Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Onderwerp bestellingen outdoor-sportsgear

raikonen
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2015 12:21

raikonen 24 aug 2015 12:39

las hier over mensen die bestellingen doen bij outdoor-sportsgear ik heb al veel besteld daar zijn mooie outfits en niet duur maar nou heb ik afgelopen 10-8-2015 bestelling gedaan van 2 maal wieleroutfit een van Gaint Alpecin en andere van Jumbo loto heb bestelling vorige week ontvangen en zat er maar een outfit in mijn bestelling en heb er twee betaald is eerste keer dat het mis gaat .Helaas meerdere malen doen mailen dat mijn Bestelling niet klopt en ze reageren niet op mijn mails. Ze hebben geen telefoon nummer dat je even kan bellen. Ben alles aan het doen om contact te krijgen met hun. heeft iemand ervaring hoe ik aan hun nummer kom.Jammer dit eerste keer dat het fout gaat en niks hoort van hun Sander van Dam reageerd als betaling is gedaan dan wordt de bestelling door hun geregeld.Iemand die weet hoe ik aan hun nummer kom en dit ook al eens heeft mee gemaakt via hun site mail me dan even Gr jos Thijssen heerlen. josthijssen-1959@hotmail.nl.

Gebruikersavatar
deijn
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 17 jun 2008 00:24

Gebruikersavatar deijn 24 aug 2015 14:16

raikonen schreef:las hier over mensen die bestellingen doen bij outdoor-sportsgear ik heb al veel besteld daar zijn mooie outfits en niet duur maar nou heb ik afgelopen 10-8-2015 bestelling gedaan van 2 maal wieleroutfit een van Gaint Alpecin en andere van Jumbo loto heb bestelling vorige week ontvangen en zat er maar een outfit in mijn bestelling en heb er twee betaald is eerste keer dat het mis gaat .
Mooie zin hoor :mrgreen:

Heb je dit al eens geprobeerd?
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.

Gebruikersavatar
J.Edge87
Forum-lid
Berichten: 940
Lid geworden op: 21 jul 2015 12:57

Gebruikersavatar J.Edge87 24 aug 2015 14:21

ik heb eens op die website gekeken maar de contactgegevens vind ik nogal vreemd. alleen een emailadres en geen postadres, telefoonnummer, kvk nummer enz.... ik snap dat het goedkoop is enzo, maar ik zou daar iig niet bestellen. ik heb liever wat meer transparantie.

EDIT: even gegoogled: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 9&start=15
is het fietsen aan het her-ontdekken

raikonen
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2015 12:21

raikonen 25 aug 2015 14:55

Ik heb vandaag weer doen mailen maar ze reageren ook niet op mijn mail dus tip aan iedereen niet meer bestellen bij outdoor-sportsgear.nl want altijd is het goed gegaan maar deze keer niet zat er maar een outfit bij de bestelling en er zijn twee stuks betaald. dus geen bestellingen doen bij OUTDOOR-SPORTSGEAR . Gr Jos Thijssen.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5212
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 25 aug 2015 15:18

Nergens om, Jos, maar ik denk dat er hier niet veel zijn die hier überhaupt zouden gaan bestellen. :shock: :?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

raikonen
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2015 12:21

raikonen 26 aug 2015 19:23

Wil effe zeggen hier op site dat mijn outfit binnen is.Hij was blijven liggen bij post nl.Vandaag post nl aan de deur met het verloren pakket van Outdoor -sportsgear.nl .

Plaats reactie