Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Bakker racing

Intenso85
Forum-lid
Berichten: 62
Lid geworden op: 27 jul 2014 15:16

Intenso85 11 aug 2014 17:47

Heb al meerdere bestellingen geplaatst bij Bakker. Altijd de volgende dag in huis en netjes verpakt. 1 keer iets vergeten mee te bestellen, even gebeld en werd direct geregeld. Het aanbod en de prijzen zijn gewoon goed. Ik ga er zeker vaker bestellen. Wel jammer dat er minimaal voor €50 euro besteld moet worden voor gratis verzending.

Gebruikersavatar
JM_H
Forum-lid
Berichten: 1234
Lid geworden op: 25 jul 2013 13:17
Locatie: Betuwe

Gebruikersavatar JM_H 11 aug 2014 18:44

Hier ook positieve ervaringen, tubeless benodigdheden besteld. Volgende dag netjes verpakt binnen samen met de Garmin 810 die ik net na 15.00 nog extra bestelde. Wel even netjes gebeld met de vraag of dit als 1 bestelling verzonden kon worden. Tevens een broek voor de koudere maanden besteld. Is wat aan de krappe kant, wordt omgeruild.
Afbeelding

Gebruikersavatar
JM_H
Forum-lid
Berichten: 1234
Lid geworden op: 25 jul 2013 13:17
Locatie: Betuwe

Gebruikersavatar JM_H 11 aug 2014 18:48

Hiervandaan niet, positieve info mag toch ook gedeeld worden? ;-)
Afbeelding

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 16 aug 2014 18:23

Ik heb even de proef op de som genomen. Bakker Racing zit dichtbij genoeg indien er ingegrepen moet worden en de prijzen zijn scherp :D

Vandaag omstreeks 16:00 een bestelling geplaatst van wat onderdelen voor mijn racefiets. Betaald met iDeal en toen ging het mis. Bij mij waarschijnlijk, want de betaling was keurig voltooid maar vanaf mijn iPad werd ik niet teruggestuurd en de order werd niet verwerkt. Direct een mail er achteraan, want het geld was wel afgeschreven. En nu maar hopen dat juist hier het niet mis gaat....

Ander half uur later twee mails van Bakker racing: een met alsnog een orderbevestiging én een dat de producten zijn verzonden. Oke? Dat gaat lekker en bovenverwachting goed.

Nu nog even afwachten wanneer het binnenkomt. Er zit nog iets waarbij het alle kanten op kan: Ik heb een 3T Dorica Team carbon zadelpen besteld. Nieuw voor 30 euro. der-tig? Ja, zo staat het op de website. Dus of ik krijg geen carbon of ik mag in mijn handjes klappen. Maar voor alsnog valt het me reuze mee.
Train ze!

jansen2.0
Forum-lid
Berichten: 817
Lid geworden op: 29 okt 2013 09:38

jansen2.0 16 aug 2014 18:32

Volgens mij (ik weet het NIET) zeker heeft hij een rest partij van Veltec overgenomen. Dus kijk goed of er montagesporen aanwezig zijn.
Previous name Jansen01

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15958
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 16 aug 2014 19:15

evers schreef:I.... Ik heb een 3T Dorica Team carbon zadelpen besteld. Nieuw voor 30 euro. der-tig? Ja, zo staat het op de website. Dus of ik krijg geen carbon of ik mag in mijn handjes klappen. Maar voor alsnog valt het me reuze mee.
jansen2.0 schreef:Volgens mij (ik weet het NIET) zeker heeft hij een rest partij van Veltec overgenomen. .......
Zou best eens kunnen dat het zadelpennen zijn die ooit voor Cervelo bedoelt waren.

Heb het even nagekeken en ik heb nergens in de retail de 3T Dorico Team zadelpen met witte streep gevonden.

Maar met 30 Euro doe jij een erg goede zaak hoor.

Succes.
I know myself like no one else
Nothing to defend

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 16 aug 2014 20:43

evers, die had ik vorig jaar ook bij hem besteld. Bleek van een andere fiets af te komen en ook nog behoorlijk vast aangedraaid. Was wel de zwart rode versie.
Ook ik woon redelijk in de buurt van Weert en heb hem gebeld en ben er naartoe gereden.
Hij had inmiddels een nieuwe pen besteld en die heb ik gekregen.

Hij heeft idd een groot gedeelte van Veltec overgenomen, wat denk je van die Wiliers die hij verkoopt?

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 16 aug 2014 21:35

Dank voor jullie reacties LCsmet en scottpch! Ik zal er kritisch naar kijken. Ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat het van een fiets afkomt. Is dat te zien dan gaat ie mooi weer terug en vraag ik om een nieuwe, want daar ga ik in eerste instantie vanuit omdat er geen melding werd gemaakt van bijzonderheden. Wordt vervolgd.

En wat Veltec betreft geloof ik het meteen. Hij verkoopt wel heel veel spul wat Veltec eerst in distributie had.
Train ze!

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4225
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 16 aug 2014 22:48

Ik heb vorig jaar twee van die pennen gehad. De eerste gaf vrij snel een forse beschadiging te zien op de plek van de klem. Ondanks montage met carbonpasta en momentsleutel (4nm). Omdat ik geen speciale drukverdelende klem voor carbon zadelpennen had gebruikt, was het tenminste deels eigen schuld... Kreeg wel een nieuwe pen met forse korting. De tweede pen heb ik met een speciale drukverdelende klem gemonteerd. Ook deze gaf desondanks een forse beschadiging, op dezelfde plek, na korte tijd. Ik hoorde 'm knappen toen ik door een put reed. Heb deze ook weggegooid. Daarna een alu Dorico Pro gekocht, waarmee ik sindsdien tot volle tevredenheid rijd.

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 21 aug 2014 18:55

Zoals beloofd een terugkoppeling. Dinsdag is het pakketje met onderdelen afgeleverd. Alles was nieuw en prima verpakt. Ook de zadelpen. Inmiddels zit alles gemonteerd op mijn fiets en vandaag er mee gereden. Bij mijn bestelling zat ook nog een gratis bidon. Niet dat het kwaliteit was, maar wel iets extra's, ondanks de kleine bestelling. Tot nu toe dus nog tevreden. Of ik een nieuw/ grotere bestelling in de toekomst zal plaatsen durf ik echter nog niet te zeggen.
Train ze!

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 1994
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 21 aug 2014 23:24

Ik heb die zadelpen ook besteld. Snel een orderbevestiging gekregen en 2 dagen later de pen binnen.

Heb 'm goed bestudeerd en hij lijkt me ongemonteerd, dus hij zit mooi op m'n crosser. Met 5nm vastgedraaid en hij gaf geen krimp.

Helaas heeft ie ze niet zonder of met minder setback, anders kocht ik er nog een voor m'n koersfiets.

maikelfelt
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2015 13:42

maikelfelt 16 mar 2015 13:51

Alle negatieve uitlatingen over Bakker Racing spreek ik tegen. Ik heb daar veel besteld. Als je vraagt om korting of dat ze er iets bij willen leveren omdat je veel bestelt hebt is dat geen probleem. Ze zijn snel.

Bedenk wel je kunt altijd een stok vinden om te slaang

Plaats reactie