Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Bakker racing

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 23 jan 2014 19:11

Ik ben het er wel een beetje mee eens. Als je iets besteld en je krijgt het is het normaal.

Als je iets verkeerd/kapot krijgt en het word goed en snel opgelost is het een goede shop/

Als je iets verkeerd/kapot krijgt en het word heel slecht opgelost is het gewoon een slechte zaak.

En dit is eerlijk gezegd niet de eerste keer dat ik dit lees over deze shop.

geert_s
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2013 13:55

geert_s 23 jan 2014 19:49

Ik heb in 2013 diverse malen iets besteld bij deze webshop en ik ben zeer tevreden. 1 maal ontbrak er een product bij mijn bestelling. Na een mailtje kwam dit alsnog de volgende dag binnen. ik ben een tevreden klant en zal zeker weer bij hen bestellen

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 23 jan 2014 20:09

Ik ben altijd uiterst wantrouwend tegenover mensen die in hun eerste post zich hosanna hosanna uitspreken over een webshop.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3526
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 23 jan 2014 20:44

He, gezelli! Golden Ratio is weer in da house. Wat een feest.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 23 jan 2014 21:12

Afbeelding

paar keer naar tevredenheid besteld, toen handschoenen niet op voorraad waren kreeg ik zonder morren duurdere toegestuurd.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 jan 2014 21:34

japiecarbon schreef:Ik ben het er wel een beetje mee eens. Als je iets besteld en je krijgt het is het normaal.

Als je iets verkeerd/kapot krijgt en het word goed en snel opgelost is het een goede shop/

Als je iets verkeerd/kapot krijgt en het word heel slecht opgelost is het gewoon een slechte zaak.

En dit is eerlijk gezegd niet de eerste keer dat ik dit lees over deze shop.
+1, natuurlijk zijn er altijd meer positieve geluiden dan negatief, anders zou 't wel heel dramatisch zijn.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 24 jan 2014 09:17

Ben het wel eens dat het ontvangen van bestelde spullen van een webshop normaal zou moeten zijn en niet een goede ervaring.
Dat Goldenratio zijn mening deelt, begrijp ik goed: TS zou vraag hier niet plaatsen als hij een goed gevoel zou hebben over de gang van zaken.
Verder is het aan eenieder om te doen met ervaringen en meningen wat hij zelf wil.
In dit geval zou ik persoonlijk uit de buurt blijven van Bakker: waar rook is, is vuur.
Nu we het toch hebben over webshops: 'op voorraad', bestellen en betalen, 'oeps niet op voorraad'. Heel ergerlijk en in mijn ogen misleiding.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

Gebruikersavatar
Matthijs1973
Forum-lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 25 sep 2012 08:26
Locatie: Zeist

Gebruikersavatar Matthijs1973 24 jan 2014 09:46

Mijn goede ervaring was (en is) gebaseerd op emailverkeer, bezoek shop, behandeling door Erwin en de prijs die hij me aanbood (ipv de prijs op de site). Ik heb daar een postiever gevoel aan over gehouden als aan een bestelling bij bijv. Futurumshop die de volgende dag netjes op tijd binnen is (wat idd volgens verwachting is).

Ik snap best dat meneer Goldenratio zijn slechte ervaring wil delen, het zat hem blijkbaar nog steeds erg hoog gezien de toonzetting van zijn betoog. Is ook gewoon een vervelende situatie die anders en beter opgelost had moeten worden. Om vervolgens iedere positieve opmerking over Bakker in twijfel te trekken....tja, jammer....

Maarreh, is er ondertussen al contact geweest met Bakker?

R-Know
Forum-lid
Berichten: 264
Lid geworden op: 08 dec 2012 15:19

R-Know 24 jan 2014 10:10

Niet om te zieken maar hier nog een heel tevreden klant van ERWIN Bakker, Ja, ik mag Erwin zeggen.
Wel eens wat gekocht en ook regelmatig wat retour gestuurd. Zonder gezeur.
Prima tot op heden.
O ja, site, nieuw en werkt.

bushwankaz
Forum-lid
Berichten: 200
Lid geworden op: 11 apr 2007 16:17

bushwankaz 24 jan 2014 11:06

Als we dan toch bezig zijn, ook ik heb enkele malen hier wat besteld, en nooit een probleem mee gehad.

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 24 jan 2014 13:15

Ik heb ook eens een 3T dorico team carbon zadelpen gekocht bij hem, was zeer aantrekkelijk geprijsd. Echter bij levering bleek het een gebruikte pen te zijn, die tevens fors aangedraaid was geweest.
Heb hem toen gebeld en de pen teruggebracht in Nederweert( hij zat net in z'n nieuwe pand) en een nieuwe pen meegekregen, kreeg er nog een set armstukken bij voor de moeite.
Was gelukkig een kort ritje, maar de eerste ervaring met Erwin als verkopende partij was niet heel super...... 8-)

Jelt
Forum-lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 jul 2013 17:30
Locatie: 010

Jelt 24 jan 2014 15:37

Er is nog geen contact geweest, ondanks pogingen daartoe van mijn kant.. wachten het nog even af

Plaats reactie