen? Maar ik heb de sprong gewaagd."

Voor haar waanzinnige populariteit op sociale media heeft ze een verklaring. "Ik vertel iets, een verhaal. De mooie momenten, maar ook de moeilijke." Haar verschijning zal wellicht ook wel een rol spelen. "Dat zal wel, ja. Maar ik ga niet dagelijks een bikinifoto posten. Dat is hengelen naar likes. Dat doe ik niet."

Critici zeggen dat Moonen meer model is dan wielrenster. "Dat doet pijn, ja. Wat verwacht men van mij? Ik ben net 23, amper drie jaar prof en de jongste van het pak. Ze mogen allemaal eens mee trainen. Dan zullen ze anders spreken." Het sportieve dan: wat wil ze nu echt eens winnen? "Dit seizoen? De Amstel Gold Race. Maar algemeen? De wereldtitel. Dan ben je onsterfelijk."

Read more: Dat jullie dat fietspaden durven noemen
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8341
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 22 jun 2021 19:55

Die vind ik wel leuk. Je begint in het café een gesprek, gaat er twee jaar tussenuit en verwacht dat er nog steeds onder jouw voorwaarden over gesproken wordt.

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 22 jun 2021 19:56

Ik zal Timo vast helpen....
timo2.0 schreef: 03 mei 2021 20:34 Als de topics in dit forum enkel nog mogen gaan over wat de topic starter voorschrijft wordt het een dooie boel. Wat Jans zegt, dit topic is bedoelt om plaatjes van Moonen te delen. Maar voor die mensen, die te beroerd zijn om haar op instagram te volgen, bestaat al een topic voor: het schone dames topic :winkthumb: Sowieso een zwaktebod als je na 77 pagina's opeens het argument opwerpt dat het offtopic is.

Plaats reactie