Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wielrenners in de Media (Geenstijl)

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7980
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 23 mei 2021 22:40

Iets dieper zitten Daniel en heupen boven je schaats! ;)
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 23 mei 2021 22:54

Haha, heb me deels ook schuldig gemaakt aan het kudde gedrag.

Maar vooral om de kinderen te leren te schaatsen waar anderen eerst zijn gegaan. Zodra ze oud en wijs genoeg zijn zal ik ze wel vertellen over het mooie zwarte ijs in het midden.

Zelf trouwens wel gemerkt dat er nog best lang hier en daar wat zwakke plekken zaten....en moet toegeven dat na zo lang geen natuur ijs (en flink toegenomen vadsigheid) ik ook wat minder zeker op het ijs stond dan vroeger.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 24 mei 2021 00:41

Enzzo schreef: 23 mei 2021 22:40 Iets dieper zitten Daniel en heupen boven je schaats! ;)
Lol, qua schaatstechniek niet de beste foto idd.
Mevr75 is gediplomeerd schaatstrainer, dus in de loop der jaren heb ik best netjes leren schaatsen. Grappig is dat de slijt (botte) plek op de ijzers steeds verder baar achter is geschoven.
Less is bore

i-mac

i-mac 08 jun 2021 18:15


bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2027
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 08 jun 2021 19:43

Dat is toch wel mijn grote angst. Niet de eerste keer dit en iedere actie brengt anderen weer op ideeën.

Gebruikersavatar
Marcopfiets
Forum-lid
Berichten: 768
Lid geworden op: 12 jan 2017 15:40

Gebruikersavatar Marcopfiets 08 jun 2021 20:05

Het zijn zieke geesten die dit doen. Zelfde categorie als mensen die andermans huisdier vergiftigen

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7980
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 08 jun 2021 20:12

“Zielig” is misschien een understatement…
Dit is eigenlijk een poging tot zwaar letsel en in mijn optiek echt volstrekt er over!

Echt heel ernstig deze ontwikkeling! Bij ons hier in het bos voor ons huis in Nederland worden vaak boomstronken neergelegd op een pad wat aangeduid is als mtb route. Dat vind ik al erg maar draden spannen is echt buiten elk realiteitsbesef en gewoon crimineel, antisociaal gedrag.
Echt schandalig!!
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2027
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 08 jun 2021 20:45

Of een gat graven op een pad. Hier vlakbij was op een pad naar de route een nogal vierkante kuil gegraven.
Ik vraag me dan af of ze echt niet de consequenties van te voren kunnen inzien.
De meeste mensen lopen niet met een ijzerdraad in hun zakken rond. Dat betekent dus dat ze in al die tijd van idee tot en met uitvoering geen moment tot realiteitszin komen. Dat is echt eng.

Gebruikersavatar
RKN
Forum-lid
Berichten: 1326
Lid geworden op: 01 apr 2014 16:40
Locatie: Vechtdal

Gebruikersavatar RKN 09 jun 2021 07:36

Een paar pagina's terug mijn verbazing al geuit over hoe in de reacties op een berichtje over "illegaal" MTBen er vrij makkelijk werd geopperd om maar even een staaldraadje te spannen.

Ik kan daar echt met mijn verstand niet bij, dat je omwille van je favoriete rupsje, kever of wat dan ook bereid bent je medemens (zwaar) lichamelijk letsel toe te brengen (ook nog eens op een in en in laffe manier).

Om van te kotsen, zulke streken :dislike: :dislike: :dislike:
Laatst gewijzigd door RKN op 09 jun 2021 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RKN
Forum-lid
Berichten: 1326
Lid geworden op: 01 apr 2014 16:40
Locatie: Vechtdal

Gebruikersavatar RKN 09 jun 2021 07:51

Betreft dit nu hetzelfde gebied?

bluv107 schreef: 22 mei 2021 09:18 Weet niet of je op Twitter moet zitten om dit te kunnen lezen: https://twitter.com/boswachteredj/statu ... 05255?s=21

Gaat over mbt-ers die over illegale paadjes broedende vogels storen…. Dat helpt ook allemaal niet hè, voor het imago. Los daarvan ben je dan natuurlijk een behoorlijke klojo.
Wel grappig dat meneer de boswachter nu wel berichtjes over het staaldraadincident deelt, maar even stelling nemen tegen een paar walgelijke reacties onder zijn eigen eerdere bericht was blijkbaar niet nodig...

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 09 jun 2021 13:32

RKN schreef: 09 jun 2021 07:36 Een paar pagina's terug mijn verbazing al geuit over hoe in de reacties op een berichtje over "illegaal" MTBen er vrij makkelijk werd geopperd om maar even een staaldraadje te spannen.

Ik kan daar echt met mijn verstand niet bij, dat je omwille van je favoriete rupsje, kever of wat dan ook bereid bent je medemens (zwaar) lichamelijk letsel toe te brengen (ook nog eens op een in en in laffe manier).

Om van te kotsen, zulke streken :dislike: :dislike: :dislike:
Ik ben bang dat het gewoonweg een combinatie van opvoeding, weinig vulling in de bovenkamer en geen corrigerend vermogen in de omgeving is. Helaas lijkt deze groep steeds groter te worden.

Gisteravond reed ik een onverhard pad in bij de wegwerkzaamheden (busbaan) bij 't Bluk (naast de A27). Vanwege de begroeiing is het daar minder overzichtelijk, en vanwege eerder takken op het pad, deed ik het heel rustig aan. En maar goed ook: iemand had een bouwhek dwars over dat pad gezet na een flauwe bocht. Ik kon het weinige beetje snelheid er uithalen en klaptje er zachtjes op, gelukkig.......

Ik hoop iemand die dit soort fratsen uithaalt een keer op heterdaad te betrappen. Niet om pissig te kunnen reageren, maar met hem/haar in gesprek te gaan: wat is jou overkomen dat je dit doet? Lost dat het probleem op? Besef je wat je zo kan veroorzaken? Overigens zijn mijn verwachtingen van zo'n gesprek niet hoog. Ik kan er alleen niet bij dat je dit soort fratsen uithaalt.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

senior
Forum-lid
Berichten: 2211
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 09 jun 2021 15:21

RKN schreef: 09 jun 2021 07:36 Een paar pagina's terug mijn verbazing al geuit over hoe in de reacties op een berichtje over "illegaal" MTBen er vrij makkelijk werd geopperd om maar even een staaldraadje te spannen.

Ik kan daar echt met mijn verstand niet bij, dat je omwille van je favoriete rupsje, kever of wat dan ook bereid bent je medemens (zwaar) lichamelijk letsel toe te brengen (ook nog eens op een in en in laffe manier).

Om van te kotsen, zulke streken :dislike: :dislike: :dislike:
Je wijst wel erg gemakkelijk naar een bepaalde groep. Dat verdient ook :dislike: :dislike: :dislike:

Plaats reactie