Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wielren tattoo's

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 03 mei 2015 14:42

franklin schreef:
dickygiovanni schreef:Mensen zonder zijn altijd zo ongenuanceerd over mensen met. Persoonlijk ben ik liever een tokkie (of zelfs voetballer) als een oud wijf..
Lees ik je bericht goed en vind je iemand zonder tattoo een oud wijf :?:

Nee, maar ik licht het graag toe; ik vind lieden die mensen met tattoo als tokkie wegzetten een oud wijf..

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15946
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 03 mei 2015 16:52

Afbeelding
I know myself like no one else
Nothing to defend

knutmo
Forum-lid
Berichten: 1138
Lid geworden op: 15 jun 2011 11:03

knutmo 03 mei 2015 17:40

colnagofreak schreef:
knutmo schreef: Ik vind tatoeages alleen aanvaardbaar als ze niet publiek worden getoond.
:lol: :lol: :lol: :lol: Dit is wel de meest vreemde redenatie die ik ooit gelezen of gehoord heb!
Hoezo? Ik vind tatoeages lelijk en zie ze niet graag. Als je wel tatoeages wilt hebben, vind ik het prettiger als ze bedekt zijn.
Ik word bevestigd in mijn mening door de foto's hierboven. Rondlopen met zwarte vegen in je gezicht of je onbedekte armen en benen helemaal vol met gekleurde plaatjes vind ik walgelijk om te moeten bekijken. En die dame heeft een fraaie strakke buik, maar deze wordt m.i. ontsiert door een plaatje en naveldoorboringen.

Ik besef dat ik in de minderheid met deze mening, en ik zal mensen ook echt niet actief op dit gedrag aanspreken. Iedereen moet zelf weten wat hij/zij met z'n lichaam uitvoert. Maar als je mijn mening vraagt dan geef ik die.

Ik zal maar niet beginnen over wat ik vind van volwassen mannen die in de stad rondlopen in een korte broek en/of t-shirts met letters er op. Je begrijpt, ik heb een moeilijk leven. :)

dario
Forum-lid
Berichten: 3820
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 03 mei 2015 18:01

Nog erger: teenslippers! ;)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

recaro
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mar 2010 23:00

recaro 03 mei 2015 18:54

Een tatoeage vertelt iets over jezelf of je leven of levensfase en is dus meer dan een plaatje.
Ikzelf ben ook al een tijd aan het oriënteren naar het plaatje bij mijn verhaal.

Gebruikersavatar
Infinito GB
Forum-lid
Berichten: 1436
Lid geworden op: 09 apr 2015 00:23
Locatie: Schagen

Gebruikersavatar Infinito GB 03 mei 2015 19:14

dario schreef:Nog erger: teenslippers! ;)
Dan ben ik een goeie voor je. Ik loop zo'n 8 maanden per jaar op havaianas.

zlyrinx
Forum-lid
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 jul 2007 20:46

zlyrinx 03 mei 2015 19:20

knutmo schreef: Hoezo? Ik vind tatoeages lelijk en zie ze niet graag. Als je wel tatoeages wilt hebben, vind ik het prettiger als ze bedekt zijn.
Ik word bevestigd in mijn mening door de foto's hierboven. Rondlopen met zwarte vegen in je gezicht of je onbedekte armen en benen helemaal vol met gekleurde plaatjes vind ik walgelijk om te moeten bekijken. En die dame heeft een fraaie strakke buik, maar deze wordt m.i. ontsiert door een plaatje en naveldoorboringen.

Ik besef dat ik in de minderheid met deze mening, en ik zal mensen ook echt niet actief op dit gedrag aanspreken. Iedereen moet zelf weten wat hij/zij met z'n lichaam uitvoert. Maar als je mijn mening vraagt dan geef ik die.

Ik zal maar niet beginnen over wat ik vind van volwassen mannen die in de stad rondlopen in een korte broek en/of t-shirts met letters er op. Je begrijpt, ik heb een moeilijk leven. :)
Je tatoeageverhaal ben ik het best mee eens, maar leg eens uit, wat is er in jouw ogen mis met een korte broek in de stad, danwel een t-shirt met letters?

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4223
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 03 mei 2015 19:37

knutmo schreef:Hoezo? Ik vind tatoeages lelijk en zie ze niet graag. Als je wel tatoeages wilt hebben, vind ik het prettiger als ze bedekt zijn.
Ik word bevestigd in mijn mening door de foto's hierboven. Rondlopen met zwarte vegen in je gezicht of je onbedekte armen en benen helemaal vol met gekleurde plaatjes vind ik walgelijk om te moeten bekijken. En die dame heeft een fraaie strakke buik, maar deze wordt m.i. ontsiert door een plaatje en naveldoorboringen.

Ik besef dat ik in de minderheid met deze mening, en ik zal mensen ook echt niet actief op dit gedrag aanspreken. Iedereen moet zelf weten wat hij/zij met z'n lichaam uitvoert. Maar als je mijn mening vraagt dan geef ik die.

Ik zal maar niet beginnen over wat ik vind van volwassen mannen die in de stad rondlopen in een korte broek en/of t-shirts met letters er op. Je begrijpt, ik heb een moeilijk leven. :)
Gelukkig. Mag je in dit land je eigen mening hebben, dus jij ook ;)
En even gelukkig staat het anderen weer vrij om hier wel of géén rekening mee te houden!
Mooi land hè!

Ps. Heb zelf deze, gezet vlak voor het overlijden van, en als monumentje voor m'n fietsmaatje. Of ik dan een tokkie ben......?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hanz Bé op 03 mei 2015 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Campionissimo
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 apr 2015 21:50

Gebruikersavatar Campionissimo 03 mei 2015 19:41

recaro schreef:Een tatoeage vertelt iets over jezelf of je leven of levensfase en is dus meer dan een plaatje.
Ah, vandaar al die Oosterse tekens...

Verder eens met "knutmo", een tatoeage betekent tokkie-alarm. :D

dario
Forum-lid
Berichten: 3820
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 03 mei 2015 19:44

recaro schreef:Een tatoeage vertelt iets over jezelf of je leven of levensfase en is dus meer dan een plaatje.
Ikzelf ben ook al een tijd aan het oriënteren naar het plaatje bij mijn verhaal.
:roll: Geef dan toch gewoon toe dat het een modegril is... (waarmee ik me verder ook niet te bemoeien heb natuurlijk: gelukkig maar!)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5574
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 03 mei 2015 19:55

Volgens mij gaat deze discussie meer of je tattoo's wil of niet mooi vind, daar is dit topic niet voor opgestart lijkt mij! ;)
Laatst gewijzigd door colnagofreak op 03 mei 2015 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5574
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 03 mei 2015 19:57

Campionissimo schreef:
recaro schreef:Een tatoeage vertelt iets over jezelf of je leven of levensfase en is dus meer dan een plaatje.
Ah, vandaar al die Oosterse tekens...
dario schreef: :roll: Geef dan toch gewoon toe dat het een modegril is...
Als je zo reageert dan heb je het echt niet begrepen, of geen respect!
Voor diegene die echt over een taoeage hebben nagedacht, is zoals recaro zegt vaak meer dan een plaatje.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie