Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Bakker racing

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 16 mar 2015 16:11

Fijn dat je korting krijgt, echter daar gaat dit topic niet over.
Kijk anders eens op het mountainbikeforum bij webshops onder Bakkertje! :(
Eerste post.......
Welkom op het forum! ;)

Gebruikersavatar
bnijssen
Forum-lid
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jul 2013 13:06

Gebruikersavatar bnijssen 17 mar 2015 21:51

Ook ik heb positieve ervaringen met Bakker. Ben er eens heen gereden om wat helmen en windjacks te passen. Vriendelijk geholpen en met een goede prijs voor 't spul weer naar huis.
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl

icemus
Forum-lid
Berichten: 375
Lid geworden op: 23 mar 2007 18:30

icemus 30 mar 2015 21:27

ik zie dat bakker sinds gisteren Oakley jawbreakers aanbiedt. Heb gebeld met Oakley en zij zeggen dat er nog geen release datum bekend is en dat er nog niets uitgeleverd is noch wordt....ook prijzen zijn nog niet bekend...knap stukje van Bakker als hij ze al heeft en kan leveren uit voorraad. ;) :roll:

LethalP
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 20 aug 2013 09:34

LethalP 25 apr 2015 16:26

Bij Erwin diverse zaken aangeschaft (allen daar opgehaald) en tevens een frameset op laten bouwen.
Allen naar verwachting en voor zeer concurrerende internetprijzen.

Aangezien ik in de buurt woon en er heen kan rijden zie ik het als mijn LBS welke goedkoper levert dan menig webshop.

Ook diverse verzekerings/garantie kwesties gehad en deze zijn ook allen naar tevredenheid opgelost.

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 1994
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 25 apr 2015 16:55

icemus schreef:ik zie dat bakker sinds gisteren Oakley jawbreakers aanbiedt. Heb gebeld met Oakley en zij zeggen dat er nog geen release datum bekend is en dat er nog niets uitgeleverd is noch wordt....ook prijzen zijn nog niet bekend...knap stukje van Bakker als hij ze al heeft en kan leveren uit voorraad. ;) :roll:
Ik heb al mensen met een Jawbreaker zien fietsen. En zelf ook al opgehad.

Avz
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 aug 2013 18:21
Locatie: Leiden

Avz 25 apr 2015 18:02

Tot nu toe heb ik 3x online iets besteld in de afgelopen 1,5 jaar. Elke keer was er iets. Het grootste probleem is de communicatie. Veel wat op de website staat is niet perse op voorraad en dat wordt niet gemeld na het doen van een bestelling. Ook als je dan later navraag doet duurt het wel even voor je iets hoort. Bij mijn laatste bestelling waar er iets niet op voorraad was kreeg ik enkel als antwoord dat het niet op voorraad was. Echte excuses was er niet en er werd ook niet gezegd dat ik kon cancellen of iets dergelijks.

Ze zijn goedkoop met veel producten, maar daar zit dus ook een andere kant aan. Ze zullen het goed bedoelen, maar dat maakt het nog niet goed. Dus ik zou altijd vragen naar de voorraad voor je besteld.
Specialized Allez Comp 2014 (Omega Pharma - Quick-Step) - Gazelle XR2 2010

k0nijn
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2013 22:59
Locatie: Nijmegen

k0nijn 27 apr 2015 14:15

Avz schreef:...Het grootste probleem is de communicatie. Veel wat op de website staat is niet perse op voorraad en dat wordt niet gemeld na het doen van een bestelling. Ook als je dan later navraag doet duurt het wel even voor je iets hoort. Bij mijn laatste bestelling waar er iets niet op voorraad was kreeg ik enkel als antwoord dat het niet op voorraad was. Echte excuses was er niet en er werd ook niet gezegd dat ik kon cancellen of iets dergelijks...
Idem. Communicatie over de voorraad en de afhandeling na een bestelling (niet voorradig) vind ik ronduit slecht.

Gebruikersavatar
Wilierista
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 jul 2014 14:42

Gebruikersavatar Wilierista 06 mei 2015 23:51

Hier ook een positief geluidje. Levertijd niet helemaal nagekomen. Maar dat bleek, na mijn telefoontje, omdat de 'hard-case' envelop niet in de brievenbus paste, en daardoor wellicht geretourneerd zou zijn.

Vanochtend gebeld. Had wel verzendmail gehad, maar na vier dagen nog niets thuis. Bakker zou gelijk nieuw spul sturen zodat het gebeuren nog voor het weekend in huis was. Dus heel netjes.

Blijkt het pakketje vanavond alsnog in de brievenbus te liggen. Ben benieuwd of ik morgen wat terug moet sturen! :-)

Rob Kuijpers
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 jan 2013 15:24

Rob Kuijpers 07 mei 2015 13:13

Ik heb gemengde ervaringen met Bakker Racing. Zoals al eerder beschreven is communicatie het zwakste punt van deze webshop. Zeker wanneer het om garantie gaat. Ze geven mij het gevoel dat aftersales en service niet waardevol voor ze is, het geld ligt immers al in de kassa.

Het afgelopen jaar heb ik twee keer een dingetje gehad met mijn FFWD wielen en beide keren duurt het een eeuwigheid voordat Bakker met een oplossing of nieuws komt. Nu kan ik het zelf ook regelen met de fabrikant. Maar het gaat om het principe. Als ik een Philips TV koop ga ik bij mankementen naar de winkel waar ik m gekocht heb, niet naar Philips.

Ondanks dat het bij mij om de hoek ligt, niet meer mijn winkel voor grote uitgaven als wielen, frames etc. Jammer, want het is de perfecte prijsvechter zodra je precies weet welk artikel, in welke maat, uitvoering en kleur je zoekt.

nancy86
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2015 16:13

nancy86 19 mei 2015 16:25

Heb slechte ervaringen met Bakker Racing en zou er nooit meer iets kopen. Had kleding besteld, omdat het daar het goedkoopst was. De bestelling was snel binnen, geen enkel probleem. Het paste niet, dus direct teruggestuurd en een mail verzonden en dan blijkt Bakker Racing geen gehoor meer te geven. Na 3 mails nog steeds geen reactie en ondertussen ben je een maand verder. Telefonisch contact gehad met Erwin en dan krijg je een zeer onprofessioneel antwoord, beetje ongeïnteresseerd. Hij kon niets vinden van de bestelling. Hij geeft je het gevoel dat hij niets heeft ontvangen en zegt, ik doe er verder niet moeilijk over en crediteer het bedrag. Dat is wel gebeurd, maar de manier waarop zij met hun klanten omgaan vind ik zeer respectloos. Doen ze waarschijnlijk wel vaker met bestellingen, gewoon het geld niet terugstorten en er is vast wel iemand die het vergeet.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27572
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 19 mei 2015 16:37

Erg fijn dat je speciaal hiervoor een account voor hebt aangemaakt. Lekker anoniem klagen op het web, daar zijn we hier dol op.

cgeerlb
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2015 20:57

cgeerlb 20 mei 2015 20:39

Op 4 mei j.l. 4 stuks Trivio 26 inch fietsstandaards besteld. Kwamen week later op zich geen probleem zal te maken hebben gehad met het feit dat ik er 4 tegelijk bestelde. Eenmaal binnen bleken het standaards te zijn voor 29ers.
Van de 4 fietsen passen er 2 gewoon op deze standaards maar de andere 2 gaan echt niet passen.
Hierna 2 keer gemaild en tot nu toe geen enkele reactie, bellen gaat niet want de telefoon gaat op een of andere manier niet over daar.
Vind de afhandeling onprofessioneel en zal vooralsnog nooit meer iets bij Bakker racing bestellen.

Plaats reactie