Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 22 jun 2021 19:59

Jans schreef: 22 jun 2021 19:55 Die vind ik wel leuk. Je begint in het café een gesprek, gaat er twee jaar tussenuit en verwacht dat er nog steeds onder jouw voorwaarden over gesproken wordt.
Lcsmet schrijft toch helemaal niet dat ie dat verwacht? Hij schrijft dat de start van dit topic anders is dan wat Timo vandaag nog beweerde.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15947
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 22 jun 2021 20:08

Jans schreef: 22 jun 2021 19:55 Die vind ik wel leuk. Je begint in het café een gesprek, gaat er twee jaar tussenuit en verwacht dat er nog steeds onder jouw voorwaarden over gesproken wordt.
@Jans, jij leest dingen die er niet staan.
Ik schrijf nergens dat het "onder mijn voorwaarden"...
Ik reageer enkel op de post van Timo waarin hij schrijft
timo2.0 schreef: 22 jun 2021 18:22 .. iemand speciaal over dit meisje een topic voor sexy plaatjes is begonnen en amechtige pogingen deed om het vooral over die plaatjes te laten gaan en het niet over haar wielrencapaciteiten te hebben. ..............
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 22 jun 2021 20:09

Sorry heren, jullie hebben gelijk

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 20:12

Lcsmet schreef: 22 jun 2021 19:16Het gaat hem niet over het winnen van koersen.
Gelukkig maar, dan was dit topic na je openingspost gestrand :winkthumb:
Maar zonder gekheid, Ik heb nog op diezelfde eerste pagina dat interview in HELDEN gepost en mij er vervolgens enkel mee bemoeid toen het over minimumloon voor wielrensters ging (iets waar Moonen zich sterk voor maakt c.q. maakte), haar aangekondigde campagne tegen pesten en dat ik daar niets van heb teruggezien op haar Instagramaccount, nog opgemerkt dat een nieuwe ploeg haar nieuwe kansen biedt, hoe bij wielrensters anorexia op de loer ligt, een misverstand over haar opleiding opgehelderd, toen een forumlid een reeks sexy foto's postte nog even naar haar ongemak (vleeskeuring) verwezen, het gerucht weerlegd dat ze naar Jumbo Visma zou verkassen, nog eens uitgesproken dat ik had gehoopt dat ze zich bij haar nieuwe ploeg zou optrekken aan trainingsbeest Thalita de Jong, een interview met Moonen in Het Nieuwsblad gelinkt, nog wat berichten over de amateuristisch cultuur bij haar ploeg, en vervolgens werd ik er out of the blue van beticht tot de "Puck haters" te behoren, vervolgens maar eens iets gepost over dat ze haar ambities beter intern kan bespreken dan via de sociale media, geschreven dat de GP Moeskroen haar eerste wedstrijd dit seizoen zal zijn, tot dat vanaf pagina 49 een korte discussie plaatsvond over haar trainingsactiviteit en -intensiteit en welke volgende wedstrijden op haar programma staan, de vraag waarom ze moest kotsen tijdens haar eerste koers van het seizoen, bericht over haar gemiste PCR-test en haar geruzie via Instagram met De Jong en, jawel, op pagina 57 maar eens uiteengezet dat ze opmerkelijk weinig wedstrijden (uit)rijdt en dat ik het jammer vindt dat ze haar kans niet heeft gegrepen bij haar nieuwe ploeg.

Misschien dat iemand toch nog eens kan achterhalen waar ik dan zo "afgunstig", "negatief" en "hatelijk" ben jegens Moonen. Ik lees hier immers voortdurend dat mijn berichten zo gekwalificeerd worden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15947
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 22 jun 2021 20:14

Jans schreef: 22 jun 2021 20:09 Sorry heren, jullie hebben gelijk
@Jans,
En die 2 jaar klopt ook niet. :)
Lcsmet schreef: 11 apr 2021 14:15 @Jans, daar vraag jij toch echt wel zelf om.
I know myself like no one else
Nothing to defend

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 20:21

Lcsmet schreef: 22 jun 2021 20:08
Jans schreef: 22 jun 2021 19:55 Die vind ik wel leuk. Je begint in het café een gesprek, gaat er twee jaar tussenuit en verwacht dat er nog steeds onder jouw voorwaarden over gesproken wordt.
@Jans, jij leest dingen die er niet staan.
Ik schrijf nergens dat het "onder mijn voorwaarden"...
Ik reageer enkel op de post van Timo waarin hij schrijft
timo2.0 schreef: 22 jun 2021 18:22 .. iemand speciaal over dit meisje een topic voor sexy plaatjes is begonnen en amechtige pogingen deed om het vooral over die plaatjes te laten gaan en het niet over haar wielrencapaciteiten te hebben. ..............
Je hebt zelf ook wel door dat die ambitie om het vooral te hebben "over haar activiteiten naast het fietsen", naast een hoop gekibbel, is verzand in af en toe iemand die een fotootje post van Moonen, merendeels in sport-bh of bikini. Laat ik nou net degene zijn die af en toe nog iets post over haar activiteiten naast de fiets.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 22 jun 2021 20:24

Goed, het mag niet, ik doe het toch en dus weer over koersen. Ik was van plan te schrijven dat ik verwacht dat Puck Veenendaal-Veenendaal wel zou rijden. Inmiddels haar thuis-gebied. En dat ik er niet vreemd van op zou kijken dat het haar enige wedstrijd nog dit jaar en misschien wel haar laatste wedstrijd die ze nog zal rijden in het shirt van Bingoal. Dan ga je nog even googlen en wat kom je tegen? Het bericht dat Veenendaal-Veenendaal niet door gaat. Op de wedstrijdkalender staat verder niet veel meer.
We zullen het afwachten.

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5062
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 22 jun 2021 20:28

Anders moeten we een nieuw Puck Moonen topic openen, beginnen we even helemaal op nieuw :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 22 jun 2021 20:30

RonaldH76 schreef: 22 jun 2021 18:25 Jaap is wel een fan denk ik....
Nee, ik ben geen fan van haar, heb wel respect voor haar.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 22 jun 2021 20:31

NuitKor schreef: 22 jun 2021 20:28 Anders moeten we een nieuw Puck Moonen topic openen, beginnen we even helemaal op nieuw :mrgreen:
Misschien een ander forum, een andere sport? ;)

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8942
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 22 jun 2021 20:44

NuitKor schreef: 22 jun 2021 20:28 Anders moeten we een nieuw Puck Moonen topic openen, beginnen we even helemaal op nieuw :mrgreen:
Dat lijkt me best een geinig idee, dan houden we deze open voor de dramberichtjes, en dan komt er een nieuwe (die zou ik dan het nieuwe nieuwe Puck Moonen topic noemen) voor de plaatjes en luchtige praatjes. Gaat vast werken!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15947
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 22 jun 2021 20:57

timo2.0 schreef: 22 jun 2021 20:21 .......naast een hoop gekibbel,.............
Lees er je eigen posts van de laatste dagen even op na. :mrgreen:
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie