Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

NOS vs Sporza vs Eurosport

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 29 mei 2016 23:50

haha, De Tank zou zo z'n commentaarhok uitrennen om die schurk van een vino op z'n muil te slaan (zijn eigen woorden) zoals ie gisteren aan de top Nibali stond op te wachten,

(mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen hier in 't fietscafé :lol: )

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5732
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 30 mei 2016 09:42

Ik hoorde gisteren dat Tjallingi voor de NOS radio dingen gaat doen.
Ben ik ook heel benieuwd naar.

bmiller
Forum-lid
Berichten: 752
Lid geworden op: 25 mar 2008 11:47

bmiller 30 mei 2016 14:00

Ik wissel tussen de zenders. Echt afhankelijk wie er commentaar leveren.

Moet zeggen dat ik Renaat Schotte en de Cauwer de afgelopen Giro wel goed vond.
De Cauwer was verrassend grappig soms.
Met de Tour zal de samenstelling wel weer de Cauwer en Michel Wuyts zijn. Dan is het wel vaker slaapverwekkend.

Op Eurosport kan ik die Bellemakers eigenlijk niet echt aanhoren. En Been tja. Hoe belachelijk belangrijk twitter ineens is. En moet ook zeggen dat tijdens de voorjaarsklassiekers Boogerd er ook vaak zat. Zonder RBR te hebben gereden enzo. Dat vindt ik niet echt kloppen. Al kan hij de etappes in de tour en bergen over het algemeen vaak wel goed beschrijven.

Bij de NOS is het tijd geworden om Ducrot en Dijkstra te vervangen. Hoe vaak zij een verkeerde renner benoemen. En Dijkstra heeft meer verstand van schaatsen. Tenminste ;)
Dus bij de NOS met stip op 1 Danny Nelissen met een co-commentator.
Laatst gewijzigd door bmiller op 31 mei 2016 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

bve
Forum-lid
Berichten: 1170
Lid geworden op: 13 jan 2011 18:09

bve 30 mei 2016 19:00

Altijd Sporza, waarbij Schotte + De Cauwer net iets beter is dan Wuyts + De Cauwer. Wuyts laat De Cauwer soms niet uitpraten, dat is zijn grote minpunt. Verder luister ik ook erg graag naar Sven Nys en in het bijzonder naar Paul Herygers.
De Engelstalige eurosport is nummer 2, dat enthousiasme in de laatste kilometers klinkt leuker dan dat van Been. Dan kijk ik nog naar RTV Drenthe voor de cross in Gieten en sommige jaren enkele minuten NOS als het BK eerder is afgelopen dan het NK op de weg.

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 30 mei 2016 20:23

Renaat Schotte en Jose De Cauwer mag ik graag horen, evenals Danny Nelissen, Michael Boogert, Sven Nys.
Van Wuyts krijg ik altijd een nare smaak in m'n mond, vooral opjutter van de Belgen tijdens Cyclocross WK's tov "den Ollanders" in het verleden.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27534
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 07 jun 2016 18:44

Aardige blunder vandaag van het duo De Cauwer en Wuyts. De winnaar werd pas herkend een seconde of 10 na de finish.

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 07 jun 2016 22:47

Ze maken op de Belg dan ook bijna net zoveel fouten als de heren van de NOS. Het is vooral dat ze de naam hebben...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 08 jun 2016 09:38

Klein beetje ter verdediging; het was ook niet direct de te verwachten man om met overmacht de rest op 6 lengtes te sprinten..

BennD
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 jun 2015 10:26

BennD 08 jun 2016 10:07

havana schreef:Aardige blunder vandaag van het duo De Cauwer en Wuyts. De winnaar werd pas herkend een seconde of 10 na de finish.
De commentaar voor de Dauphiné wordt gegeven vanuit de studio in Brussel. Op basis van enkel de beelden was het niet makkelijk om er direct een naam uit te plakken.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5732
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 08 jun 2016 19:54

BennD schreef:
havana schreef:Aardige blunder vandaag van het duo De Cauwer en Wuyts. De winnaar werd pas herkend een seconde of 10 na de finish.
De commentaar voor de Dauphiné wordt gegeven vanuit de studio in Brussel. Op basis van enkel de beelden was het niet makkelijk om er direct een naam uit te plakken.
Als ik thuis op mijn normaal tot klein formaat televisie naar een koers kijk kan ik meestal redelijk snel zien wie er vooraan rijdt.
En ik kan niet alle renners in het peleton.
Dus een gelauwerde tv-commentator, die ook nog eens in die studio van allerlei andere hulpmiddelen is voorzien, maakt in mijn ogen een flater.
Dit geld trouwens voor de NOS, VRT en Eurosport.

Gebruikersavatar
tieky
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 13 aug 2010 13:08
Locatie: Breda

Gebruikersavatar tieky 09 jun 2016 08:03

Daarbij, als ze in de studio in Brussel zitten, zitten ze gewoon binnen te kijken op een groot scherm, zonder hinder van de zon. De Dauphine wordt uitgezonden in HD, dus dan zijn er eigenlijk geen excuses meer om de verkeerde naam te hebbben

BennD
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 jun 2015 10:26

BennD 09 jun 2016 12:06

tieky schreef:Daarbij, als ze in de studio in Brussel zitten, zitten ze gewoon binnen te kijken op een groot scherm, zonder hinder van de zon. De Dauphine wordt uitgezonden in HD, dus dan zijn er eigenlijk geen excuses meer om de verkeerde naam te hebbben
Er was geen verkeerde naam, er was gewoon een paar seconde geen naam...
Hij kwam uit de achtergrond en de laatste kilometer was net zoals de rest van de dauphine slecht in beeld gebracht.
En nee ik ben absoluut geen Wuyts fan.

Plaats reactie