Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Documentaire over innovatie bij Sunweb en Tom Dumoulin

Gebruikersavatar
LongTallErne
Forum-lid
Berichten: 321
Lid geworden op: 10 jun 2011 15:27

Gebruikersavatar LongTallErne 22 mei 2019 14:52

https://www.wielerflits.nl/nieuws/powne ... ent-592616

Omroep PowNed zendt in aanloop naar de Tour de France een documentaire uit over Tom Dumoulin. In De machinekamer van Tom Dumoulin wordt de Sunweb-renner door Dominique Weesie op de voet gevolgd tijdens zijn voorbereiding op de Tour.
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel ;)
MERIDA RIDE 400

TheUnexpected
Forum-lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 12 feb 2019 14:32

TheUnexpected 22 mei 2019 15:26

LongTallErne schreef: 22 mei 2019 14:52 https://www.wielerflits.nl/nieuws/powne ... ent-592616

Omroep PowNed zendt in aanloop naar de Tour de France een documentaire uit over Tom Dumoulin. In De machinekamer van Tom Dumoulin wordt de Sunweb-renner door Dominique Weesie op de voet gevolgd tijdens zijn voorbereiding op de Tour.
Interessant, hopelijk niet op de sarcastische ietwat sensatie gerichte pownews-wijze die we kennen. Zoals ik het lees willen ze wel het hele plaatje laten zien, van fiets, rijder, team, voeding en training. Benieuwd of er nog dingen aan bod komen zoals trainingszwaarte, mentale weerbaarheid én voeding (ketonen?). Want over de Cervelo is genoeg te vinden...
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan..

Gebruikersavatar
LongTallErne
Forum-lid
Berichten: 321
Lid geworden op: 10 jun 2011 15:27

Gebruikersavatar LongTallErne 22 mei 2019 16:14

Vandaag bij toeval getuige geweest van opnames met het Sunweb developmentteam,
Rode draad was het gebruik van realtime data tijdens training en in de toekomst mogelijk ook tijdens koers.
Zeker niet sensatiegericht maar mooie opnames met commentaarstem / vragensteller àchter de camera.
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel ;)
MERIDA RIDE 400

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3105
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 22 mei 2019 20:12

Frans Bromet? :D
"Gaaie da nou hadder van fietse? "

Plaats reactie