Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Bakker racing

Jelt
Forum-lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 jul 2013 17:30
Locatie: 010

Jelt 23 jan 2014 16:23

Weet er iemand wat er bij bakker racingproducts aan de hand is? Krijg ze niet te pakken, zowel telefonisch als via de mail en hun site is nu ook down.. heb wat bestelt maar nog niks gezien 8-)

sob
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 16 aug 2012 19:24

sob 23 jan 2014 16:56

De site doet het gewoon hier.

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 23 jan 2014 16:58

Ik kreeg een mail dat ze een nieuwe site hebben.

Die mail kreeg ik overigens omdat ik er ooit iets besteld heb.
Dat was dan ook de enige en laatste keer dat ik bij dat figuur iets besteld heb.
Ik zal er NOOIT meer iets bestellen!
Aftersales van lik m'n vestje, wat een drama figuur is dat. :evil:

Product gekocht en bleek nieuw in doos niet ok.
Daarnaast was het uiterst slecht verpakt. Zeer slappe doos die half open stond en een oud label van de hergebruikte doos stak er zelfs uit. Item gewoon los in doos geflikkert zonder verdere bescherming zodat het alle kanten uitsloeg in de doos tijdens vervoer.
Niet reageren op mails.
Aan de telefoon weet ie niet te reageren. Acommunitatief.
Allerlei beloftes maar geen enkele voortgang en geen enkele informatie van zijn kant.
Je kunt in herhaling overal zelf achteraan.
Belooft een replacement te sturen, voor het weekend zou ik het nog hebben, want hij heeft nog voorraad zegt hij,en dan 2 MAANDEN later heb ik het artikel nog niet.

Ik kan snappen dat soms dingen niet helemaal zo gaan als zou moeten. Dat kan vervelend zijn maar gebeurd en zet ik wel van me af als het netjes opgelost wordt. Maar bij Bakker racing bestel ik nooit meer. De brand erin in dat bedrijf. Staat bij mij op de zwarte lijst. Ik zou zeggen zoek voor je toekomstige orders een betrouwbaarder partner en laat deze lekker links liggen.

Gebruikersavatar
Matthijs1973
Forum-lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 25 sep 2012 08:26
Locatie: Zeist

Gebruikersavatar Matthijs1973 23 jan 2014 17:03

site doet het bij mij gewoon, prima shop trouwens, begin deze maand een mooie setje wielen voor een hele mooie prijs bij Erwin gekocht, hij reageerde gewoon prima en snel op emails. Kan zijn dat meneer GoldenRatio een slechte ervaring had, maar ik geloof niet dat dit de vraag van TS was ;-)

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2828
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 23 jan 2014 17:12

Zelf nooit iets besteld maar wel al vaker slechte verhalen over bakker racing gehoord.

wielertje
Forum-lid
Berichten: 430
Lid geworden op: 19 jun 2010 23:25

wielertje 23 jan 2014 17:18

wel eens wat besteld via webshop, en geen enkel probleem gehad

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 23 jan 2014 18:13

Matthijs1973 schreef:site doet het bij mij gewoon, prima shop trouwens, begin deze maand een mooie setje wielen voor een hele mooie prijs bij Erwin gekocht, hij reageerde gewoon prima en snel op emails. Kan zijn dat meneer GoldenRatio een slechte ervaring had, maar ik geloof niet dat dit de vraag van TS was ;-)
Je vind het raar dat ik mensen waarschuw met een negatief bericht over BR omdat dat de vraag niet was?
En dan wel zelf met een promotie verhaaltje komen over je vrind "Erwin"?
Je bent er kennelijk nogal goed mee, dat je hem bij z'n voornaam noemt. . . . .

Dat jij wel respons op je mails hebt gehad lijkt me duidelijk. Je wilde iets kopen.
In mijn geval was er een issue en op mijn mails voor aftersales service werd niet gereageerd vervolgens alles wat daar na kwam was één groot drama. Meneer bakker had nl mijn geld al en maakte totaal geen haast een snelle oplossing te creëren. Dat is al direct een groot verschil met jou.

Jouw toevallige "goede" ervaring is helemaal niet een goede ervaring. Het is volstrekt normaal wat er bij jou gebeurde. Als je iets koopt en het wordt geleverd zonder issues is gewoon volgens verwachting. Je kunt dat helemaal niet als referentie gebruiken. Quatsch!
Wacht maar tot er iets mis is met je bestelling en hoe het dan opgelost wordt.
Een goede webshop is niet een webshop waar normale bestellingen gewoon goed gaan maar waar wanneer er issues zijn ze ook goed en adequate opgelost worden.

Mijn slechte ervaring is niet één klein simpel dingetje maar een AANEENSCHAKELING van een hele serie negatieve gebeurtenissen, uitgestrekt over ruim 2 maanden.

Gebruikersavatar
Matthijs1973
Forum-lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 25 sep 2012 08:26
Locatie: Zeist

Gebruikersavatar Matthijs1973 23 jan 2014 18:19

en nu weer ademhalen en een rondje fietsen, ok? jij een slechte ervaring, ik een goede (en nee, geen vriend, gewoon bij hem langs geweest, zoals zo velen, dat kan immers ook bij deze webshop...)

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 23 jan 2014 18:32

GoldenRatio schreef: Jouw toevallige "goede" ervaring is helemaal niet een goede ervaring. Het is volstrekt normaal wat er bij jou gebeurde. Als je iets koopt en het wordt geleverd zonder issues is gewoon volgens verwachting. Je kunt dat helemaal niet als referentie gebruiken. Quatsch! .
Ahum, over quatsch gesproken...
Wanneer een iemand hier op het forum vraagt of er ervaringen zijn met bv wielen van merk x
kan men daar dus alleen maar op antwoorden:Ik heb/ben geen referentie want ik heb er geen goede noch slechte ervaring mee en ik verwacht dat de wielen doen wat ze moeten doen...

Ik heb dan wel weer goede (oeps) ervaring met Bakker. Vaak iets gekocht en nooit geen problemen mee gehad. Site doet het ook gewoon hier. En ook ik ben geen vriend van...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Jelt
Forum-lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 jul 2013 17:30
Locatie: 010

Jelt 23 jan 2014 18:41

Site doet t hier ook weer, zal wel een netwerkding zijn. Nu nog contact en mn bestelling en dan zijn we weer rond. Maak mij nog niet heel druk aangezien postnl ook nog weleens beroerde service heeft, al zou t niet vervelend zijn t rap te hebben.

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 23 jan 2014 18:45

flores schreef:
GoldenRatio schreef: Jouw toevallige "goede" ervaring is helemaal niet een goede ervaring. Het is volstrekt normaal wat er bij jou gebeurde. Als je iets koopt en het wordt geleverd zonder issues is gewoon volgens verwachting. Je kunt dat helemaal niet als referentie gebruiken. Quatsch! .
Ahum, over quatsch gesproken...
Wanneer een iemand hier op het forum vraagt of er ervaringen zijn met bv wielen van merk x
kan men daar dus alleen maar op antwoorden:Ik heb/ben geen referentie want ik heb er geen goede noch slechte ervaring mee en ik verwacht dat de wielen doen wat ze moeten doen...

Ik heb dan wel weer goede (oeps) ervaring met Bakker. Vaak iets gekocht en nooit geen problemen mee gehad. Site doet het ook gewoon hier. En ook ik ben geen vriend van...
Jij brengt hier ervaringen met gebruik van wielen in en gaat dat zitten vergelijken met wat ik schrijf over aankopen via een webshop. Dat is appels met peren vergelijken. Je mist de essentie.

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 23 jan 2014 19:00

Geef mij dan eens aan hoe iemand dan zijn goede "ervaring" over een webshop "moet" delen? Of kan het in jouw perceptie het delen van een ervaring alleen maar een slechte "ervaring" zijn. Als dat de referentie zou zijn en we kunnen/willen alleen maar de slechte ervaringen lezen dan gaat de hele handel plat denk ik... Maar, misschien mis ik inderdaad de essentie van jouw reactie.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Plaats reactie