Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

GEVONDEN! Cotic Soul, maat M, kleur oranje

patmaessen
Forum-lid
Berichten: 1790
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:22

patmaessen 29 mar 2015 08:39

ik heb absoluut geen leedvermaak omtrent de diefstal, constateer alleen dat je bijdrage in dit forum uitsluitend op eigenbelang berust en geen enkele bijdrage aan een ander topic, waardoor jij ook niet veel toevoegt aan dit forum. succes met je zoektocht verder en zou graag lezen dat je je fiets terug zou vinden.

JBHD
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2015 17:52

JBHD 29 mar 2015 11:52

Met alle respect, maar persoonlijk vind ik het niet plaatsen van berichten op dit forum nuttiger dan bijdrages zoals jouw berichtjes op deze pagina en een pagina terug. Beetje droevig dat je het me bijna kwalijk neemt dat ik me hier aanmeld en een topic open voor een gestolen mountainbike. Ik zou toch denken dat er vast belangrijkere dingen zijn waar je je druk over kunt maken en je tijd in kunt steken.

Afijn, mocht je verder nog wat te roepen hebben stuur je me maar een PB, tenzij je graag aan de post-count werkt natuurlijk.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16216
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 29 mar 2015 13:21

Als een dergelijk topic eraan kan bijdragen dat dieven die het op dure fietsen gemunt hebben gepakt kunnen worden, dan lijkt het mij dat wij daar allemaal profijt van hebben.

Het draagt in dat opzicht meer bij dan iemand die b.v. één keer een foto van z'n Bulls Harrier plaatst en een vraag stelt over welke nieuwe banden hij het beste kan kopen. Over die mensen klaagt toch ook niemand.

Verder vind ik het idee van NicoNB wel goed om dit in een apart topic onder te brengen
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 29 mar 2015 13:28

Ernie C. schreef:
Verder vind ik het idee van NicoNB wel goed om dit in een apart topic onder te brengen
Is er al: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=73782
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Fr3ggel
Forum-lid
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 mar 2014 17:19

Gebruikersavatar Fr3ggel 29 mar 2015 13:35

JBHD schreef:Met alle respect, maar persoonlijk vind ik het niet plaatsen van berichten op dit forum nuttiger dan bijdrages zoals jouw berichtjes op deze pagina en een pagina terug. Beetje droevig dat je het me bijna kwalijk neemt dat ik me hier aanmeld en een topic open voor een gestolen mountainbike. Ik zou toch denken dat er vast belangrijkere dingen zijn waar je je druk over kunt maken en je tijd in kunt steken..
+1

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16216
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 29 mar 2015 13:37

Zorro schreef:
Ernie C. schreef:
Verder vind ik het idee van NicoNB wel goed om dit in een apart topic onder te brengen
Is er al: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=73782
Dat is dan op zijn beurt weer een mooie voor het grote taaltopic...

Dan maar hopen dat alle volgende gestolen fietsen daar wel geplaatst worden en dat het daar heel stil gaat blijven.
Campagnolo Ultra Dork

JBHD
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2015 17:52

JBHD 08 aug 2015 22:32

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Gisterenavond laat werd ik via Facebook door iemand benaderd, die dacht mijn fiets gevonden te hebben. Sceptisch als ik na al die tijd geworden was -ik ben namelijk vaker benaderd door mensen die zeiden wat te weten, maar die uiteindelijk enkel uit waren op het vindersloon- leken de foto's die ik kreeg en de oprechte toon van de dame toch wel echt heel overtuigend. Zou het dan allemaal toch tot een goed einde gebracht worden, na 6,5 maand?! Na een nacht slecht geslapen te hebben vandaag die kant (Voerendaal, 20km van het plaats delict) op gereden en ja hoor: ik had mijn Cotic Soul terug :)

Afbeelding

De fiets was nog exact zoals toen die werd gestolen. Nog netjes schoon en alle onderdelen zaten er nog op. Zelfs de Brooks seatcover zat nog om het zadel heen!

Ik wil iedereen die hier gereageerd heeft, zijn/haar ogen heeft opgehouden en/of mijn berichtje op Facebook hebben gedeeld ontzettend bedanken. Waarschijnlijk werd het de dief zo heet onder de voeten dat hij/zij besloot er afscheid te nemen. Een beslissing waar ik óntzettend blij mee ben :D :D

Nooit gedacht dat ik dit had kunnen zeggen: hier mag een slotje op 8-)

P.S. De dief heeft zelfs de moeite genomen de achterrem te ontluchten, want die werkt nu weer perfect :lol:

marcelb
Forum-lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 sep 2007 22:35
Locatie: Deurne

marcelb 08 aug 2015 22:44

Van harte gefeliciteerd! Een mooi resultaat en dat na al die tijd......
Real men wear blûk!!! Marcel

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 1992
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 08 aug 2015 22:55

Dat is mooi!

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3107
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 08 aug 2015 23:04

Gefeliciteerd! Je gaat er nu nog zuiniger op zijn, zeker.

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 08 aug 2015 23:30

En dat nu alle azijnpissers ook eens in de spiegel kijken :-)
:winkthumb:

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8346
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 09 aug 2015 09:16

@JBHD Van harte met het terugvinden. Soms wint de aanhouder. Gelukkig.

Gesloten