Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 21 jun 2021 13:19

.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 21 jun 2021 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 21 jun 2021 13:22

rene schreef: 21 jun 2021 13:16
NuitKor schreef: 21 jun 2021 13:07
Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 12:58 Ook al zou je dat wél doen, ga je gang, Wie ben ik om dat te beoordelen, leef zoals je dat wil. We kunnen er ook een topic van maken zoals bij Puck Moonen. Gaan we beoordelen wat je doet of niet doet in je leven, of je wel een influencer mag zijn naast andere bezigheden. of je wel of niet iets op Instagram mag zetten, volgers mag hebben, media gebruiken wat vrijwel iedereen doet (b.v. Facebooek, Twitter, Fietsforum etc.) of moeten we dan eerst verantwoording afleggen aan dit forum...

edit: en al is dit het verdienmodel van iemand, wat dan nog? Moet zij zelf weten. Ik ga jou toch ook niet beoordelen op wat je doet of hoe jij aan je geld komt, lijkt wel een tribunaal hier.
Ik denk dat Puck niet zo blij met jou is. Als iedereen namelijk gaat doen wat jij voorstelt stopt haar verdienmodel en moet ze straks ook echt nog gaan trainen om een goede prof te worden :lol:
Misschien kan ze dan wel nep Pinarello's verkopen dan - zit een redelijk verdien model aan. Of zou Jaap zich dan weer wel druk maken ? :lol:
:D

alien
Forum-lid
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jun 2008 18:58

alien 21 jun 2021 13:32

Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 12:58Ik ga jou toch ook niet beoordelen op wat je doet […]
🤔
Vorsprung durch Pedantik

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 21 jun 2021 13:32

:mrgreen: Iets doet mij vermoeden dat Jaap zelf niet op Instagram zit
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 21 jun 2021 13:34

Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 12:58
@Sulla: en al is dit het verdienmodel van iemand, wat dan nog? Moet zij zelf weten. Ik ga jou toch ook niet beoordelen op wat je doet of hoe jij aan je geld komt, lijkt wel een tribunaal hier.
grappig....want jij beoordeelt mij (en andere discussiedeelnemers) hier toch ook op wat ik doe?

of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

En als je de discussie goed leest zal je zien dat eigenlijk niemand haar veroordeelt om wat ze doet op instagram of dat ze haar geld binnenhaalt met reclame maken op sociale media. Dat is sowieso haar goed recht, en dat doen ontelbare sporters (inclusief de toppers) ook. En daar klaagt niemand over. Je zou stom zijn als je die extra inkomsten niet zou aanboren.

Maar ze roept vooral discussie op omdat haar handelen en prestaties totaal niet in overeenstemming lijken te zijn met haar praatjes.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 21 jun 2021 13:38

Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 12:48Ik ga jouw leven toch ook niet in een topic beoordelen en alles onder een vergrootglas leggen om als een god te oordelen over alles wat je doet of niet doet volgens de "normen" van een aantal forumleden, categorie roddelbladen.
Weet je wat, zodra ik van mijn online leven een businessmodel maak huur ik jou in voor die extra aandacht. Tot die tijd slaat je vergelijking uiteraard nergens op. Hoeveel mensen in dit topic leven van het door aandacht gegenereerde sponsorgeld en beschrijven elk detail van hun leven via sociale media en uitgebreide interviews in kranten, tijdschriften en andere kanalen?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 21 jun 2021 13:48

timo2.0 schreef: 21 jun 2021 13:38
Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 12:48Ik ga jouw leven toch ook niet in een topic beoordelen en alles onder een vergrootglas leggen om als een god te oordelen over alles wat je doet of niet doet volgens de "normen" van een aantal forumleden, categorie roddelbladen.
Weet je wat, zodra ik van mijn online leven een businessmodel maak huur ik jou in voor die extra aandacht. Tot die tijd slaat je vergelijking uiteraard nergens op. Hoeveel mensen in dit topic leven van het door aandacht gegenereerde sponsorgeld en beschrijven elk detail van hun leven via sociale media en uitgebreide interviews in kranten, tijdschriften en andere kanalen?
Ja ook al is dat zo, daar is niets op tegen. Doet Puck Moonen ook , daar kan/mag ze van leven, is haar keuze. Al gaat ze vakkenvullen als extra bijverdienste en zet ze daar fot's van op Instagram, moet zij weten. Goed verdienmodel dus, slimme meid... Wat is je punt?
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 21 jun 2021 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 21 jun 2021 13:52

Jaap jij maakt je druk om nep Pinarello's. Ik en een paar met me om een nep prof. Wat is het verschil?
Zijn gewoon allebei verdienmodellen.

patrickvb
Forum-lid
Berichten: 1678
Lid geworden op: 11 apr 2007 01:30
Locatie: Oilsjt en Dardennen

patrickvb 21 jun 2021 13:59

Beste Jaap, het punt is dat mevrouw "ik wil wereldkampioen worden" Moonen doet wat ze wil, daar is ze vrij in.
Al staat ze 3 keer per dag in een sport-bh op Instagram en andere zgn. sociale media.
Ze oogst hier (een FIETSforum) in hoofdzaak kritiek door de immense discrepantie tussen haar uitspraken over zichzelf als zgn. professionele wielrenster/topsporter en de realiteit waarbij ze in geen enkele wedstrijd het einde haalt (of zelfs niet aan de start verschijnt). Daarbij haalt ze allerhande excuses naar boven.
Als mevr. Moonen sport-bh gewijs haar boterham kan verdienen, dan is dat haar goed recht, dat ze beweert professioneel topsporter te zijn, dat is voor vele forumgebruikers een brug te ver.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 21 jun 2021 14:00

Bij nep producten gaat het om iemand financieel op te lichten met illegaal gebruikmaking van intellectueel eigendom van een merk/fabrikant.
Is totaal niet te vergelijken.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 21 jun 2021 14:05

patrickvb schreef: 21 jun 2021 13:59 Beste Jaap, het punt is dat mevrouw "ik wil wereldkampioen worden" Moonen doet wat ze wil, daar is ze vrij in.
Al staat ze 3 keer per dag in een sport-bh op Instagram en andere zgn. sociale media.
Ze oogst hier (een FIETSforum) in hoofdzaak kritiek door de immense discrepantie tussen haar uitspraken over zichzelf als zgn. professionele wielrenster/topsporter en de realiteit waarbij ze in geen enkele wedstrijd het einde haalt (of zelfs niet aan de start verschijnt). Daarbij haalt ze allerhande excuses naar boven.
Als mevr. Moonen sport-bh gewijs haar boterham kan verdienen, dan is dat haar goed recht, dat ze beweert professioneel topsporter te zijn, dat is voor vele forumgebruikers een brug te ver.
Dat zal, en dus maar een jarenlang topic in stand houden om tegen haar aan te schoppen. Wat een onzin en tijdverspilling. (doe ik eigenlijk ook hier).
Zal Puck Moonen een worst zijn wat mensen op een forum vinden. Ze vaart er wel bij, nogmaals, slimme meid. Dat ze een nep prof is is feitelijk onjuist, ze heeft immers een contract, ook al voldoet ze niet aan forumledens verwachtingen, zoals zoveel andere profrensters/renners.

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5055
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 21 jun 2021 14:17

Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 14:05
patrickvb schreef: 21 jun 2021 13:59 Beste Jaap, het punt is dat mevrouw "ik wil wereldkampioen worden" Moonen doet wat ze wil, daar is ze vrij in.
Al staat ze 3 keer per dag in een sport-bh op Instagram en andere zgn. sociale media.
Ze oogst hier (een FIETSforum) in hoofdzaak kritiek door de immense discrepantie tussen haar uitspraken over zichzelf als zgn. professionele wielrenster/topsporter en de realiteit waarbij ze in geen enkele wedstrijd het einde haalt (of zelfs niet aan de start verschijnt). Daarbij haalt ze allerhande excuses naar boven.
Als mevr. Moonen sport-bh gewijs haar boterham kan verdienen, dan is dat haar goed recht, dat ze beweert professioneel topsporter te zijn, dat is voor vele forumgebruikers een brug te ver.
Dat zal, en dus maar een jarenlang topic in stand houden om tegen haar aan te schoppen. Wat een onzin en tijdverspilling. (doe ik eigenlijk ook hier).
Zal Puck Moonen een worst zijn wat mensen op een forum vinden. Ze vaart er wel bij, nogmaals, slimme meid. Dat ze een nep prof is is feitelijk onjuist, ze heeft immers een contract, ook al voldoet ze niet aan forumledens verwachtingen, zoals zoveel andere profrensters/renners.
Als ik Puck zijn laatste posts op Instagram mag geloven kan het haar wel degelijk wat schelen. Of ze gebruikt het als goede indekker natuurlijk.

Plaats reactie