Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Topic gesloten door...

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 11 aug 2019 18:28

amclassic-fan schreef: 11 aug 2019 18:22 Ik ben niet van plan om kant te kiezen in die kansloze zwarte Pieten discussie. Heel mooi dat het ene kamp zich nu een slachtoffer rol aan meet, maar dat veranderd de zaak niet.

Diegene die nu roepen dat het topic weer open moet hebben het topic over Puck Moonen ook van weinig diepgang kunnen voorzien. Veel meer dan insta plaatjes posten was het ook niet.

Dan mag het topic over mooie meiden (of hoe heet het) ook dicht want veel meer inhoud zit daar ook niet in. Het gaat ook niet over het Puck Moonen topic, het gaat over het signaal die afgegeven wordt.

Staat een topic me niet aan? Dan troll ik het kapot en wordt het gesloten.. Maar ik betwijfel of ik het zou mogen doen zonder ban te krijgen.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37359
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 11 aug 2019 18:32

AMCF, Ik weet niet welk kamp in jouw ogen de slachtofferrol aanneemt, maar ik ben het volledig met bovenstaande sprekers eens. Als er maar genoeg getrold wordt gaat het topic dicht.
En ja, ik heb zelf ook vol vuur meegedaan aan de discussie, maar het eeuwige moralistische gezeik/ziek om Puck weer op haar plaats te zetten (alsof dat nodig is) was ik gewoon spuugzat.
Ik neem dus absoluut geen slachtoffer rol aan, maar vind het wel van de zotte dat een topic dicht gaat door een paar structurele mopperpotten.
En van “ze kan niet fietsen, ze is alleen een lekker wijf” sloeg het door dezelfde personen ineens om naar “wat is ze toch zielig dat ze als tits & ass gezien wordt”. Dat was ineens het nieuwe probleem in dat topic, zolang er maar tegen de stroom in gezwommen kon worden.
Sorry hoor, maar dan ben ik er wel klaar mee.
Less is bore

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 11 aug 2019 18:55

Prima dat het topic dicht is. Die foto's kunnen ook wel in het schone dames topic. Maar als je van mening bent dat een topic met alleen wat foto's niks toevoegt, dan had je het al veel eerder moeten sluiten. Dan was het ook niet uit de hand gelopen. Maar als je het eerst uit de hand laat lopen en daarna het trollgedrag beloond met een slotje, dan creëer je je eigen problemen in de toekomst.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3084
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 11 aug 2019 19:00

Volgens mij is er nog maar één moderator actief op het forum. Die kan niet alles lezen en ook niet op elk tijdstip. Dan begrijp ik wel dat er "rücksichtslos" een slot op een topic wordt gegooid wat ook nog in het café gedeelte staat.

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 11 aug 2019 19:26

SiO2 schreef: 11 aug 2019 16:27 Het probleem had opgelost kunnen worden door Timo een permaban te geven. Dit is niet de eerste keer dat eindeloos gezeur en gedram van deze SJW beloond wordt. Bepaalt helaas al een tijd lang de sfeer op dit forum.
Ik denk dat daarmee inderdaad de angel uit veel frustraties gehaald kan worden. In de bijna 15 jaar dat ik hier kom ontelbare keren de oorzaak van ergernis bij evenzovele forumleden.
Duidelijk er op uit om anderen te frustreren ipv iets daadwerkelijk toe te voegen aan dit forum.

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 11 aug 2019 19:35

Haha waar iedereen zich toch druk om maakt... in diezelfde tijd had je ook kunnen fietsen :mrgreen:

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 11 aug 2019 20:31

Goed besluit, hopelijk gaat het trollen niet elders verder. Anders maar een keer een ban uitspreken om een paar weekjes af te koelen.

bever
Forum-lid
Berichten: 2103
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 11 aug 2019 21:05

zoals ik in het desbetreffende topic al aangaf:

"Het escaleert weer compleet uit de klauwen"

Mijns inzien hebben de moderator(s) een goede keuze gemaakt.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15821
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 11 aug 2019 21:28

amclassic-fan schreef: 11 aug 2019 18:22 .........Diegene die nu roepen dat het topic weer open moet hebben het topic over Puck Moonen ook van weinig diepgang kunnen voorzien. Veel meer dan insta plaatjes posten was het ook niet.
Dan kan je hier wel de helft van alle topics sluiten.
Als jullie willen zal ik ze wel even oplijsten in de komende week, laat maar iets weten.

De helft is lichtelijk overdreven :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Slowracer
Forum-lid
Berichten: 1011
Lid geworden op: 13 sep 2011 15:21
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Gebruikersavatar Slowracer 11 aug 2019 21:39

EmPeHa schreef: 11 aug 2019 19:00 Volgens mij is er nog maar één moderator actief op het forum.
Er zijn er officieel 3, waarvan ik er 2 actief zie. Alleen weet ik niet of de Admin's ook moderator kunnen spelen. Vraag me af en toe ook wel af of 2 niet een beetje weinig is (geen kritiek op de huidige moderators en dit is ook geen open sollicitatie).
Zeer geleidelijk weer een beetje Slowracer

http://www.gaul.nl

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37359
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 11 aug 2019 21:53

Met twee red je het never nooit niet weet ik uit ervaring. Hoe goed de bedoelingen ook zijn.
Less is bore

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 11 aug 2019 22:00

Karl66 schreef: 11 aug 2019 18:55 Prima dat het topic dicht is. Die foto's kunnen ook wel in het schone dames topic. Maar als je van mening bent dat een topic met alleen wat foto's niks toevoegt, dan had je het al veel eerder moeten sluiten. Dan was het ook niet uit de hand gelopen. Maar als je het eerst uit de hand laat lopen en daarna het trollgedrag beloond met een slotje, dan creëer je je eigen problemen in de toekomst.
Dat topic hoeft van mij persoonlijk ook echt niet, de enige reden dat ik het zo nu en dan aan klik is om te controleren of het er nog een beetje ordentelijk aan toe gaat. Maar als we alles verbieden waar ik niet zoveel mee heb zou het hier allicht een saaie boel worden, dus laten we dat plan maar weer snel vergeten.

@Daniël, de afgelopen pagina's waren het niet Timo en Jans die aan het trollen waren, dat waren zo'n beetje de enige 2 die ik inhoudelijk heb zien reageren. De overige reacties waren in grote mate op de man/vrouw af. Enkel de aanwezigheid van sommige posters in dat topic lijkt op een heel aantal forumleden te werken als een rode lap voor een stier.

@Allen, Mackers en ik zelf zijn op dit moment de enige actieve moderatoren met op de achtergrond Edwin van Fiets. Dat houdt inderdaad niet altijd over. Als Edwin terug is van vakantie zal ik het eens in de groep gooien.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gesloten