Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wielrenners in de Media (Geenstijl)

bikerke
Forum-lid
Berichten: 620
Lid geworden op: 02 okt 2004 18:11

bikerke 27 dec 2020 13:34

1) altijd dat filmen en met de gsm bezig zijn.
2) dan ook nog eens alles willen op het internet zetten.
3) dan ook nog eens comentaar van alles en iedereen (die er niet bij waren natuurlijk)
Nu mijn gedacht:
1) De fietser zal eerder zijn evenwicht willen houden hebben dan die kleine een stamp te geven.
2) De vader kon eens een verwensing achter de fietser geroepen hebben, en dan gewoon voort gedaan hebben met zijn dag.
3) Zet die kleine weer recht, achter een minuutje is't over.
De waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen, en alle commotie niet waard zijn.

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 27 dec 2020 13:56

Lijkt opzet maar volgens mij is die uit balans.

Verder wel gewoon knap stom om er zo langs te fietsen. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om zo langs kinderen te fietsen. Dan gewoon even stoppen is mijn motto.

Gebruikersavatar
tinoh
Forum-lid
Berichten: 573
Lid geworden op: 13 mei 2011 10:48

Gebruikersavatar tinoh 27 dec 2020 14:27

bikerke schreef: 27 dec 2020 13:34 1) altijd dat filmen en met de gsm bezig zijn.
2) dan ook nog eens alles willen op het internet zetten.
3) dan ook nog eens comentaar van alles en iedereen (die er niet bij waren natuurlijk)
Nu mijn gedacht:
1) De fietser zal eerder zijn evenwicht willen houden hebben dan die kleine een stamp te geven.
2) De vader kon eens een verwensing achter de fietser geroepen hebben, en dan gewoon voort gedaan hebben met zijn dag.
3) Zet die kleine weer recht, achter een minuutje is't over.
De waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen, en alle commotie niet waard zijn.
Wel enigszins mee eens hoor, maar je moet nu alleen het doorfietsen van die Aso nog even goed praten. Hij had niet door dat hij een klein kind een beuk in de rug gaf ofzo? Van mij had die aso in ieder geval een schouderduw terug gehad als je nog niet eens het fatsoen hebt om te stoppen en sorry te zeggen.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017

i-mac

i-mac 27 dec 2020 14:59

De vader kon de fietser tegenhouden, althans volgens dit artikel : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201227_92793501

Ik hoor in ieder geval luid en duidelijk een fietsbel. Maar de realiteit is, dat de wandelaars niet echt de tijd krijgen om opzij te gaan. Dat knietje is misschien niet echt opzettelijk, eerder om evenwicht te houden. Maar ondanks dat geen verzachtende omstandigheden. Als fietser moet je inhouden als er kinderen op je pad komen. Een kind dat dergelijk gevaar niet inschatten. het is aan de ouders om hen op dat gevaar te wijzen, en de kinderen netjes aan de kant te laten wandelen. Dat doe je bij het fietsen toch ook? Je kind fietst toch niet op de linkerkant van de weg?

fred12
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 30 apr 2008 02:42

fred12 27 dec 2020 15:20

tinoh schreef: 27 dec 2020 14:27
bikerke schreef: 27 dec 2020 13:34 1) altijd dat filmen en met de gsm bezig zijn.
2) dan ook nog eens alles willen op het internet zetten.
3) dan ook nog eens comentaar van alles en iedereen (die er niet bij waren natuurlijk)
Nu mijn gedacht:
1) De fietser zal eerder zijn evenwicht willen houden hebben dan die kleine een stamp te geven.
2) De vader kon eens een verwensing achter de fietser geroepen hebben, en dan gewoon voort gedaan hebben met zijn dag.
3) Zet die kleine weer recht, achter een minuutje is't over.
De waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen, en alle commotie niet waard zijn.
Wel enigszins mee eens hoor, maar je moet nu alleen het doorfietsen van die Aso nog even goed praten. Hij had niet door dat hij een klein kind een beuk in de rug gaf ofzo? Van mij had die aso in ieder geval een schouderduw terug gehad als je nog niet eens het fatsoen hebt om te stoppen en sorry te zeggen.
Wie zegt dat de fietser niet gestopt is en uitgebreid z'n excuses heeft aangeboden. Maar dat de filmer desondanks besloot het filmpje met een alternatief verhaal op internet te zetten.

Gebruikersavatar
tinoh
Forum-lid
Berichten: 573
Lid geworden op: 13 mei 2011 10:48

Gebruikersavatar tinoh 27 dec 2020 15:30

Dat zeggen de beelden. Na het knietje zie je hem overduidelijk weer aanzetten en in ieder geval niet omkijken.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017

mhr-zip
Forum-lid
Berichten: 1155
Lid geworden op: 01 nov 2013 19:42

mhr-zip 27 dec 2020 16:22

tinoh schreef: 27 dec 2020 15:30 Dat zeggen de beelden. Na het knietje zie je hem overduidelijk weer aanzetten en in ieder geval niet omkijken.
Het feit dat hij niet inhoudt terwijl er een kind loopt is al genoeg om hem aan een schandpaal te nagelen.



Het jammere is dat we “allemaal” weer een slechte naam krijgen.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 27 dec 2020 16:40

Leuk in scène gezet. Als dat mijn kleintje was, dan zou hij niet verder dan mij gekomen zijn. Beuk

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 27 dec 2020 16:51

Die had van mij een bodycheck gekregen in het voorbijrijden, dit doe je niet bij zo'n kleine hummel, vaart minderen tot bijna stilstand is dan het devies!
Ik verdenk 'm ervan dat ie expres nog zijn knie uitstak om dat kind te laten vallen, wat een droeftoeter..... :o
Aan de andere kant, dat filmen en op het web zetten is ook een trieste bedoeling van die vader!

marsman
Forum-lid
Berichten: 2374
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 27 dec 2020 17:08

Ik kwam speciaal even naar dit draadje om dit te delen, maar zie dat het al gedeeld is. Deze gast is officieel af. Wat een rasmongool. Boosmakertje van de dag.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 27 dec 2020 17:28

https://www.youtube.com/watch?v=nRQR-9bKV9Q

Maar wat het berichtje niet vermeldt is dat het kindje bij de vorige passage met bier had gegooid!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

i-mac

i-mac 27 dec 2020 21:00

het verhaal krijgt een staartje ... Zowaar een opsporingsbericht.

https://www.hln.be/binnenland/politie-v ... ~a94543ca/

Plaats reactie