Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

"De Avondetappe" 2014

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 08 jul 2014 10:34

[quote="JPAR"]Bobbie Traksel geeft commentaar op Eurosport.[/quot']

Nah kijk es aan, ik heb er gewoon kijk op :)
Ik kijk nooit eurosport vanwege alle reclame :D
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5304
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 08 jul 2014 10:59

Deed ik ook niet, maar is toch de moeite waard, ondanks de reclame. Die heb je trouwens niet in de finale.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 08 jul 2014 11:03

En tijdens de reclame kan je ook nog even wegzappen naar de belgen, zodat je niks mist. Ze hebben goede commentatoren, zenden verschrikkelijk veel wielrennen uit en hebben bij de meeste koersen een avondsamenvatting van een uur. Ik word als wielerliefhebben wel blij van eurosport.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Gebruikersavatar
DoubleJ
Forum-lid
Berichten: 91
Lid geworden op: 13 aug 2013 13:19
Locatie: Den Haag
Contact

Gebruikersavatar DoubleJ 08 jul 2014 11:06

Erik schreef:... Maar goed, ieder zijn voorkeur. En als je Mart niks vindt, kijk dan niet....
Oh joh! Goed idee :P

Maar het zou wel mooi zijn om een alternatief te hebben voor M.S.
Je moet er van houden, persoonlijk vind ik hem soms erg pedant en egocentrisch overkomen en ik krijg bij veel van zijn gasten ook het gevoel dat ze liever iemand anders tegenover zich hebben zitten. :|
Afbeelding

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 08 jul 2014 11:14

Vond het gisteren ook wel weer ergerlijk dat het een keer niet alleen een soort feel good programma is, maar het inhoudelijk ook nog ergens over ging en dat Mart het dan steeds afkapte voor één of ander kut item waar ze een filmpje voor hebben geschoten. Snap wel dat dat niet alleen aan hem ligt en dat dat het format van het programma is, maar ergerlijk is het wel.

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 08 jul 2014 12:06

DoubleJ schreef:
Erik schreef:... Maar goed, ieder zijn voorkeur. En als je Mart niks vindt, kijk dan niet....
Oh joh! Goed idee :P

Maar het zou wel mooi zijn om een alternatief te hebben voor M.S.
Je moet er van houden, persoonlijk vind ik hem soms erg pedant en egocentrisch overkomen en ik krijg bij veel van zijn gasten ook het gevoel dat ze liever iemand anders tegenover zich hebben zitten. :|
Ach ja, ik heb mijn momenten. :mrgreen: Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook wel eens vind dat hij mensen snel afkapt, maar over het algemeen is het gewoon een simpel, ontspannend feel-good programma. Ik snap dan ook werkelijk niet waar mensen zo'n enorm punt van maken, met dan ook nog zo af en toe een taalgebruik... Nogmaals: Je hoeft er niet naar te kijken, dus waarom dan aan zelfkastijding doen en de beste man naderhand af gaan lopen zeiken omdat hij niet voldeed aan wat je zien wou?
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27561
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 jul 2014 12:07

Die man levert al jaren een volslagen wanprestatie op kosten van de belastingbetaler, lijkt me reden genoeg voor kritiek.

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 08 jul 2014 12:14

Idd, ik wil eigenlijk kijken, maar kijk het niet vanwege hem. Dus zou graag iemand anders zien.

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 08 jul 2014 13:14

havana schreef:Die man levert al jaren een volslagen wanprestatie op kosten van de belastingbetaler, lijkt me reden genoeg voor kritiek.
Zo lang het inhoudelijk goed onderbouwd is wel, maar dit soort topics komt nooit echt veel verder dan het ongefundeerd spuien van meningen en voorkeuren. Kom dan met inhoudelijke argumenten, in plaats van wat je in dit topic aan kritiek uit.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27561
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 jul 2014 13:22

Hij kent de renners en ploegen niet, spreekt namen verkeerd uit (Frank Hoste, Twan Poels, Caisse d'Espagne, Kietel, enz.) en maakt andere inhoudelijke blunders. Hij weet zo goed als niks van materiaal. In het dopingtijdperk heeft hij zitten slapen (en dus z'n werk niet gedaan). Deze fout geven ho maar ("ich habe es nicht gewüsst"). Hij laat z'n gasten niet uitspreken, slaat een toon aan die nergens op slaat ("Hoho vader"). Is zelf meer aan het woord dan z'n gasten. Behandelt het publiek als idioten ("Feillu, die kent u niet"). Behandelt zijn gasten ook als idioten (tegen Mollema/Ten Dam: kende je Quintana voor de Tour?). Zijn uitspraak van het Engels is belabberd ("Sjenk joe Lens). Gebruikt zoveel clichés dat het niet leuk meer is ("Parijs is nog ver", "de Tour wacht op niemand..." enz). Zit soms hardop te bakkeleien over z'n oortje met z'n eindredacteur. Gedraagt zich soms onrespectvol jegens vrouwen.

En dan die uitstraling... iemand met ruim 50 kg overgewicht pas IMHO ook niet bij het wielrennen. Maar dat laatste heeft niks met de inhoud te maken, dat geef ik toe.

Moet ik nog doorgaan?
Laatst gewijzigd door havana op 08 jul 2014 14:06, 8 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 08 jul 2014 13:25

havana schreef:Die man levert al jaren een volslagen wanprestatie op kosten van de belastingbetaler, lijkt me reden genoeg voor kritiek.
Als dat de modus operandi is worden dan kunnen we ook 150 2e kamerleden + 75 eerste kamerleden + ca 20 man/vrouw aan regering naar huis sturen. Natuurlijk met wachtgeld regeling :)

Oh ja, vergeet hier nog gemeentelijk ebesturen, provinciale staten, topambtnaren, bankiers etc etc etc..
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27561
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 jul 2014 13:26

De meeste kamerleden leveren totaal geen wanprestatie, iedereen die dat roept weet niks van politiek. Het is erg populair om dat soort onzin te verkondigen, maar het slaat werkelijk nergens op. Bovendien zijn politici een stuk minder overbetaald dan Ego (al krijgen ze wel wachtgeld).

Plaats reactie