Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

NOS vs Sporza vs Eurosport

BennD
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 jun 2015 10:26

BennD 18 jun 2016 08:38

Met een verre top 10 plek heb je in Nederland misschien 3 weken exposure, maar buiten Nederland zal daar niemand van wakker liggen. Terwijl ritwinst overal wordt opgemerkt.

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 18 jun 2016 09:21

Dan is het maar goed dat de sponsors vooral geïnteresseerd zijn in exposure in Nederland en niet in de rest van de wereld. Vandaar dat het helemaal niet belangrijk is wat mevrouw Been of sommige andere wielervolgers vinden. De ploeg moet de sponsors tevreden houden, vandaar dat de tour voor hun de belangrijkste koers is en ze daar altijd voor het klassement zullen gaan.

Natuurlijk zullen ze graag de Giro willen winnen en natuurlijk willen ze graag etappes winnen in de tour. Maar voor het voortbestaan van de ploeg en het tevreden houden van de sponsors is een klassement veel te belangrijk en dus is het helemaal niet interessant wat wij of mevrouw Been graag willen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

hayes

hayes 18 jun 2016 13:51

Als ze het uitzenden, altijd Sporza. Vooral Wuyts & De Cauwer maken van de koers een ervaring. Hun 'gezever' onder elkaar, hun steken onder water, hun opvulling als er een uurtje niet gebeurt.

NOS eigenlijk nooit. Als NOS koers uitzend, zendt de VRT die 99% van de tijd ook uit.

Eurosport gebeurt soms wel, maar ik verzet indien mogelijk altijd de taal naar Engels.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 18 jun 2016 14:02

Wielrennen vandaag op Eurosport 2.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

WielrennerYouri
Forum-lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 03 jan 2015 12:23
Locatie: Hoeven, Noord-Brabant

WielrennerYouri 11 jul 2016 12:47

Hoe vinden jullie het commentaar deze Tour?
Fietser uit Hoeven (Noord-Brabant)

https://www.strava.com/athletes/5914856

Gebruikersavatar
AmstelGoldRaas
Forum-lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 15 nov 2015 21:15

Gebruikersavatar AmstelGoldRaas 11 jul 2016 12:50

WielrennerYouri schreef:Hoe vinden jullie het commentaar deze Tour?
Ik kijk altijd Sporza, en dat commentaar is prima wat mij betreft. Commentaar bij de NOS trek ik al jaren niet meer en Eurosport heeft reclame en Jose Been dus dat is ook geen optie.

Gebruikersavatar
LongTallErne
Forum-lid
Berichten: 321
Lid geworden op: 10 jun 2011 15:27

Gebruikersavatar LongTallErne 11 jul 2016 12:51

WielrennerYouri schreef:Hoe vinden jullie het commentaar deze Tour?
Ik word moe van Herbert Dijkstra met al zijn ervaringsverhalen. Kijk dus merendeels naar Sporza en dat is wel oke.
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel ;)
MERIDA RIDE 400

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4506
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 11 jul 2016 13:05

Sporza is wel uit te houden itt nos (beroerd commentaar) en eurosport (vele reclames)

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2201
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 11 jul 2016 13:39

Sporza! Ducrot zijn gewauwel en de ervaring van Dijkstra (25 jaar geleden en dan nog voornamelijk op de baan) slaat alles. Eurosport, naar Jose been kan ik gewoon niet luisteren en reclame op de meest onmogelijke momenten. Sporza op zich goed commentaar, goede achtergrond verhalen en de meeste renners worden snel herkent. Best prima zo.
Ach, ik zeg ook maar wat

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 11 jul 2016 13:49

AmstelGoldRaas schreef:
WielrennerYouri schreef:Hoe vinden jullie het commentaar deze Tour?
Ik kijk altijd Sporza, en dat commentaar is prima wat mij betreft. Commentaar bij de NOS trek ik al jaren niet meer en Eurosport heeft reclame en Jose Been dus dat is ook geen optie.
Heb dezelfde mening maar ook bij Sporza ben ik de afgelopen week vaak in de zetel in slaap gevallen. Een saaie boel maar dat is normaal voor rechtstreeks wegwielrennen op TV. De saaiheid van deze eerste negen Tourdagen werd nog verstevigd door het ontbreken van ViveLeVelo en vooral TuduJour.
Het is uitkijken naar de periode dat Michel Wuyts en Pol Herijgers minimaal wekelijks op Sporza een veel spektakelairder onderdeel van de wielersport van commentaar voorzien.
Waar ik niet bij in slaap val. Maar daar zal ook de korterer wedstrijdduur zeker een rol bij spelen.

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 11 jul 2016 15:42

Word jij nou nooit moe van jezelf?

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 11 jul 2016 15:58

dickygiovanni schreef:Word jij nou nooit moe van jezelf?
Ja , als ik zelf berg op of tegen de wind op moet fietsen :D

Plaats reactie