Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat zijn jouw plannen voor morgen

bever
Forum-lid
Berichten: 2120
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 27 okt 2017 20:39

hayes schreef: 27 okt 2017 18:03 Morgen de auto in en weg voor een weekje Vogezen.
Voor het eerst de fiets mee.

Col de la Schlucht en Petit Ballon staan op het programma.
Als niet klimmer lijkt me dat al uitdaging genoeg :-)
prachtig ! Veel plezier :) Vogezen zijn prachtig in de Herfst. En vergeet niet te genieten van de gastronomie, tarte flambee, pinot gris etc.

tomdumotor
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 05 sep 2017 21:33

tomdumotor 28 okt 2017 21:00

Vogezen zijn zeker prachtig, veel plezier. Ben er maand geleden geweest maar toen was het soms al redelijk koud

Gebruikersavatar
MarcFaFo
Forum-lid
Berichten: 1532
Lid geworden op: 30 sep 2012 20:39

Gebruikersavatar MarcFaFo 10 nov 2017 21:31

MTB tocht in Ermelo
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

W3irdo
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 okt 2016 21:37

W3irdo 02 dec 2017 22:03

Morgen,.
-de Rose weer opbouwen na z'n winter poets/service beurt
-Kettingen race/MTB door de ultrasoon heen halen en waxen
-de racer van m'n maat poets/service beurt geven,..

kogafanaat
Forum-lid
Berichten: 165
Lid geworden op: 13 jun 2008 00:02

kogafanaat 02 dec 2017 22:15

Veldtoertocht in Boekel.
fietsfanaat

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 13 nov 2019 22:30

Niet voor morgen, maar wel binnekort. Via de PV van mijn werk wordt er 20 december een clinic baanwielrennen gegeven (op Sloten). Nog nooit gedaan, nog nooit van dichtbij gezien zelfs. Ik kijk er wel naar uit; ben erg benieuwd hoe het aanvoelt. Ik ben alleen gewend aan fietsen op een racefiets dus het zal vast een leuke ervaring worden.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

kopjethee
Forum-lid
Berichten: 557
Lid geworden op: 23 mar 2015 13:30

kopjethee 13 nov 2019 23:18

Morgenochtend voor het eerst woonwerk op de fiets. Rond de 32km. Moet de pont halen van 6.40 dat vind ik het meeste gedoe

hayes

hayes 16 nov 2019 20:27

bever schreef: 27 okt 2017 20:39
hayes schreef: 27 okt 2017 18:03 Morgen de auto in en weg voor een weekje Vogezen.
Voor het eerst de fiets mee.

Col de la Schlucht en Petit Ballon staan op het programma.
Als niet klimmer lijkt me dat al uitdaging genoeg :-)
prachtig ! Veel plezier :) Vogezen zijn prachtig in de Herfst. En vergeet niet te genieten van de gastronomie, tarte flambee, pinot gris etc.
Hah, ik zie twee jaar na datum maar deze reacties :oops:

Vogezen zijn idd heerlijk.
Col de la Schlucht was een heerlijke klim. Nooit boven de 6% denk ik, gemiddeld 4,5%. Heerlijk om als beginner te starten met klimmen. Ook met de herfstkleuren een dikke aanrader. Maar in november is het op 1000+meter idd al koud! Erg koud ;)
Petit Ballon was niet veel soeps. Slecht wegdek en weinig te zien.

Afbeelding
Afbeelding

Morgen een tochtje net over de Franse grens gepland. Niet te lang, 70km.
Morgen nog m'n ouders (tijdelijk) helpen verhuizen naar een zorgflat na een heupbreuk en ettelijke operaties bij m'n vader.

Ik ben de kou, duisternis en regen nu al meer dan beu. Tijd voor lente!

i-mac

i-mac 27 feb 2022 22:33

Andrei Tchmil maakte vandaag zijn plannen voor morgen bekend aan Johan Museeuw. Een mens wordt er stil van …

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220227_97359375

Johan Museeuw kreeg telefoontje van oude rivaal Andrei Tchmil, die dichtbij oorlog in Oekraïne zit: “Ik weet niet of ik er morgen nog zal zijn, ik ga vechten”


De inval van Rusland zorgt voor heel wat menselijk leed in Oekraïne. Ook Andrei Tchmil ontsnapt er niet aan, zo blijkt uit een video die Johan Museeuw zondag deelde. De oud-winnaar van de Ronde van Vlaanderen, Parijs-Roubaix en Milaan-Sanremo leeft in Chișinău, de hoofdstad van Moldavië - die niet zo heel ver van Oekraïne ligt. Museeuw kreeg zondag een telefoontje van hem, de inhoud is om stil van te worden.



“Ik heb even de stilte opgezocht”, opent Museeuw in de video op Facebook. “Na de twee mooie koersdagen die we gezien hebben, heb ik deze namiddag een telefoontje gekregen van Andrei Tchmil, de man waarmee ik vroeger veel duels heb uitgevochten. Hij zei me dat het wel beter kan gaan met hem. We hebben vroeger veel oorlogen uitgevochten op de fiets, maar nu zit ik middenin een oorlog, zei hij.”

”Ik woon op het grensgebied, 100 kilometer van waar er gevochten wordt, en ze schuiven op”, vertelde Tchmil aan Museeuw. “Ik heb vanochtend mijn vrouw en ons zoontje van 1 jaar oud weggestuurd naar Roemenië om hen te beschermen. Ikzelf ga hier blijven. Ik ga vechten. Ik wou u nog eventjes horen, Johan. Ik weet niet of ik er morgen of overmorgen nog ga zijn, ik hoop het wel, maar ik geef je een grote kus.”

“Haar op je armen gaat rechtstaan”

“Daar word je als iemand van mijn leeftijd even stil van”, zegt de Leeuw van Vlaanderen. “Dan is al de rest bijzaak. We komen net uit een shitperiode van corona en we zitten nu met die mensen daar, die in een periode van vechten en wapens en schieten en poefen zitten… ik heb de laatste jaren contact gehad met Andrei en dan belt hij je op en zegt hij Johan, ik geef je drie kussen, want ik weet niet of ik er morgen nog ben. Dan gaat het haar op je armen rechtstaan. Ik hoop dat die onzin daar stopt. Andrei, jong, merci voor het telefoontje. En ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat we kunnen blijven bellen met elkaar”, sluit Museeuw af.

Museeuw en Tchmil waren in de jaren negentig geweldige rivalen in het wegwielrennen. Tchmil, die afkomstig is uit de voormalige Sovjet-Unie, kwam tijdens zijn professionele carrière naar België en zou uiteindelijk ook de Belgische nationaliteit krijgen. Daarvoor kwam hij ook uit voor Moldavië en Oekraïne. Tchmil reed van 1994 tot 2002 voor Lotto, won met Parijs-Roubaix (1994), Milaan-Sanremo (1999) en de Ronde van Vlaanderen (2000) drie monumenten en boekte daarnaast nog veel mooie zeges, waaronder ook de E3-Prijs (1994 en 2001) en Kuurne-Brussel-Kuurne (1998 en 2000).

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4693
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 28 feb 2022 21:58

Morgen eens gaan kijken naar Le Samyn, dat is dan de derde koers op vier dagen (na Nieuwsblad en Hageland). :D

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7953
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 02 mar 2022 08:47

@IMAC:
Inmiddels heeft Tchmil laten weten dat het een misverstand is en dat zijn gesprek in het Italiaans waarschijnlijk verkeer begrepen is door Johan.
Hij blijf bij zijn fietsenwinkel en gaat dus niet meevechten.
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

i-mac

i-mac 02 mar 2022 09:23

Enzzo schreef: 02 mar 2022 08:47 @IMAC:
Inmiddels heeft Tchmil laten weten dat het een misverstand is en dat zijn gesprek in het Italiaans waarschijnlijk verkeer begrepen is door Johan.
Hij blijf bij zijn fietsenwinkel en gaat dus niet meevechten.
Gelukkig maar, al blijft het voor velen een bijzonder moeilijke sutuatie. Ik zou niet graag in deze regio wonen.

Plaats reactie