Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

GEVONDEN! Cotic Soul, maat M, kleur oranje

JBHD
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2015 17:52

JBHD 28 jan 2015 17:55

Gestolen in Maastricht: mijn unieke, oranje Cotic Soul. Adres: 6225XP, Discusworp 4, daders hebben alle sloten doorgeknipt en zijn in zuidelijke richting weggereden, een van hen op een scooter. Houd a.u.b. oren en ogen open! De gouden tip kan een geldige beloning (€€€€) verwachten.

Specificaties
Frame: Cotic Soul III, maat M, kleur oranje
Headset: Hope HSCH & HSC1
Vork: Rockshox SID XX 120mm 15mm steekas, met pushlock, kleur wit
Topcap: Zwart
Wielset: Notubes Arch EX Black (26''), Hope Pro 2 EVO Black naven. Stickers zijn van de velgen gehaald.
Snelspanner: Achter: Hope, Voor: 15mm steekas
Voorband: Continental X-King 2.2
Achterband: Continental X-King 2.2
Pedalen: Shimano XT Trail
Crank: Sram X0 2x10 met carbon bash
Bottom Bracket: Hope
Ketting: KMC X10L
Cassette: Sram
Voorderrie: Sram X0 2x10
Achterderrie: Sram X0 10 speed
Shifters: Sram X0 2x10
Stuur: Easton EC90SL Riser 635mm
Handvaten: ODI
Stuurpen: Race Face Turbine
Voorrem: Hope Tech EVO X2, 183mm Floating Disk
Achterrem: Hope Tech EVO X2, 160mm Floating Disk
Zadel: Brooks B17 bruin (zat een seatcover om)
Zadelpen: Hope Eternity
Zadelpenklem: Hope

Overige bijzonderheden: Druk van de achterrem is compleet weg (remt dus niet), er zit een flinke scheur in een van de twee grips, aan een kant is het 'SOUL' logotje wat beschadigd (heb ik niet op foto helaas). Verder een binnenband als chainstay protector, welke nabij het kettingblad wat beschadigd is (daar zit op het frame ook lakschade door chainsuck). Achterop nabij de rem ook wat lakschade op het frame (zie foto). Leidingen zijn aan de korte kant, met name van de voorrem. Aan de voorvork een zwarte marshguard.

Fiets is uniek en er is er dus geen die identiek is aan de mijne. Hierbij wat foto's (NB zadel, zadelpen, banden en topcap zijn op foto anders dan nu!):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nooit gedacht dat het mij zou overkomen, maar het noodlot heeft dan toch echt toegeslagen :cry: Emotionele waarde van deze fiets is onschatbaar na een grote reis in Zuid-Amerika voor goed doel en verschillende andere reizen en tochten. Ik ben er dus behoorlijk kapot van...


Houd a.u.b. ogen en oren open! Tips (alle soorten) zijn welkom. Bij voorbaat dank.

De gouden tip kan een geldige beloning (€€€€) verwachten.
Laatst gewijzigd door JBHD op 08 aug 2015 22:32, 3 keer totaal gewijzigd.

Echo
Forum-lid
Berichten: 445
Lid geworden op: 13 sep 2013 21:50
Locatie: Gorinchem

Echo 28 jan 2015 18:31

gedeeld op FB. Klote zeg!
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo2 user :like:

JBHD
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2015 17:52

JBHD 28 jan 2015 20:35

Tof! Bedankt voor de moeite!

Het verleden heeft weleens laten zien dat social media veel voor elkaar kunnen krijgen, hopelijk wordt mijn fiets daar weer een voorbeeld van!

Vizionary
Forum-lid
Berichten: 258
Lid geworden op: 17 jul 2013 23:31
Locatie: Limburg België

Vizionary 28 jan 2015 21:38

Eventueel ook een mail naar de dumpert/geenstijl redactie sturen? Ze hebben vorige week nog een oproep gedaan naar een 3 wieler die gestolen was. Vandaag hadden ze hem al terug gevonden. Je kan het eventueel proberen?
Als je erbij zegt dat hij zeker van emotionele waarde was, doen ze het wel. Als er een verhaal achter zit.
Ach ik zeg ook maar wat.

JBHD
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2015 17:52

JBHD 28 jan 2015 21:51

Vizionary schreef:Eventueel ook een mail naar de dumpert/geenstijl redactie sturen? Ze hebben vorige week nog een oproep gedaan naar een 3 wieler die gestolen was. Vandaag hadden ze hem al terug gevonden. Je kan het eventueel proberen?
Als je erbij zegt dat hij zeker van emotionele waarde was, doen ze het wel. Als er een verhaal achter zit.
Ach ik zeg ook maar wat.
Juist ook dit soort adviezen zijn meer dan welkom! Toevallig heb ik vanmiddag om 17u een mailtje naar de Geenstijl redactie gestuurd. Niet m'n hele verhaal verteld, maar wel dat de fiets van enorme emotionele waarde is door een fietstocht door Chileens en Argentijns Patagonië.

Ik hoop heel erg dat ze me willen helpen! We shall see, maar sowieso thanks voor de tip!

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2610
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 28 jan 2015 21:54

Welkom op dit forum..... ik zie enorm uit naar je actieve participatie.

Vizionary
Forum-lid
Berichten: 258
Lid geworden op: 17 jul 2013 23:31
Locatie: Limburg België

Vizionary 28 jan 2015 22:03

JBHD schreef:
Vizionary schreef:Eventueel ook een mail naar de dumpert/geenstijl redactie sturen? Ze hebben vorige week nog een oproep gedaan naar een 3 wieler die gestolen was. Vandaag hadden ze hem al terug gevonden. Je kan het eventueel proberen?
Als je erbij zegt dat hij zeker van emotionele waarde was, doen ze het wel. Als er een verhaal achter zit.
Ach ik zeg ook maar wat.
Juist ook dit soort adviezen zijn meer dan welkom! Toevallig heb ik vanmiddag om 17u een mailtje naar de Geenstijl redactie gestuurd. Niet m'n hele verhaal verteld, maar wel dat de fiets van enorme emotionele waarde is door een fietstocht door Chileens en Argentijns Patagonië.

Ik hoop heel erg dat ze me willen helpen! We shall see, maar sowieso thanks voor de tip!
Ik hoop dat ze het erop plaatsen. Maar als ze wel foto's en artikels plaatsen over iemand die tegen een auto aangereden heeft en daarna gewoon wegreed, zie ik er toch grote kans in dat ze het plaatsen. Zeker als het om emotionele waarde gaat.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 28 jan 2015 22:16

Vizionary schreef:Eventueel ook een mail naar de dumpert/geenstijl redactie sturen? Ze hebben vorige week nog een oproep gedaan naar een 3 wieler die gestolen was. Vandaag hadden ze hem al terug gevonden. Je kan het eventueel proberen?
Als je erbij zegt dat hij zeker van emotionele waarde was, doen ze het wel. Als er een verhaal achter zit.
Ach ik zeg ook maar wat.
En als je erbij verteld dat één of meerdere daders een bontkraagje hadden zoeken ze twee keer zo hard...
Campagnolo Ultra Dork

JBHD
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2015 17:52

JBHD 28 jan 2015 22:50

Ik wacht komende dagen even af, het mailtje was vanmiddag aan het eind van de middag pas verstuurd. Bedankt voor jullie opmerkingen in ieder geval!

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 28 jan 2015 23:05

Zwaar kut als je tevens een emotionele band had met die fiets. Een fiets is te vervangen maar niet als je ermee voor jou belangrijke emotionele dingen mee gedaan hebt.

Alles is overkomelijk maar toch wel pijnlijk in dit soort gevallen.

Succes met het evetueel succesvol opsporen en houd ons op de hoogte.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 1987
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 28 jan 2015 23:35

Joseba schreef:Welkom op dit forum..... ik zie enorm uit naar je actieve participatie.
Doe niet zo zuur, als van jou zo'n fiets was gestolen zou je denk ik ook alle moeite nemen om 'm terug te kunnen krijgen...

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2610
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 29 jan 2015 13:05

Haha, ik ben niet zuur. TS is zuur, die is zijn fiets kwijt.....

Ik stoor me nou eenmaal aan dat wel halen, niets brengen gedrag.
Je hoort hier ook nooit meer iets van, of de fiets nou wel of niet meer is terug gekomen.

http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... en#p972844

http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... en#p972091

http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... en#p971862

http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... en#p924566

http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... en#p896862

En meer van dat soort topics.
Als er nou ook maar eentje bij zou zitten waarbij de fiets terug is gekomen of er een melding zou zijn gekomen van de TS na een bepaalde tijd.

Maar succes met zoeken samen ;-) !

Gesloten