Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 11:42

:winkthumb: Je reeks (suggestieve) vragen toont dat je doel is ons weg te zetten als obsessieve stalkers en dat je helemaal niet geïnteresseerd bent in wat we nou eigenlijk zeggen. Heb je dat interview in Helden nou al gelezen? Pagina één van dit topic
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

BartNL
Forum-lid
Berichten: 526
Lid geworden op: 22 jun 2014 13:01

BartNL 22 jun 2021 11:45

hayes schreef: 22 jun 2021 08:39 Soit, ik ga de daad bij het woord voegen en wat meer beginnen negeren...
gelukkig heeft dit forum daar een handige functie voor waarbij de mensen die je wilt negeren als "vijand" kunt markeren. Dat doet niet meer dan de post inhoud van diegene verbergen. Daarna moet je dan actief op een bijdrage klikken om deze te lezen.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 11:48

fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8926
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 22 jun 2021 11:55

NicoNB schreef: 22 jun 2021 09:58 Dat sommige mensen het hier vooral op Puck gemunt hebben blijkt wel uit het feit dat ik hier nog niemand van de stijlpolitie voorbij heb zien komen.
Mijn aandacht werd meer getrokken door de mooie dame aan de rechterkant (Puck heet ze dacht ik), maar nu het toch mijn aandacht heeft: Zijn spacers bovenop de stuurpen eigenlijk meer of minder erg dan spacers eronder. Op zich is de stem wel geslammed, dus dat zijn weer stijl pluspunten. Toch?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Neruub
Forum-lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 jun 2020 20:24

Neruub 22 jun 2021 12:02

Mensen kinderen nog aan toe zeg.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 12:04

Lijkt mij dat mensen die hier voor de kwijlplaatjes komen naar Moonen kijken en niet naar haar stuurpen en dat de mensen die het "vooral op Puck gemunt hebben" die foto überhaupt niet interessant vinden ;)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 22 jun 2021 12:12

Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 11:25 Ook al zou je gelijk hebben, laat deze vrouw haar ding doen.
Het oeverloos herhalen en duiken in iemands leven, het beoordelen van iemands uitspraken ook al zijn ze wellicht niet reëel, lijkt een obsessie te worden. (of is het al) Wil je dat Puck haar uitspraken terugneemt en haar excuus maakt, dat ze stopt met wielrennen, dat ze bekent geen echte prof te zijn, dat ze voortaan foto's met ploeggenoten moet laten zien, dat ze maar eens een wedstrijd moet winnen etc etc.
Ik voorspel je, het zal niet gebeuren.
Ik volg dit topic nu met meer belangstelling, vooral wat de beweegredenen zijn om dit topic, over een vrouw die aan wielrennen doet, in stand te houden .

Jans, kom er maar in... ;)
Duiken in iemands leven? Dat is toch wel een bijzondere omdraaiing van de zaken, aangezien je er echt niet in hoeft te duiken om van alles mee te krijgen.

En beweegredenen zou je als psycholoog toch ook wel kunnen verzinnen. Want n algemene zin ben je over eenvoudige succesverhalen snel uitgekletst, en over kleurloze mislukkingen die bij voorbaat al mislukt waren ook. Het is juist die ambigue middengroep: "net wel net niet", of "grote bekendheid, weinig prestaties" of "mega talent, wat maar niet verzilverd wordt" die vaak de interessantste verhalen opleveren. Moonen geeft iig een bijzondere inkijk in de (wieler)sportwereld, de kracht van de (sociale) media. En de vraag die er echt boven hangt, is je marketing waarde meer waard dan je sportieve waarde, en wat zegt dat over de sport. In zoverre is het gewoon een interessante case.

En over beweegredenen gesproken, daar stel ik me ondertussen bij jou ook vragen over. Jij zit hier volgens mij gewoon bewust te trollen. Je laatste regeltje gericht naar Jans vind ik daarvoor wel een typisch voorbeeld. En de manier waarop je er de laatste paar pagina's er in gevlogen bent vind ik eigenlijk obsessiever dan de manier waarop er de afgelopen 100 pagina's 'oeverloos' gezwetst is.

Oeverloos zwetsen is namelijk iets wat mensen nu eenmaal graag doen.....of het nu gaat over voetbal, bier, vrouwen/mannen, het weer, politiek, mode, racefietsen. Je moet voor de gein maar eens een vraag stellen over de beste wielset.....

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 22 jun 2021 12:34

Uiteraard mag je vinden wat je wil.
Je hebt al heel snel je oordeel klaar lees ik, ik ben aan het trollen. Dat je mij in een bepaald hokje wil duwen, vind ik in dit geval niet relevant.

Mijn beweegredenen zijn niet de jouwe, dat moge duidelijk zijn.
Ik volg dit topic niet vanuit obsessie maar vanuit bepaalde interesse. Dit roept bij jou blijkbaar behoorlijke weerstand op. Dat neemt niet weg dat ik dit topic op mijn manier blijf volgen, staat u mij toe.

Het gaat mij er in wezen niet zozeer om hoe Puck Moonen presteert of doet maar hoe er op deze vrouw wordt gereageerd.in dit topic.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jun 2021 12:43

Heb je dat ook bij het oeverloze gepraat over Tom Dumoulin, Patrick Lefevere, Wout van Aert en al die anderen waar in dit forum pagina na pagina over wordt volgeschreven, of enkel bij het Puck Moonen topic? Per saldo vind je het raar, zelfs grenzen aan stalken, dat over iemand die een half miljoen volgers heeft op Instagram, die van haar leven een verdienmodel heeft gemaakt en die al haar lief en leed met de wereld deelt via sociale media en interviews met kranten en websites, gepraat wordt in een topic dat haar naam draagt.
Had je dat met Trump ook, die "laat die man nou toch eens met rust" reflex? :mrgreen:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 22 jun 2021 12:46

Enkel bij Puck Moonen, dit topic heeft mijn bijzondere belangstelling.

alien
Forum-lid
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jun 2008 18:58

alien 22 jun 2021 13:01

Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 12:34Je hebt al heel snel je oordeel klaar lees ik, […]
🤣
Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 12:34[…] ik ben aan het trollen.
Niet…?
Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 11:25Jans, kom er maar in... ;)
🤔

Ik zou zeggen…
Jaap Telder schreef: 22 jun 2021 11:25[…] laat deze vrouw haar ding doen.
Maarreh…

Woon jij toevallig hier?

Afbeelding
Vorsprung durch Pedantik

hayes

hayes 22 jun 2021 13:04

timo2.0 schreef: 22 jun 2021 10:45
hayes schreef: 22 jun 2021 08:39Start dan een topic voor al die dames hé Timo. Of gaat het je vooral over Puck afzeiken (al zal je beweren dat niet te doen)? Ik heb de gewoonte om mensen die me ergeren gewoon links te laten liggen. Maar blijkbaar heb je toch echt wel een boontje voor Puck dat je dag in dag uit met haar bezig bent :lol:

Soit, ik ga de daad bij het woord voegen en wat meer beginnen negeren...
Je wil het maar niet snappen hè. Dat topic ben ik al lang begonnen. Het heet "vrouwenwielrennen 2021". Daar kunnen wel het zelfs over Puck Moonen hebben en haar bikinifoto's kunnen in het schonen dames topic. Maar zolang ze een eigen Puck Moonen topic heeft gaat het daar over Puch Moonen. Gek hè :winkthumb:
Tel eens het aantal post van jezelf in dit topic. En bereken dat eens hoeveel % van dit topic van jou komt. Als je per wielrenster in het vrouwenwielrennen 2021-topic even post als over Puck, dan neem ik het weer serieus.

Al op gelet dat dit topic onder 'fietscafé' staat en niet onder 'wielrennen'? ;)

Nu ja, ik zal die posts in de toekomst niet meer zien.
Laatst gewijzigd door hayes op 22 jun 2021 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie