Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Topic gesloten door...

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 13 aug 2019 13:11

Never argue with idiots. They drag your down to their level and then beat you with experience

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 13 aug 2019 13:20

intersantos schreef: 12 aug 2019 23:27
timo2.0 schreef: 12 aug 2019 22:50
intersantos schreef: 12 aug 2019 22:3824 nog wel, vertel.... laat ons nog eens verbazen.
LOL, ja hoor, zodat jullie de admins daar ook om niets om een ban kunnen gaan smeken zeker. Maar bedenk een Engels- of Duitstalig fietsforum en dan zal je mij daar aantreffen: alleen niet als "Timo 2.0" :winkthumb:
En daar voeg je wel iets toe, buiten de copy-paste van uitslagen van dames wedstrijden?
intersantos schreef: 12 aug 2019 22:38
timo2.0 schreef: 12 aug 2019 22:33
SiO2 schreef: 12 aug 2019 22:05op ieder ander forum was je allang weg gestuurd.
Ah, daarom ben ik natuurlijk al twintig jaar lid van twee dozijn forums. Echt, als iets trollen is dan is het jullie voortdurende gedram over mij en Jans. Dat wij een andere mening hebben over zo'n Pucktopic dan jullie wil nog niet zeggen dat jullie gelijk hebben en wij maar op moeten rotten.
24 nog wel, vertel.... laat ons nog eens verbazen.
Djemz schreef: 12 aug 2019 23:54
Karl66 schreef: 12 aug 2019 23:20 Jans kom op, je maakt niemand wijs dat je zo slecht begrijpend kunt lezen. Het was gewoon trollgedrag, waarmee je iemand in een bepaalde hoek probeerde te zetten. Maar dat is ook weer typisch trollgedrag, doen alsof je helemaal verkeerd begrepen bent en dat die gemene internetters nou net doen alsof dat jouw schuld is.
Net zoals ze maar bleef beweren dat de 3 Mercedessen mijn fantasie waren terwijl ik letterlijk de persoon die het wel gezegd had gequote had. Tot 3 x toe zelfs. En dan heb ik het nog eens met een screenshot in pb gestuurd maar excuses konden er niet vanaf, nee dan begon ze weer over iets anders.

Nu ik ben blij dat ze op de negeerlijst staat want heb me nog nooit zo hard geërgerd aan iemand op een forum. En ik gun het haar al zeker niet om zich te kunnen verkneukelen als ze me een ban aan de broek zou lappen.
Na deze 3 frontale aanvallen vind ik het wel welletjes. Dit topic gaat op slot, als het in een ander topic onverminderd zo verder gaat dan weten jullie allemaal waar je naar solliciteert, ik ben er wel klaar mee.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gesloten