Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het grote koffie topic

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 10 mei 2019 00:18

chrissiewizzie schreef: 09 mei 2019 21:50 Zullen we dan ook maar gelijk het grote biertopic openen? :lol:
En wijn :wine_glass:

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 10 mei 2019 00:42

Ben benieuwd wat voor koffie Fons schenkt....

:mrgreen: :mrgreen:
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2610
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 10 mei 2019 06:55

Ernie C. schreef: 09 mei 2019 21:40
Ik moet zeggen dat in Frankrijk steeds meer leuke craft brewers komen met erg lekkere biertjes. In de supermarkt wordt vaak niet spannender dan Leffe.
Oneens. In de bijvoorbeeld de Vogezen (o.a. Intermarche in Le Thillot) is een leuk aanbod van lokalere bieren te verkrijgen. Ook LeClerc (Cernay) heeft een ruim assortiment... Maar goed, eigenlijk is dat offtopic.

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2610
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 10 mei 2019 07:04

chrissiewizzie schreef: 09 mei 2019 21:52 Welke fietsenzaak heeft trouwens volgens jullie de beste koffie?
Persoonlijk vind ik die combi fietsenzaak/koffie niet zo geslaagd. Ik zal niet snel naar een fietsenzaak om aan te leggen voor een bakkie. En als ik er wel ben is de koffie van ondergeschikt belang.

Als ik naar de site van Lola Bikes kijk (gewoon maar even als voorbeeld) zou ik mijn fiets er niet brengen voor onderhoud. Ik zoekgeen hipster in t-shirt en tattoos die tussen espressomachines en kunst aan de muur aan mijn Italiaanse parel gaat prutsen.

Dan zoek ik een werkplaats waar boven de deur "Campagnolo Pro-Shop" staat en mannetjes met veel ervaring en weinig woorden in alle rust aan het werk zijn. Liefst een beetje nors en klantonvriendelijk spreekt me dan enorm aan.

In de wetenschap dat mijn gekoesterde carbon in goede handen is, drink ik dan elders wel een lekker bakkie.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4454
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 10 mei 2019 08:09

Joseba schreef: 10 mei 2019 07:04
chrissiewizzie schreef: 09 mei 2019 21:52 Welke fietsenzaak heeft trouwens volgens jullie de beste koffie?
Dan zoek ik een werkplaats waar boven de deur "Campagnolo Pro-Shop" staat en mannetjes met veel ervaring en weinig woorden in alle rust aan het werk zijn. Liefst een beetje nors en klantonvriendelijk spreekt me dan enorm aan.
... eentje met zwarte handen en smeer onder de nagels...

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5017
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 10 mei 2019 10:09

Joseba schreef: 10 mei 2019 07:04
chrissiewizzie schreef: 09 mei 2019 21:52 Welke fietsenzaak heeft trouwens volgens jullie de beste koffie?
Persoonlijk vind ik die combi fietsenzaak/koffie niet zo geslaagd. Ik zal niet snel naar een fietsenzaak om aan te leggen voor een bakkie. En als ik er wel ben is de koffie van ondergeschikt belang.

Als ik naar de site van Lola Bikes kijk (gewoon maar even als voorbeeld) zou ik mijn fiets er niet brengen voor onderhoud. Ik zoekgeen hipster in t-shirt en tattoos die tussen espressomachines en kunst aan de muur aan mijn Italiaanse parel gaat prutsen.

Dan zoek ik een werkplaats waar boven de deur "Campagnolo Pro-Shop" staat en mannetjes met veel ervaring en weinig woorden in alle rust aan het werk zijn. Liefst een beetje nors en klantonvriendelijk spreekt me dan enorm aan.

In de wetenschap dat mijn gekoesterde carbon in goede handen is, drink ik dan elders wel een lekker bakkie.
Held!

Maar nog het allerliefste doe ik alles zelf. Dan weet ik tenminste dat het goed gebeurd en zoals ik het wil.

Plaats reactie