Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5055
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 30 apr 2021 11:19

ophetkantje schreef: 30 apr 2021 11:04 En wat jij je niet kunt voorstellen, is zo? Precies daar gaat het zo vaak mis hier maar ook in de hele maatschappij. Je eigen beleving voor waarheid aannemen en daar dan ook nog anderen aan afmeten.
Ja gewoon denken dat Puck naast die 30km, influenca gedoe nog een rit van 100km wegtrapt klinkt wel aannemelijk. :winkthumb:

En daarbij, een influencer wil graag influencen, dus die zal elke kans om iets op internet te posten aangrijpen. Zij zal dus echt geen kans onbenut laten om iets op Strava te zetten.

Gebruikersavatar
MPolleke
Forum-lid
Berichten: 390
Lid geworden op: 07 mar 2014 22:15
Contact

Gebruikersavatar MPolleke 30 apr 2021 11:26

Maar ze gaat toch ook met een psycholoog praten?

Verder lijkt het me begrijpelijk dat je alleen goed kunt presteren (en trainen) wanneer de omstandigheden goed zijn. Juist de wat meer introverte sporters kan dit voor gelden, denk aan Tom Dumoulin die een tijdje pas op de plaats maakt.
Dat mensen niet verder kijken naar de oppervlakte en de symptomen vind ik wel veelzeggend :)

Bij de ploeg is er vooral een management-probleem. Als je als ploeg met 4 renners aan de start wilt gaan verschijnen dan is er iets mis met het beleid. Als er dan eentje afhaakt op het laatste moment dan is het wel erg gemakkelijk om die renner verantwoordelijk te stellen, maar de ploegleider mag daar vooral naar zichzelf kijken.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4693
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 30 apr 2021 11:30

timo2.0 schreef: 30 apr 2021 11:11 ..............Ze is inderdaad iemands dochter, zus, nichtje, vriendin is. Maar of het nou komt doordat die haar er niet op aanspreken of omdat ze niet wil luisteren, de harde werkelijkheid is dat ze altijd weer tegen dezelfde problemen aanloopt. Echt, als ze nou eens met een goede psycholoog of psychiater ging praten in plaats van haar angsten en frustraties met een half miljoen instagramvolgers te delen.
Maar die psycholoog of psychiater hun theorieën borduren net verder op het structuralisme wat dus botst met "omdat ze niet wil luisteren".

Verder wel grappig dat je vindt datThalita wel haar frustraties op sociale media mag delen, maar Puck niet...

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3523
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 30 apr 2021 12:30

lugosi schreef: 30 apr 2021 11:30
timo2.0 schreef: 30 apr 2021 11:11 ..............Ze is inderdaad iemands dochter, zus, nichtje, vriendin is. Maar of het nou komt doordat die haar er niet op aanspreken of omdat ze niet wil luisteren, de harde werkelijkheid is dat ze altijd weer tegen dezelfde problemen aanloopt. Echt, als ze nou eens met een goede psycholoog of psychiater ging praten in plaats van haar angsten en frustraties met een half miljoen instagramvolgers te delen.
Maar die psycholoog of psychiater hun theorieën borduren net verder op het structuralisme wat dus botst met "omdat ze niet wil luisteren".

Verder wel grappig dat je vindt datThalita wel haar frustraties op sociale media mag delen, maar Puck niet...
Dat zou ik vanuit die ploeg inderdaad nooit goedkeuren. Als je wat te klagen hebt, lijkt het me prima om dat rechtstreeks te ventileren. Communicatie van mensen die elkaar kennen of samenwerken via social media vind ik zo armoedig.

Van die mensen die hun partner via feestboek gaan feliciteren zeg maar. Man, man, man.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 30 apr 2021 12:42

lugosi schreef: 30 apr 2021 11:30Verder wel grappig dat je vindt datThalita wel haar frustraties op sociale media mag delen, maar Puck niet...
Je hebt in mij woorden in de mond leggen echt een hobby gevonden hè? Ik stel helemaal nergens dat De Jong dit wel mag en Moonen niet. Ik geef wel aan dat ik het onverstandig vind.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

marsman
Forum-lid
Berichten: 2368
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 30 apr 2021 18:07

Slechte begeleiding vanuit de ploeg. Onrealistische verwachtingen over eigen kunnen. Teveel bezig zijn met de buitenwereld. Ik gun Puck een rustig leven buiten de wielerwereld en insta.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 30 apr 2021 18:11

Zoals ik twee jaar geleden al schreef, "ga je oriënteren op een studie".
Al realiseer ik me ook dat het niet mee zal vallen na zoveel jaren niet aan studie besteed te hebben.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 30 apr 2021 18:42

Bovendien moet ze voor de studie van haar keuze eerst nog twee certificaten halen.

Iemand opperde het eerder in dit topic: ga lekker met toeristen fietsen op Mallorca als uithangbord voor een bedrijf die daar fietsvakanties aanbiedt. Ben je toch nog een beetje renster, je verdient met je looks en een overvloed aan leuke plekjes voor instagram.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4693
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 30 apr 2021 19:35

timo2.0 schreef: 30 apr 2021 12:42
Je hebt in mij woorden in de mond leggen echt een hobby gevonden hè? Ik stel helemaal nergens dat De Jong dit wel mag en Moonen niet. Ik geef wel aan dat ik het onverstandig vind.
Nou, misschien heb ik het wel wat haastig gelezen of éénzijdig geïnterpreteerd, als dat zo is, mijn excuses.
Maar ik lees toch:


over de reacties van Thalita op sociale media schrijf je:

Wat betreft haar kritiek op Moonen: waarom niet? De Jong is naar mijn weten ondanks alle tegenslag altijd honderd procent professioneel gebleven. Dan mag ze zich toch ergeren aan iemand die bijna niet traint..,
over Puck schrijf je:

als ze nou eens met een goede psycholoog of psychiater ging praten in plaats van haar angsten en frustraties met een half miljoen instagramvolgers te delen...
Ik vind het toch niet zo duidelijk dat je hiermee bedoelt dat het onverstandig is.

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2024
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 30 apr 2021 19:58

Heren plan een meet en greet met elkaar met een biertje. Er is vast iets waar jullie met net zoveel passie over kunnen vertellen waar jullie het wel met elkaar eens zijn.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 30 apr 2021 20:20

lugosi schreef: 30 apr 2021 19:35Ik vind het toch niet zo duidelijk dat je hiermee bedoelt dat het onverstandig is.
Er staat wat ze volgens mij beter kan doen in plaats van instagram. Daarmee is dus niet gezegd dat ze van mij haar frustratie niet mag delen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

bever
Forum-lid
Berichten: 2120
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 30 apr 2021 20:33

bakboord1 schreef: 30 apr 2021 19:58 Heren plan een meet en greet met elkaar met een biertje. Er is vast iets waar jullie met net zoveel passie over kunnen vertellen waar jullie het wel met elkaar eens zijn.
:like:

Plaats reactie