Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat gaat of heeft de fietsforum renner gegeten vandaag.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 14 jan 2017 18:51

Straks pasta (Viala) met spinazie, zalm en roomkaas.

Vanmorgen alvast boeuf bourguignon opgezet voor maandag. Volgende week koud guur weer en dan smaken stoofpoten extra goed. Alleen op een werkdag kan je niet 5 uur op een pot eten gaan wachten. Het is ook geen werk (tijd zit vooral in de oven) en net even kwalitietscontriole gedaan :mrgreen:

Extra (ik heb zo'n mega Staub) portie gemaakt voor m'n schoonouders zodat die ook weer een keer goed eten :winkthumb: :winkthumb: Eigenlijk niet leuk want de mantelzorg.......laten we het topic niet teveel vertroebelen maar het is triest hoe twee mensen die allebei hun hele leven hard gewerkt hebben nu aan hun lot worden overgelaten. We doen het zelf graag maar gevoelsmatig klopt er iets niet.

Morgenn maak ik Sweet & Sour met reuze garnalen en doen we ook een portie voor die oudjes (met respect)

Wel koop ik dan dingen in die in meer gerechten bruikbaar zijn zoals in deze drie gerechten ui, knoflook en wortel (alle drie 2 maal bruikbaar)

Koken is niks meer dan een beetje managen :idea: Sterker: iemand die niet kan koken moet maar geen manager worden! Geloof me ik kan aantonen dat het waar is 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Ik zoek op dit moment een paar managers (en een helpdeskmedewerker) en...............idd..........als ze niet kunnen koken zijn ze kansloos behalve als ze een tranentrekkend verhaal hebben dat de vrouw beheerder van de keuken is........ 2de gesprek is dan gewoon een kookworkshop :mrgreen:
Normaal ga ik met iemand naar de kroeg :idea:

Nou als aperitief een glaasje Laphroaig en een paar liflafjes en dan maar de keuken in.............


Wat je ook eet dit weekend..........geniet ervan :winkthumb: :winkthumb:

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 14 jan 2017 18:57

Bedankt, @gastheerg ;) , ik weet van mezelf dat ik prima kan managen, maar koken wordt echt mijn ding niet.
Is trouwens geen sollicitatie hoor.
Laatst gewijzigd door Jans op 14 jan 2017 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 14 jan 2017 18:58

Vandaag een uitsmijter spek en kaas met een lekker glas wijn Rose d'Anjou.! :like:

Afbeelding
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 14 jan 2017 18:58

Dat bedoelde ik nou met,je wordt als kok geboren,dat is niet te leren.
Nou @gastheerg is er zo een,hier geniet ik van.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27550
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 14 jan 2017 19:00

Zelf visburgers gemaakt met zalm, tonijn en kabeljauw. Op smaak gebracht met olijfolie, peper, zout en olijfolie. Op een ciabattabroodje, met rucola, olijfolie, beetje pardanokaas, wat tomaten. Volwassenen deden er nog wat tabasco bij. Erg lekker.

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 14 jan 2017 19:05

Orlok schreef:Vandaag een uitsmijter spek en kaas met een lekker glas wijn Rose d'Anjou.! :like:
Geen stokbrood met brie na?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 14 jan 2017 19:07

Gastheerg schreef:Koken is niks meer dan een beetje managen :idea: Sterker: iemand die niet kan koken moet maar geen manager worden! Geloof me ik kan aantonen dat het waar is 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
:lol: :lol: Ik ook, vraag maar aan mijn vrouw, die elke dag maar weer zorgt dat er eten op tafel staat Afbeelding en mij heeft verbannen naar het opmaken cq. afruimen van de tafel en naar de afwasmachine. :lol: :lol:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 14 jan 2017 19:37

Keezx schreef:
Orlok schreef:Vandaag een uitsmijter spek en kaas met een lekker glas wijn Rose d'Anjou.! :like:
Geen stokbrood met brie na?
Nee Keezx, vandaag niet. Vandaag, zoals elke zaterdag was het een broodmaaltijd op z'n Nederlands :lol: , morgen weer, maar weet nog niet wat wij gaan eten. Het is hier altijd een verrassing :D :lol:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27550
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 14 jan 2017 20:13

Ben eigenlijk wel benieuwd wat Kees eet... oh ik weet het al: NASA overlevingspillen. De rest is allemaal nonsens, mode en aanstellerij... :D

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 14 jan 2017 21:04

Kees vreet gewoon gras zoals alle koeien.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

nr071
Forum-lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 08 sep 2010 22:26

nr071 14 jan 2017 21:08

Vandaag een simpel doch voedzaam maal:

Pasta met paddestoelen (lui gedaan en gedroogde pasta (De Cecco) gebruikt.

Visje (tong) gebakken, bak aardappelsalade en gesauteerde wilde spinazie er bij. Visbeest de derde keer laten zwemmen in een goede chardonnay (Thummerer, een Hongaar).

Een punt eigen fabrikaat appeltaart na.

Morgen wordt het nog simpeler en schuiven we een kippetje in de oven (römertopf).

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 14 jan 2017 21:13

Zorro schreef:Kees vreet gewoon gras zoals alle koeien.
Heb ik iets gemist?

Is dit een grap?

Of ronduit een belediging?

Plaats reactie