Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Puck Moonen

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 18 apr 2018 11:35

Ik denk dat iedereen zich eens moet afvragen hoe je het zou vinden als je eigen dochter op dezelfde manier besproken wordt als Puck hier gedaan wordt. Ik kan het alleen maar heel erg eens zijn met Gastheerg.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

JensH
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 18 jan 2018 17:34

JensH 18 apr 2018 11:49

Het is en blijft een Tijger!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 18 apr 2018 11:51

Gastheerg schreef: 18 apr 2018 11:14
daniel1975 schreef: 18 apr 2018 11:02 Met het topic op zich is niets mis. Iemand die op deze manier de publiciteit zoekt zou hier alleen maar blij mee moeten zijn want het levert weer volgers op en dat is weer belangrijk voor je publicitaire waarde.
Uit jouw mond schrik ik hier gewoon van. Geloof me of niet. Ben ik zelfs ontdaan van!
Publiciteit in de zin van een eigen topic. NIET ivm al het gezeur er omheen.
Zo duidelijker? Dacht dat dat in de rest van mijn post wel duidelijk was.
Less is bore

Bospaadje
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 17 okt 2016 15:46

Bospaadje 18 apr 2018 11:52

Karl66 schreef: 18 apr 2018 11:35 Ik denk dat iedereen zich eens moet afvragen hoe je het zou vinden als je eigen dochter op dezelfde manier besproken wordt als Puck hier gedaan wordt. Ik kan het alleen maar heel erg eens zijn met Gastheerg.
Ik denk eerder dat je je moet afvragen hoe blij je ermee zou zijn als je dochter iedere dag met haar tetten uit haar shirt een foto op insta zet? Als je daar vrede mee hebt, zal je ook wel vrede ermee hebben dat er op wordt gereageerd. Zo gaat dat nu eenmaal op social media. De grens om iets te roeptoeteren is veel lager dan face2face.

Ik heb er geen problemen mee, hier op het forum zou ik mijn mening verwoorden als wat een mooie dame, met een goed figuur, in de kroeg en onder gelijkgestemden kan dat natuurlijk wel eens op een iets andere manier tot uitdrukking komen.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 18 apr 2018 11:54

LOL, blijkbaar is er iets héél bijzonder aan Puck wat naast het al bestaande (en in mijn ogen al even treurige) "alles met tieten en een fiets" topic (waar haar foto's prima tot hun recht zouden komen) bestaansrecht verleent aan een apart topic. Maar in dat aparte topic mag het niet over het al dan niet ontbreken van wielerkwaliteiten gaan en ook haar zakelijke instincten zouden geen ontwerp van gesprek mogen zijn in dit topic. Al met al is dit topic dus echt het vehikel waar ik het al steeds voor hield: allerhande forumleden - waarvan sommige qua leeftijd gemakkelijk haar grootvader kunnen zijn - komen zich vergapen aan "tits and ass" inclusief de obligate schuine en schunnige opmerkingen. En dat - waarvan akte - is goed voor haar publicitaire waarde. An sich wel logisch bij een dame die op instagram steeds meer over haar sponsors praat en steeds minder over haar uitslagen en die naar mijn vermoeden enkel nog aan de start staat vanwege de aandacht die ze voor haar sponsor bij de ploegenpresentaties genereert waarbij haar consequente DNF's zijn ingecalculeerd. Maar wellicht vergis ik mij en interviewt ze Wilfred Genee binnenkort toch in de door haar aangekondigde regenboogtrui :winkthumb:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8346
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 18 apr 2018 11:57

@daniel, sorry, maar ik moet toch nog even reageren. Ze heeft gewoon geprobeerd twee VWO certificaten te halen. Dus natuurkunde en scheikunde, dat kun je toch geen studies noemen.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 18 apr 2018 12:07

Jans schreef: 18 apr 2018 11:57 @daniel, sorry, maar ik moet toch nog even reageren. Ze heeft gewoon geprobeerd twee VWO certificaten te halen. Dus natuurkunde en scheikunde, dat kun je toch geen studies noemen.
Nou nou nou, niet zo negatief hè :mrgreen: Ach, het is de gemakzucht van internet. Omroep Brabant schreef twee jaar geleden eens dat ze "natuurkunde en scheikunde studeert in voorbereiding op een studie geneeskunde" en sindsdien wordt dat overal klakkeloos gepapegaaid als ultiem bewijs dat ze meer boobs and brain is dan tits and ass :winkthumb:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 18 apr 2018 12:13

Zucht, ze heeft gewoon VWO gehaald.
Maar jullie zijn allebei wel het ultieme voorbeeld van de twee grootste negativelingen in dit topic die er als de kippen bij zijn om iets vooral een negatieve draai te geven.
De volgende opmerking wordt zeker dat VWO niks voorstelt en iedereen dat kan halen?
Less is bore

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 18 apr 2018 12:23

VWO is een mooie opleiding - weliswaar had ze Cultuur en Maatschappij als profiel en daar valt redelijk wat over te zeggen - zowel in het middelbaar onderwijs als in het WO vrij algemeen gezien als het pretpakket waar je niets mee kan - maar dan wordt het weer zo negatief hè :winkthumb:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8346
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 18 apr 2018 13:06

daniel1975 schreef: 18 apr 2018 12:13 Zucht, ze heeft gewoon VWO gehaald.
Maar jullie zijn allebei wel het ultieme voorbeeld van de twee grootste negativelingen in dit topic die er als de kippen bij zijn om iets vooral een negatieve draai te geven.
De volgende opmerking wordt zeker dat VWO niks voorstelt en iedereen dat kan halen?
Nee Daniël het gaat niet om een negatieve draai het is dat jij zegt dat ze ook nog natuur- en scheikunde ("het staat op internet") heeft gestudeerd. Dat is onzin en dat mag niet gezegd worden.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 18 apr 2018 13:16

Afbeelding
Less is bore

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8942
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 18 apr 2018 13:19

timo2.0 schreef: 18 apr 2018 12:23 VWO is een mooie opleiding - weliswaar had ze Cultuur en Maatschappij als profiel en daar valt redelijk wat over te zeggen - zowel in het middelbaar onderwijs als in het WO vrij algemeen gezien als het pretpakket waar je niets mee kan - maar dan wordt het weer zo negatief hè :winkthumb:
Interessant (eigenlijk niet), dat jij in je zielige moreel verheven kruistocht zelfs het VWO pakket van haar erbij gaat zoeken om je gelijk te halen.

Ik heb het eerder gezegd, maar ik vind het kijken naar een lekker wijf op een fiets (daar is dit topic ooit om gestart volgens mij), op welke leeftijd dan ook, een stuk minder sneu dan elke gelegenheid aangrijpen om je allang uitgekauwde mening te blijven verkondigen.

(NB: Of ze nou cum-laude afgestudeerd is in theoretische fysica of haar lagere school niet af heeft kunnen maken: het interesseert me geen fuck)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gesloten