Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

hayes

hayes 22 jun 2021 13:08

Afbeelding

Vwoila, een zeldzame zonder wielertenue of bikini ;)

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 22 jun 2021 13:10

@alien:
Dank voor de reactie. Ik volg dit topic met steeds meer interesse.
Ik zei al, het gaat mij niet zozeer om de prestaties etc. van Puck Moonen maar op de manier waarop in dit topic gereageerd wordt. (zie reactie alien)

En waarom niet Tom Dumoulin of Chris Froome? Omdat Puck Moonen van marginaal belang is in de wielersport en menigeen nog nooit van haar gehoord heeft en toch in 2 topics al enkele jaren (?) een hot item blijkt te zijn. Dat is toch tenminste opmerkelijk.

alien
Forum-lid
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jun 2008 18:58

alien 22 jun 2021 13:22

Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 13:10@alien:
Dank voor de reactie. Ik volg dit topic met steeds meer interesse.
Nou, dat is geheel wederzijds, hoor. Nu sta ik natuurlijk wel op achterstand, omdat ik, in tegenstelling tot jou, geen Teleac-cursus “psychologie van de koude grond” op mijn naam heb staan, maar het is de laatste dagen inderdaad smullen!
Vorsprung durch Pedantik

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 13:39

Tel ook eens hoeveel procent van de berichten in "vrouwenwielrennen 2021" van mij komen. Verhip, dat is nog meer :winkthumb:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 13:47

Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 13:10 @alien:
Dank voor de reactie. Ik volg dit topic met steeds meer interesse.
Ik zei al, het gaat mij niet zozeer om de prestaties etc. van Puck Moonen maar op de manier waarop in dit topic gereageerd wordt. (zie reactie alien)

En waarom niet Tom Dumoulin of Chris Froome? Omdat Puck Moonen van marginaal belang is in de wielersport en menigeen nog nooit van haar gehoord heeft en toch in 2 topics al enkele jaren (?) een hot item blijkt te zijn. Dat is toch tenminste opmerkelijk.
En, Sigmund, heb je al ontdekt waarom ze dan toch een eigen topic heeft, waarom een aantal forumleden haar zo belangrijk vinden dat ze een eigen topic en zelfs nog een eigen vervolgtopic heeft, waarin het niet over haar fietsprestatie mag gaan en de nadruk op sexy plaatjes moet liggen, terwijl de kwijlfoto's van alle andere andere rondborstige dames op een fiets in het "schone dames topic" staan? Heb je dat al geanalyseerd of gaat het je echt enkel om het trollen van die paar mensen die kritisch zijn over het "fenomeen" Moonen?
HELDEN al gelezen? :winkthumb:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 22 jun 2021 13:57

Heerlijk, het is woensdag, we hebben een heuse fittie. Ik ga effe chips en cola halen :-)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5014
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 22 jun 2021 14:22

En, Sigmund..... :lol: :lol: :lol: :lol:

fatmodul
Forum-lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 02 jan 2009 16:58

fatmodul 22 jun 2021 14:27

timo2.0 schreef: 22 jun 2021 13:47
Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 13:10 @alien:
Dank voor de reactie. Ik volg dit topic met steeds meer interesse.
Ik zei al, het gaat mij niet zozeer om de prestaties etc. van Puck Moonen maar op de manier waarop in dit topic gereageerd wordt. (zie reactie alien)

En waarom niet Tom Dumoulin of Chris Froome? Omdat Puck Moonen van marginaal belang is in de wielersport en menigeen nog nooit van haar gehoord heeft en toch in 2 topics al enkele jaren (?) een hot item blijkt te zijn. Dat is toch tenminste opmerkelijk.
En, Sigmund, heb je al ontdekt waarom ze dan toch een eigen topic heeft, waarom een aantal forumleden haar zo belangrijk vinden dat ze een eigen topic en zelfs nog een eigen vervolgtopic heeft, waarin het niet over haar fietsprestatie mag gaan en de nadruk op sexy plaatjes moet liggen, terwijl de kwijlfoto's van alle andere andere rondborstige dames op een fiets in het "schone dames topic" staan? Heb je dat al geanalyseerd of gaat het je echt enkel om het trollen van die paar mensen die kritisch zijn over het "fenomeen" Moonen?
HELDEN al gelezen? :winkthumb:
Maar nogmaals Timo, van ALLE dingen waar je je op de wereld druk over kan maken, kies jij een fietsfluenster uit om bijkans flauwvallend van woede en frustratie uren aan een stuk reacties en commentaren neer te tikken? Harry Mulisch heeft daar een boek over geschreven. Hint: het is niet "Twee vrouwen".

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3229
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 22 jun 2021 14:34

53x11 schreef: 22 jun 2021 11:55 Mijn aandacht werd meer getrokken door de mooie dame aan de rechterkant (Puck heet ze dacht ik), maar nu het toch mijn aandacht heeft: Zijn spacers bovenop de stuurpen eigenlijk meer of minder erg dan spacers eronder. Op zich is de stem wel geslammed, dus dat zijn weer stijl pluspunten. Toch?
Ja daar heb je dan ook wel weer een punt.
Volgens mij worden veel fietsen met 2,5 tot 3 cm spacers geleverd,.
Zullen we zeggen, per 5 mm spacer krijg je er 1 punt bij?
Dan hebben we het voor Puck over 5 tot 6 stijlpunten.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 22 jun 2021 14:57

rikkert schreef: 22 jun 2021 13:57 Heerlijk, het is woensdag, we hebben een heuse fittie. Ik ga effe chips en cola halen :-)
Kan ik begrijpen, de reacties zijn geheel in stijl. 8-)

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 15:02

fatmodul schreef: 22 jun 2021 14:27Maar nogmaals Timo, van ALLE dingen waar je je op de wereld druk over kan maken, kies jij een fietsfluenster uit om bijkans flauwvallend van woede en frustratie uren aan een stuk reacties en commentaren neer te tikken? Harry Mulisch heeft daar een boek over geschreven. Hint: het is niet "Twee vrouwen".
Hahaha, je poging tot framen is heerlijk maar, zoals ik hierboven al meerdere keren schreef, we doen wat lacherig over Moonen en lachen vooral met haar fans. Van woede en frustratie is geen sprake, laat staan dat ik "bijkans" flauwval :mrgreen:
Ben jij zo iemand die tegen iemand die kalm en beredeneerd iets zegt wat je niet bevalt, roept dat diegene niet zo opgefokt moet doen? Dat is namelijk één van de kenmerken van een pestkop.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 22 jun 2021 15:11

alien schreef: 22 jun 2021 13:22
Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 13:10@alien:
Dank voor de reactie. Ik volg dit topic met steeds meer interesse.
Nou, dat is geheel wederzijds, hoor. Nu sta ik natuurlijk wel op achterstand, omdat ik, in tegenstelling tot jou, geen Teleac-cursus “psychologie van de koude grond” op mijn naam heb staan, maar het is de laatste dagen inderdaad smullen!
Dank voor de reactie, het is jouw insuniatie. Je staat niet op achterstand, het is geen wedstrijd.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 22 jun 2021 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie