Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 25 apr 2021 11:38

En als je niet bij groep 1 hoort, dan ben je per definitie jaloers? Denk het niet.

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 25 apr 2021 11:52

Tenzij je nog in de ontkenningsfase zit.....

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 25 apr 2021 12:13

walters schreef: 25 apr 2021 11:23 Lees dit topic altijd mee, want ik vind het amusant wat er geschreven wordt. Eigenlijk als je door de regels heen leest zijn er twee groepen die in dit topic schrijven:
1. Mensen die het knap vinden dat ze dit voor elkaar krijgt met matige/geen uitslagen op de fiets, maar misschien meer kwaliteiten als ondernemer
2. Mensen die jaloers zijn op hetgeen zij met haar matige/geen uitslagen op de fiets voor elkaar krijgt.

Voor alle duidelijkheid ik behoor tot groep 1.

Prettige zondag!
LOL, dus mensen zijn vol bewondering of ze zijn jaloers? Dan heb je er echt helemaal niets van begrepen. Maar soit, je bericht is dan ook als provocatie bedoelt en niet als serieuze bijdrage.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

alien
Forum-lid
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jun 2008 18:58

alien 25 apr 2021 12:13

walters schreef: 25 apr 2021 11:23Lees dit topic altijd mee, want ik vind het amusant wat er geschreven wordt. Eigenlijk als je door de regels heen leest zijn er twee groepen die in dit topic schrijven:
1. Mensen die het knap vinden dat ze dit voor elkaar krijgt met matige/geen uitslagen op de fiets, maar misschien meer kwaliteiten als ondernemer
2. Mensen die jaloers zijn op hetgeen zij met haar matige/geen uitslagen op de fiets voor elkaar krijgt.

Voor alle duidelijkheid ik behoor tot groep 1.

Prettige zondag!
Wat moet het heerlijk zijn om zo’n simpel wereldbeeld te hebben!
Vorsprung durch Pedantik

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 25 apr 2021 12:16

Afrit, ik ben 65 jaar, heb twee huizen waarvan één met een zwembad. Wonen met uitzicht op de Ventoux, heb geen dochters waarvan ik zou kunnen hopen dat ze ook zo'n luilekkerland leventje zouden hebben. ( Al betwijfel ik dat ernstig of dat wel zo is). Mijn kleindochters hebben de leeftijd van 5 jaar nog niet bereikt. Ik heb racefietsen waar ik gelukkig mee ben.
Er zijn echt mensen die gelukkig zijn met het leven dat ze hebben. Daar past voor mij jaloezie niet in. Maar als je je vragen stelt bij iets, dan moet je wel jaloers zijn.

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 25 apr 2021 12:31

Als ik zo'n geweldige leven zou hebben, dan zou ik me niet op een fietsforum, in een Puck Moonen topic, laten triggeren door Afrit13.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 25 apr 2021 12:46

Ja, en dat is nu net mijn keuze om dat wel te doen. Maar ik ga zo ook nog even een rondje fietsen. Daar heb ik ook nog tijd voor.

BartNL
Forum-lid
Berichten: 526
Lid geworden op: 22 jun 2014 13:01

BartNL 25 apr 2021 12:59

Ernie C. schreef: 24 apr 2021 22:30 Puck leidt wat mij betreft gewoon een lui leven.
Jij vindt dat blijkbaar iets negatiefs. Ik zou er voor getekend hebben maar helaas ging het dan waarschijnlijk mis bij de bikini foto's.
Nee, ik vind jouw benadering van degene waarvan jij denkt dat ze een lui leven leidt negatief. Met name je suggestie dat ze dit enkel d.m.v. haar borsten voor elkaar krijgt vind ik zelfs zelfs in een fiets cafe dubieus. Wat mij betreft zegt dat meer (en dan in negatieve zin) over de Ernie die dat suggereert dan over Puck Moonen.

walters
Forum-lid
Berichten: 944
Lid geworden op: 01 jan 2009 17:51

walters 25 apr 2021 13:00

Ga zo door mensen! Amusant!!

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16201
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 25 apr 2021 13:12

BartNL schreef: 25 apr 2021 12:59
Ernie C. schreef: 24 apr 2021 22:30 Puck leidt wat mij betreft gewoon een lui leven.
Jij vindt dat blijkbaar iets negatiefs. Ik zou er voor getekend hebben maar helaas ging het dan waarschijnlijk mis bij de bikini foto's.
Nee, ik vind jouw benadering van degene waarvan jij denkt dat ze een lui leven leidt negatief. Met name je suggestie dat ze dit enkel d.m.v. haar borsten voor elkaar krijgt vind ik zelfs zelfs in een fiets cafe dubieus. Wat mij betreft zegt dat meer (en dan in negatieve zin) over de Ernie die dat suggereert dan over Puck Moonen.
Wat zijn haar andere kwaliteiten dan?

Puck is ons onder de aandacht gekomen -toen ze in een klein ploegje reed, ook al als pelotonvulling- alleen vanwege een paar foto's waarop haar borstomvang goed te zien was.
Dat heeft ze verder uitgebouwd met Instagram, bijna altijd in strakke kleding of in bikini.
Gooi er een paar oppervlakkige interviews bij en je hebt blijkbaar een succesverhaal.

Ik zie niet waar ze dan hard gewerkt heeft en al helemaal niet hoe deze carrière mogelijk zou zijn zonder haar borsten.
Campagnolo Ultra Dork

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 25 apr 2021 15:14

Jans schreef: 25 apr 2021 12:16 .................. heb geen dochters waarvan ik zou kunnen hopen dat ze ook zo'n luilekkerland leventje zouden hebben. ( Al betwijfel ik dat ernstig of dat wel zo is). .................
Wat bedoel je hier mee; geen dochters - hopen - luilekkerland leventje - twijfel? Die zien kan je op veel manieren interpreteren.

Wat de jaloezie betreft, ik denk dat de bal wordt misgeslagen als jaloezie als een oorzaak wordt genoemd.
Sommige mensen krijgen een negatief gevoel als ze de discrepantie vaststellen tussen de realiteit en hun idee over hoe de realiteit er idealerwijs zou uitzien.
Ik denk dat die dissonantie de reden is waarom er hier al tientallen bladzijden (en met het oude topic erbij, honderden) steeds dezelfde circulaire discussies plaatsvinden.
Ik zou zeggen, leven en laten leven. Gewoon aanvaarden dat niet iedereen dezelfde mening heeft...

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 25 apr 2021 15:17

Ernie C. schreef: 25 apr 2021 13:12

Ik zie niet waar ze dan hard gewerkt heeft en al helemaal niet hoe deze carrière mogelijk zou zijn zonder haar borsten.
Dat borsten belangrijk zijn is nu eenmaal een evolutionair feit (seksuele selectie) en dat gaat niet zo meteen verdwijnen, tot spijt van wie het benijd.

Overigens; ik ben nog altijd aan het wachten op je bikini-foto's :mrgreen:

Plaats reactie