Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Fietsers-etiquette?

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 09 okt 2014 20:32

Zorro schreef: Ik rijd altijd alleen omdat ik simpelweg menigeen voor me niet vertrouw en tevens geen zicht heb op de weg als er iemand voor me zit (bijvoorbeeld van die leuke rood/witte paaltjes).
En ik rijd altijd alleen omdat ik geen idee heb waar ik uitkom als ik bij iemand in het wiel ga hangen. Ik vind dat maar een mysterieus fenomeen, hoe weet je nou of die wildvreemde de zelfde kant uit moet als jij?
Veni. Vidi. Fietsie.

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 09 okt 2014 20:38

TumTumTum schreef:
Zorro schreef: Ik rijd altijd alleen omdat ik simpelweg menigeen voor me niet vertrouw en tevens geen zicht heb op de weg als er iemand voor me zit (bijvoorbeeld van die leuke rood/witte paaltjes).
En ik rijd altijd alleen omdat ik geen idee heb waar ik uitkom als ik bij iemand in het wiel ga hangen. Ik vind dat maar een mysterieus fenomeen, hoe weet je nou of die wildvreemde de zelfde kant uit moet als jij?
Als je zelf weet waar je heen moet, dan merk je het toch als die andere ergens anders heen fietst? :lol:

senior
Forum-lid
Berichten: 2210
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 09 okt 2014 20:57

Gerboon schreef:Als iemand in het wiel komt zitten die ik niet ken en niet even komt babbelen dan rest er maar 1 optie. De snelheid steeds wat verder omhoog tot hij/zij moet lossen. Afgelopen zomer een bijtertje in het wiel, die bleef plakken tot maarliefst 43km/h.
Ik doe dat juist andersom: steeds langzamer tot bijna omvallen aan toe :lol:

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3105
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 09 okt 2014 21:16

Ah, een surplace fan!

Plaats reactie